Dieffen syyspennut (groenendael)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Dieffen syyspennut (groenendael)

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Tämä erittäin pitkään suunniteltu groenendaelpentue on siis vihdoinkin toteutumassa.

Tutustu pentueen vanhempiin:

Emänä showdog-tuontini vKANS & vSWE & vFIN & vGBR & vGER & vK & vN & vKRE MVA vNV-07 BH JK3 TK2 RH-E Damask Rose Celsiana eli tutummin Becy. Becy on kisannut näyttelyissä sekä käyttölajeissa kohtalaisella menestyksellä ja on tutkitusti terve.

Isänä Miiran omistama komea vPVA BH HK3 EK1 JK2 TK1 RH-E Zhili-Bili Fire and Ice aka Toto, joka on kisannut hyvällä menestyksellä mm. paimennuksessa sekä palveluskoiralajeissa.

Pentueelle otetaan yhteensä enintään viisi varausta ja ajankohdaksi ajoittuu syyskuun alku-puoliväli.

Varaajat 5/5
Jerry, Terranois - n. Dieffen Still Awake
Miira, Copel - u. Dieffen Still Aside
Kazi, Dieffen - n. Dieffen Still Alive
vaani & Fanni, Speed of Sound - n. Dieffen Still Able
Bee, Redwick - u. Dieffen Still Astray

Nimet
Dieffen Still Able vaani & Fanni
Dieffen Still About
Dieffen Still Across
Dieffen Still After
Dieffen Still Again
Dieffen Still Alive Kazi
Dieffen Still Alone
Dieffen Still Among
Dieffen Still Any
Dieffen Still Around
Dieffen Still Aside Miira
Dieffen Still Astray Bee
Dieffen Still Awake Jerry
Dieffen Still Away
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Pienen harkinnan jälkeen haluaisin varata urospennun Redwickiin. 8)

Kisaan koirieni kanssa melkoisen monessa lajissa mahdollisimman aktiivisesti. Tärkeimpänä tulevat pk. lajit, paimennus, tottelevaisuus ja agility. Siinä sivussa saatettaisiin kokeilla muun muassa maastoesteitä, koiratanssia ja pelastuskoirakokeita. Valioituminen olisi tavoitteena kuitenkin vain neljästä ensin mainitusta lajista. Myös näyttelyissä käytäisiin ahkerasti. Mulla on jo jonkinmoiset kuvat urokselle, en sitten tiedä millaista menestystä niillä tulisi. Kisanäyttönä voin vielä antaa muutamia eniten kisanneita koiriani: Dara ja Indi.

Olisin kyllä hirmu iloinen, jos meille pentu lähtisi! Yhdistelmä vaikuttaa tosi kivalta ja olen myös Dieffeniä ihaillut useampaan otteeseen :)
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dieffen syyspennut (groenendael)

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mulla ois tällä hetkellä kaks kuvavaihtoehtoa, mut en osaa päättää. Oon myös menossa sunnuntaina kuvaamaan, että sillonkin saatan saada lisää kuvia. Tässä kuiteskin nämä mitä oon nyt miettiny, ehkäpä sä voisit sanoa kumpi ois parempi :D
narttu1
narttu2
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael)

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Ilman muuta Beelle pentu lähtee. Redwickissä tulee myös usein vierailtua, joten ilo on kokonaan minun puolellani, että löytyy kiinnostusta.

Apua Jerry, nyt pistit pahan... Nuo molemmat kuvat näyttää kyllä niin hyviltä, että osaapa sitten sanoa kumpi on parempi. Omaan silmään molemmat vaikuttavat ihan tasapuolisilta, mutta jos ihan pakko on valita, laittaisin tuon ekan kuvan.

Julkaisen nimilistaa mahdollisesti huomenna ja eiköhän syntymäaikakin lyödä pian lukkoon. Alustavasti olen ajatellut sunnuntaita (6.9.), mikäli se kaikille vain sopii.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Bee »

Dieffen Still Astray mulle 8)
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mietin että onko ton toisenkin sanan pakko alkaa A kirjaimella? :mrgreen: Meinaan ku koirien virallisien nimien on pakko kolahtaa, tai muuten kiinnostus niihin koiriin laskee. Noissa nimissä ei ollut sellasta joka ois ihan kunnolla iskenyt, mutta jos sellanen nimi kun Still Sarcastic ei ole mahdollinen, ni otan tuon Still Awaken :)
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Meinasin, että nimen toinen osa alkaa A:lla. Mutta laitan sinulle sitten tuon Awaken, ellet sitten halua vielä miettiä jotain A:lla alkavaa sanaa ;)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Kiitos Jerrylle sivuista.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Miira »

Dieffen Still Aside vois lähtee meille :) Yritän väsätä sivuja jossain vaiheessa, mutta voi mennä ensi viikkoon, kun huomenna heti koulun jälkeen lähtö leirille..
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Juu, ei mitään kiirettä :)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Me voitais vaanin kanssa ottaa pennulle nimeksi Still Able. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Pennut syntyneet! Sivuja mielellään parin viikon sisään ;)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Bee »

but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Dieffen syyspennut (groenendael) SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Kiitokset Beelle sivuista, Troy on komea poika :)
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Vastaa Viestiin