Petite's C-pentue, ausseja! 2009
-
Jenna
- Kanada
Petite's C-pentue, ausseja! 2009
Petite's kennelin C-pentue tulee olemaan aussi pentue ja tarkoitus olisi syntyä tammi/helmikuussa 2009. Pentuja on tulossa 2-3. Jos olet kiinnostunut kerro asiasta. Kuviksi käy myös piirretyt. Koirista on tulossa niin käyttö kuin näyttö puolelle sopivia. Jos olet kiinnostunut edes jonkin verran harrastamaan koiran kanssa sinulla on mahdollista saada pentu. Mielellään annan koiria uusille rodun harrastajille :)
Myös jalostukseen voisi tästä pentueesta pentua ajatella jos olet kasvattaja tai aloitat kasvatus työtäsi vasta.
Emä: http://www.geocities.com/virt_nasu/isla.html
vAVA TK2 BH JK3 vPVA
Myrskyluodon Joulun Ihme "Isla"
3*ALO1 2*AVO1 (toko)
BH, JK3
vAVA
20p flyball
12p tanssi
Paimennus valio
3*SERT 2*CACIB
se mitä Islalle halutaan ennen pentuja on tokosta EVL luokkaan. Flybaliin halutaan se 50p lisää.
Islan isä on täysin evm uros joten sukua ei sen puolesta ole netissä tiedossa. Islan emää on kerran käytetty. Pentujen lukumäärää en tiedä, koska olen Islan aikuisena ostanut. Yhden Islan siskon tiedän ja Keijulle ei ole koskaan pentuja tulossa vaikka aluksi niin oli suunniteltu. Islalle tämä pentue jää ainoaksi ja tyttö jatkaa kisaamista sen jälkeen samalla tahdilla kuin tähänkin mennessä aletaan vaan miettimään missä kisataan.
Isä: evm sukuinen Ranskassa asuva hieno Conqueror of the World aka Lute. Luten sukua ei virtuaalisesti vielä ole joten pentujen sukutauluun ei kamalasti tule tuttuja koiria :) Lute on vauhdikas poika joka harrastaa omistajansa kanssa agilitya ja tokoa. Paimennusvalio Lute on, mutta pk puolelta Lutella ei ole kuin Hk1. Lute on näyttelyssä kahdella ERI:llä palkattu ja toisella kerralla PU2 ja SERT. Tokossa Lutella on vain ALO2.
Varauksia otan vastaan vain 3, koska en halua yleistää sukua.
1/3
u/n Jenna - Kennel Petite's
varalla 0/2
Myös jalostukseen voisi tästä pentueesta pentua ajatella jos olet kasvattaja tai aloitat kasvatus työtäsi vasta.
Emä: http://www.geocities.com/virt_nasu/isla.html
vAVA TK2 BH JK3 vPVA
Myrskyluodon Joulun Ihme "Isla"
3*ALO1 2*AVO1 (toko)
BH, JK3
vAVA
20p flyball
12p tanssi
Paimennus valio
3*SERT 2*CACIB
se mitä Islalle halutaan ennen pentuja on tokosta EVL luokkaan. Flybaliin halutaan se 50p lisää.
Islan isä on täysin evm uros joten sukua ei sen puolesta ole netissä tiedossa. Islan emää on kerran käytetty. Pentujen lukumäärää en tiedä, koska olen Islan aikuisena ostanut. Yhden Islan siskon tiedän ja Keijulle ei ole koskaan pentuja tulossa vaikka aluksi niin oli suunniteltu. Islalle tämä pentue jää ainoaksi ja tyttö jatkaa kisaamista sen jälkeen samalla tahdilla kuin tähänkin mennessä aletaan vaan miettimään missä kisataan.
Isä: evm sukuinen Ranskassa asuva hieno Conqueror of the World aka Lute. Luten sukua ei virtuaalisesti vielä ole joten pentujen sukutauluun ei kamalasti tule tuttuja koiria :) Lute on vauhdikas poika joka harrastaa omistajansa kanssa agilitya ja tokoa. Paimennusvalio Lute on, mutta pk puolelta Lutella ei ole kuin Hk1. Lute on näyttelyssä kahdella ERI:llä palkattu ja toisella kerralla PU2 ja SERT. Tokossa Lutella on vain ALO2.
Varauksia otan vastaan vain 3, koska en halua yleistää sukua.
1/3
u/n Jenna - Kennel Petite's
varalla 0/2
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Ausseja syksylle 2008
(Islan näyttelykalenterissa Lasimeren&Trivalin sekä Bonavoirin näyttelyissä on tuomarina ollut Jenna :'))
Meinasin jo tulla kyselemään lisää pennuista mutta pakko nyt pitää vielä päänsä kiinni kiinni kun ei tiedä miten aika tulee riittämään - näillä näkymin ei ollenkaan.. hmh. Mutta jos sopivaan kohtaan vasta loppusyksystä olisivat suunnitteilla niin sitten varmaan eri asia.. Pitää katsella, kiinnostaisi kovasti kyllä (:
Meinasin jo tulla kyselemään lisää pennuista mutta pakko nyt pitää vielä päänsä kiinni kiinni kun ei tiedä miten aika tulee riittämään - näillä näkymin ei ollenkaan.. hmh. Mutta jos sopivaan kohtaan vasta loppusyksystä olisivat suunnitteilla niin sitten varmaan eri asia.. Pitää katsella, kiinnostaisi kovasti kyllä (:
Pitkätauko.
-
Jenna
- Kanada
Olen hänet arvostellut muutamaan kertaan, mutta en näe mitään syytä miksi en voisi niitä sivuille laittaa. Kuvat ovat samat. Isla on tuona aikana asunut Dongan luona kun olen hänet arvostellut :) Enää en häntä arvostelisi, koska omistan itse. Odottelin koska Donga tekisi pennut Islalle mutta seuraavassa hetkessä törmäsin islaan kun hän oli myynnissä ja päätin kysyä josko Donga myisi tytön minulle.Heidi kirjoitti:(Islan näyttelykalenterissa Lasimeren&Trivalin sekä Bonavoirin näyttelyissä on tuomarina ollut Jenna :'))
Mutta mä voin sulle laittaa vaikka YV:tä kun tiedän tarkemmin pentueen ajankohdasta niin voit sitten kertoa pystytkö ottamaan vai et :) Tiedän että sun luota saisi varmasti hyvän kodin!
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
^Aa, no mä vähän ihmettelin : DD Juu, tarkempaa ajankohtaa saa ilmoitella. On se pöhköä kun ei vielä yhtään osaa sanoa että mihin suuntaan menee mikäkin. (:
Pitkätauko.
-
Jenna
- Kanada
Hienoa :)
-
Cessi
- Alkupalat
ei saa laittaa tämmösiä tänne :D mä olen jo kauan miettinyt ja syksy olisi aika jolloin pennun haluaisin :)
Jos tulee syntymään marraskuussa ni ilmoita mulle kerron tarkemmin kaiken ;)
-
Jenna
- Kanada
Pidän myös sut mielessä :)Cessi kirjoitti:ei saa laittaa tämmösiä tänne :D mä olen jo kauan miettinyt ja syksy olisi aika jolloin pennun haluaisin :)
-
Cessi
- Alkupalat
Olen miettinyt nyt jo tarpeeksi jos vaan myyt Glamoure'siin aussin niin mä ottaisin sellaisen :)
- tansku94
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Mä olisin kiinnostunut kiinnostunut noist pennuist?
-
Jenna
- Kanada
Minne pentu menisi? Mitä sen kanssa olisi tarkoitus tehdä?crazypuppy kirjoitti:Mä olisin kiinnostunut kiinnostunut noist pennuist?
- tansku94
Pentu menisi Painajaiskoirat -kenneliin, ja sen kanssa harrastettaisiin, tokoa, agilityä ja ehkä bh-kokeita.
-
Jenna
- Kanada
Toivottavasti ei harrasteta BH kokeita :D Vaan PK puolta :)crazypuppy kirjoitti:Pentu menisi Painajaiskoirat -kenneliin, ja sen kanssa harrastettaisiin, tokoa, agilityä ja ehkä bh-kokeita.
Mä harkitsen vielä! Onhan pentujen ajankohtaan vielä aikaa
- tansku94
No jos haluat voin alkaa harrastaa pennun kanssa sitä pk- puolta :D
-
Jenna
- Kanada
Heidi on nyt ainoa jolle lähtee aivan varmasti jos hän on ottamassa pentua :)
Teitä kahta mietin ja katson :)
Teitä kahta mietin ja katson :)
-
Jenna
- Kanada
emä on vAVA