Omaa, rakastavaa kotia etsii shelttiuros Duskarra Almost Eternal, Duskarran oma kasvatti A-pentueesta. Rikulla on tittelit BH RH-E sekä 1x I-palkinto tokon alokasluokasta.
En vaadi uudelta kodilta suurta kisautusta, mutta toivon Rikua kisattavan ainakin paimennusvalioksi. Suurempi kisaaminen on tietysti plussaa, mutta en vaadi mahdottomia. Vapaamuotoista hakemusta alle tai yksityisviestillä. Kuvia voi kysyä Nishalta jos ne haluaa mukaan.
Kiinnostusta shelttiurokselle?
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Re: Kiinnostusta shelttiurokselle?
ÄÄÄ.>: No joo, kyllä mun on nyt pakko.:D
Eli minä voisin ottaa Rikun meille Tulevaisuuteen. Ada on tällä hetkellä Tulevaisuuden koirista ainoa, joka on minun omistuksessani, joten sen sivuilta voi katsella kisanäyttöä.:)
Sitten tää kisaamispuoli. No toi paimennusvalio ei kuulosta ollenkaan pahalta tavoitteelta ja tokoa luultavasti jatkettaisiin myös. Agility voitaisiin aloittaa saman tien ja maastoesteissä kisaaminenkin jossain vaiheessa. Näyttelyitä saatetaan kans kiertää, jos vaan löytyy niin hyvät kuvat, että Riku alkaa menestymään ja pelastuskoirakokeissa kisaaminenkaan ei ole mahdoton ajatus. Satunnaisesti voimme mahdollisesti kokeilla muitakin lajeja.
En uskalla tässä vaiheessa kauheita lupailla, ettei jäisi pelkäksi puheeksi, kun hankin vasta uuden huskyn ja mulle on tollerikin lähiaikoina tulossa, mutta toivottavasti silti kuulostaa sen verran hyvältä, että uskallat luovuttaa Rikun minulle.:)
Eli minä voisin ottaa Rikun meille Tulevaisuuteen. Ada on tällä hetkellä Tulevaisuuden koirista ainoa, joka on minun omistuksessani, joten sen sivuilta voi katsella kisanäyttöä.:)
Sitten tää kisaamispuoli. No toi paimennusvalio ei kuulosta ollenkaan pahalta tavoitteelta ja tokoa luultavasti jatkettaisiin myös. Agility voitaisiin aloittaa saman tien ja maastoesteissä kisaaminenkin jossain vaiheessa. Näyttelyitä saatetaan kans kiertää, jos vaan löytyy niin hyvät kuvat, että Riku alkaa menestymään ja pelastuskoirakokeissa kisaaminenkaan ei ole mahdoton ajatus. Satunnaisesti voimme mahdollisesti kokeilla muitakin lajeja.
En uskalla tässä vaiheessa kauheita lupailla, ettei jäisi pelkäksi puheeksi, kun hankin vasta uuden huskyn ja mulle on tollerikin lähiaikoina tulossa, mutta toivottavasti silti kuulostaa sen verran hyvältä, että uskallat luovuttaa Rikun minulle.:)
-
Janina
- Höpsö veitikka
Uskallan luovuttaa, ilman muuta lähtee sulle! Ada on oikein hyvin kisattu ja Tulevaisuuteen olen myös Shunin luovuttanut, vaikkakin Petuhcomalle : D Sivuja kahden viikon sisään. (: Rikulla ei tietääkseni ole muita kisoja kuin nämä sivuille merkatut. ;)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Eli Riku löytyy nyt täältä.:) Kuvia en ole vielä laittanut, mutta pyrin saamaan nekin sivuille vielä tänään.
//Oho, mites sinne tuo t on tullut.:- DD Korjailen!
//Oho, mites sinne tuo t on tullut.:- DD Korjailen!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Hyvät sivut, kiitos :) Jos vielä viitsisit korjata kasvattajaksi Janina?
/ :D
/ :D