M: puliuros, menestyvät kuvat mukaan!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Janina
Höpsö veitikka

M: puliuros, menestyvät kuvat mukaan!

Viesti Kirjoittaja Janina »

Niin joo, pakkohan näitä on karsia. :--/ Osalla ei ole lainkaan tuloksia vielä, mutta koska kiinnyn voimakkaasti jopa virtuaalikoiriin ( :mrgreen: ), haluan ainakin yrittää, jos joku silti huolisi ne. Ja uskokaa, tämä on todella vaikeaa meille.

Eterno Blanco e Aire Belleza MYYTY

Jessie on ollut minulla kesäkuusta lähtien, ja se on käynyt minulle rakkaaksi eli haluan sille todella hyvän ja huolehtivan kodin. Jessiellä on pari PN-sijoitusta, toinen on PN4 jota ei löydy kisakalenterista, vaikka mitäpä näistä koska kuvat eivät tule mukaan. Sillä on myös yksi koejuoksu Suomesta hyväksyttynä,
klik. Jessie on kokonaan evm-sukuinen eli sitä saa käyttää jalostukseen.

Dustattic Jesber

Jesber on vilkas puliuros, ja olen aika varma että se kelpaa jollekin koska kuvat ovat flickristä ja näin ollen lähtevät mukaan. Jesberillä on monta serttiä ja sen näyttelyt voi bongata Raisan kisakalenterista, muita näyttelyitä ei ole Jesberillä ollut. Jesber kisaa paimennuksessa AIII-luokassa eli valion siitä saa pian. Muita tuloksia sillä ei ole.

Heittäkää vapaamuotoista tarjousta alle, jos kiinnostaa! :>
Nath
Höpsö veitikka

Re: M: afgaaninarttu & puliuros

Viesti Kirjoittaja Nath »

Minä kyllä huolisin Jessien :o On jo pidemmän aikaa himottanut oma afgaani.

Jessie pääsisi Helluvan sekalaiseen sakkiin. Vinttareista minulla on ennestään kokemusta lähinnä venakoiden osalta.
Jessien kanssa kilpailtaisiin näyttelyiden lisäksi rata- ja/tai maastojuoksussa, kunhan sille saadaan lisenssi hankittua. Luultavasti otan rinnalle myös jonkun ns. hupilajin, kuten flyballin tai vastaavan. Kisautus on tosiaan fiiliksen mukaan, eli hampaat irvessä en ole koiraa kisauttamassa 100kisaa/kuukausi-tahdilla. Ikääntyminen vaihtuu realistiseksi, jolloin vastaava virtuaalimaailman näkökulmasta "löysempi" kisaaminen on pidemmällä aikavälillä mahdollista.
Afgaanien kuviin minulla ei tällä hetkellä lupia ole, joten Jessie saisi mitä todennäköisemmin piirretyt kuvat (esimerkki laadusta).
Jalostuskäyttö saattaa tulla jossain vaiheessa mahdolliseksi, katellaan ensin miten nartun kanssa alkaisi sujua : )
Janina
Höpsö veitikka

^ No kyllä sä Jessien saat, vaikuttaa ihan lupaavalta :) Ja tuo kuvamalli on tosi nätti, hyvin menee mun puolesta piirroskuvillakin! Sivuja 2 vk sisään?'

// Jesberille vielä kotia?
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Sivut, oleppa hyvä :) Muutin kutsumanimen Blancaksi. Kuvia joutuu vielä oottamaan hetken, mutta tulossa ovat.
Janina
Höpsö veitikka

Kiitos, kelpaa tosi hyvin. Onnea vain teille kisoihin ja yhteiseen elämään... ;)

Vielä Jesberille kotia?
Joana
Floodari

Re: M: puliuros, menestyvät kuvat mukaan!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Hmmm mä voisin huomenna paremmalla ajalla kirjustella jotain... kuitenkin on kiinnostava rotu.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Janina
Höpsö veitikka

^ Innolla odottelen, melko varmasti voisi sulle lähteä kun olen sun koiria ja kenneleitäsi seuraillut. (:
Joana
Floodari

Äh kirjoittelenpa kuitenkin nyt, kun ei kouluhommat jaksa innostaa. Eli mua on jo hetken aikaa kiinnostaneet pulit, ja tässä olis aika hyvä koira mulle, kun on kuitenkin vähän kisapohjaa. Mun on rehellisesti sanottava, että lukio pääsi yllättämään mut ja pahasti vaikeudellaan, mutta 23. päivä suuntaan amikseen, ja siinä on mulla toivottavasti 6 viikkoa aikaa taas paremmalle kisautukselle. Mulla on menossa Yaccouzassa remppa, jossa yhdistän melkeinpä kaikki kennelit, ja päivitän sivut oikein perusteellisesti, joten kisauksen alkamisessa voinee mennä hetki. Mutta tällä hetkellä voisin Jesberille tarjota paimennusta, näyttelyitä ja pelastuskoirakokeita, ja satunnaisesti tietenkin muutakin.
Janina
Höpsö veitikka

^ Juu, kyllä se sulle pienemmälläkin kisautuksella olisi lähtenyt, en kuitenkaan niin näistä kanna huolta kun eivät ole omia kasvattejanikaan (; Tosiaan olisi mahtavaa jos näyttelyissä ja pelastuksessa kävisitte, ja sen viimeisen KUPIn paimennuksesta hakisitte! Sivuja jään sitten odottelemaan. :)

/ Okei :)
Joana
Floodari

Joo mä koitan laittaa sitä sivua mahd. pian, tosin voi venähtää pikkuriikkisen kun on viikonloppu ja koeviikko taas tulossa.
Janina
Höpsö veitikka

No nii, Jesber on nyt paimennusvalio ja Joanalta odotetaan sivuja :)
Janina
Höpsö veitikka

Onko Joana vielä kiinnostunut? :)
Joana
Floodari

Joo tota kuten mainitsin, parhaillaan palailen tauolta =) eilen sain ulkoasun, joten mä koitan tehdä sivut asap.
Janina
Höpsö veitikka

Kiva :--)
Janina
Höpsö veitikka

Uuuup... :)
Vastaa Viestiin