M: knn, bcn, bichon frise u & n, suoppi-n, cottoni-n
-
Joana
- Floodari
M: knn, bcn, bichon frise u & n, suoppi-n, cottoni-n
Jep, mä olen valitettavasti tullut virtuaalikoirailuissani siihen pisteeseen, että muutaman koiran on lähdettävä. Oma ja rakkain rotu on löytynyt, ja haluan pystyä panostamaan siihen aiempaa enemmän. Tämä väkisinkin tarkoittaa muutamien koirien kohdalla sitä, että ne jäisivät hyvin vähälle huomiolle, ja haluan kokeilla löytyisikö niille vielä aktiivisempi ja innostuneempi koti. Jokaisesta koirasta löytyy sivuilta lisätietoa.
Muutamien koirien kohdalla otan vielä kasvattajaan yhteyttä ennen kuin teen minkäänlaista myyntipäätöstä, mutta alustavasti myynnissä ovat allaolevat koirat. Jos koiran tietojen perässä on punainen X, odotan vielä kasvattajan mielipidettä.
kultainennoutajanarttu Jag Hatar Du Inte "Muru"
hieman kisannut, googlella voi löytää pari tulosta lisää, kuvat olen itse tehnyt ja ne saa halutessaan mukaan.
suomenpystykorvanarttu Forte Ansalanka "Ansa"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia voi kysyä mukaan käyttäjältä tuikkusi93.
bichon friséuros Pikkuhiipan Kaipuu "Kapi"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia voi kysyä mukaan Elinalta.
bichon frisénarttu Pikkuhiipan Left Outside Alone "Luna"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia voi kysyä mukaan Carlyonilta.
coton de tulearnattu White Cloud Snowball Fight "Fia"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia voi kysyä mukaan Elinalta.
bordercollienarttu Marigold's Deer Dance "Dera"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia ei mukaan.
Kasvattajille vielä, että olen pahoillani päätöksestä, ja yritin välttää sitä viimeiseen asti. Kuitenkin, koirilla on varmasti parempi olla paikassa jossa niihin panostetaan kunnolla.
Muutamien koirien kohdalla otan vielä kasvattajaan yhteyttä ennen kuin teen minkäänlaista myyntipäätöstä, mutta alustavasti myynnissä ovat allaolevat koirat. Jos koiran tietojen perässä on punainen X, odotan vielä kasvattajan mielipidettä.
kultainennoutajanarttu Jag Hatar Du Inte "Muru"
hieman kisannut, googlella voi löytää pari tulosta lisää, kuvat olen itse tehnyt ja ne saa halutessaan mukaan.
suomenpystykorvanarttu Forte Ansalanka "Ansa"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia voi kysyä mukaan käyttäjältä tuikkusi93.
bichon friséuros Pikkuhiipan Kaipuu "Kapi"
bichon frisénarttu Pikkuhiipan Left Outside Alone "Luna"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia voi kysyä mukaan Carlyonilta.
coton de tulearnattu White Cloud Snowball Fight "Fia"
bordercollienarttu Marigold's Deer Dance "Dera"
hieman kisannut, googlella voi löytää lisää tuloksia, kuvia ei mukaan.
Kasvattajille vielä, että olen pahoillani päätöksestä, ja yritin välttää sitä viimeiseen asti. Kuitenkin, koirilla on varmasti parempi olla paikassa jossa niihin panostetaan kunnolla.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: Joana myy koiriaan: bcn, knn, frise u&n, coton-n, suoppi-n
- ei mitään sittenkään -
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Kumma
- Toistolla tehoa
Katselin myös tuota Pikkuhiipan Kaipuuta, Riinan ehti ensin. Tuon frisenartun sivu ei toimi?
//Voi ei tuo Luna <33 Äääh pitää katella...
//Voi ei tuo Luna <33 Äääh pitää katella...
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
-
Joana
- Floodari
Nyt toimii sekin :--)
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: M: knn, bcn, bichon frise u & n, suoppi-n, cottoni-n
Eiku ää kyllä mä olenkin kiinnostunut tosta bichon firseuroksesta. Mä laitan myöhemmin juttua :)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Eli tosiaan, olisin kiinnostunut tuosta bichon firseuroksesta :--) Poika pääsisi UTSiin (kesken vielä, osa koirista yksityisissäni). Kisautusnäyttöä voi kattoa Foundle'sin pojilta. Kisttaisiin aktiivisesti näyttelyissä, ja muutama muukin harrastus tottakai otettaisiin (mm. koiratanssi, agility). Olin tälle ajatellut piviko kuvia, mut jos noilla ei pärjää (oma mielipiteesi? :D) niin kaiketi kisataan noilla vanhoilla/joillain muilla kuvilla.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Joana
- Floodari
Kyllä mä voisin Kapin antaa sulle, uskoisin että tarjoamasi koti on juuri sitä kaivattua :) Toi sun piirtämä frise on kyllä mun silmään etenkin ilmeeltään aika feminiininen, joten kannattaa ehkä kysyä Elinalta noita kuvia, niissä on irl todella menestynyt koira :) Toivoisin vielä että näyttäisit sivut kun ovat valmiit, ja homma on sillä selvä.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Jeps :-) Mä kyselen Elinalta noita kuvia. Sivut valmistuu tässä muutaman viikon sisällä.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Kumma
- Toistolla tehoa
En voi vastustaa tota Lunaa, pakko tehä tarjous.
//Eli tarjoaisin kodin KasKummasta. Kasvatan siellä FCI1'siä, mutta mulla on suunnitelmissa aloittaa toinenkin kennel, jossa olisi jotain juoksijoita ja sitten bichoneita. Luna siirtyisi sinne sitten kun se valmistuu. Kisanäyttöä vaikkapa Erina ja Valdo. Lunan kanssa kisailtaisiin flyballissa, agilityssä, tokossa ja näyttelyissä. Kokeiltais varmaan myös koiratanssia. Jalostuksesta sellasta että _jos_ kysyntää bichoneille löytyis, Lunalle _saatettais_ teettää _yksi_ pentue (enintään 4 pentua), riippuen Lunan suvusta. Jos vain Sinulle ja Carlyonille sopii. Bichoneista mulla varmaan löytyy valokuviakin, mutta kysyisin ensin Carlyonilta nykyisistä kuvista. Ja tottakai elinikäinen koti ja hoivaa ja huolenpitoa yllinkyllin! ;DD
///Niin ja viela tosta KasKummasta sellasta, että sinne on remontti tulossa kunhan saan uusia kuvalupia, eli noi karmeat taulukot ja kaikki vaihtuu ;>
//Eli tarjoaisin kodin KasKummasta. Kasvatan siellä FCI1'siä, mutta mulla on suunnitelmissa aloittaa toinenkin kennel, jossa olisi jotain juoksijoita ja sitten bichoneita. Luna siirtyisi sinne sitten kun se valmistuu. Kisanäyttöä vaikkapa Erina ja Valdo. Lunan kanssa kisailtaisiin flyballissa, agilityssä, tokossa ja näyttelyissä. Kokeiltais varmaan myös koiratanssia. Jalostuksesta sellasta että _jos_ kysyntää bichoneille löytyis, Lunalle _saatettais_ teettää _yksi_ pentue (enintään 4 pentua), riippuen Lunan suvusta. Jos vain Sinulle ja Carlyonille sopii. Bichoneista mulla varmaan löytyy valokuviakin, mutta kysyisin ensin Carlyonilta nykyisistä kuvista. Ja tottakai elinikäinen koti ja hoivaa ja huolenpitoa yllinkyllin! ;DD
///Niin ja viela tosta KasKummasta sellasta, että sinne on remontti tulossa kunhan saan uusia kuvalupia, eli noi karmeat taulukot ja kaikki vaihtuu ;>
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Ää, en voikkaan tätä ottaa. Tajusin vasta että herrajumala mahdu luokkiin kisaamaan tällä hetkellä, eli kisautus ei anna periksi. Mä kattelen tätä toki myöhemmin, mutta nyt en valitettavasti pysty kapia ottamaankaan :s
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Joana
- Floodari
Hyvä Riinan, että ilmoitit.
Kumma, Luna lähtee ehdottomasti teille! Jalostukseenkin saa käyttää, tyttö on evm-sukuinen. Sivuja parin viikon sisällä =)
Kumma, Luna lähtee ehdottomasti teille! Jalostukseenkin saa käyttää, tyttö on evm-sukuinen. Sivuja parin viikon sisällä =)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Onko Ansalla millainen suku/sisaruksia? :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Joana
- Floodari
Jacya, suvusta en niinkään paljoa tiedä, kannattaa siinä asiassa kääntyä turrilan essin puoleen joka on siis kasvattaja =)
-
Kumma
- Toistolla tehoa
Lunan sivut.
Eihän noita voi näteiksi sanoa (minä ja minun koodaustaidot) mutta toivottavasti sieltä olennainen löytyy.
Että tällaiset ulkoasunvaihdokseen asti ;>
Eihän noita voi näteiksi sanoa (minä ja minun koodaustaidot) mutta toivottavasti sieltä olennainen löytyy.
Että tällaiset ulkoasunvaihdokseen asti ;>
-
Joana
- Floodari
Kiitokset, noi sivut kelpaavat hyvin :--)