Foundle'siin olen kaavaillut toista nöffiä, haussa olisi tällä kertaa AVO ikäinen narttu. Lähinnä harrastuskäyttöön (vesipelastus, pklajit ja niiden ohella näyttelyt, kisa & sivunäyttöä voipi katsella Foundle'sin koirilta romeo, sam). Mahdollisesti pieni pentue tultaisiin Foundle'sin alle teettämään, mikäli tuloksia saadaan. Kuviksi neidille olisin tämmöisen koiran kuvasia aatellut.
Suvullinen tai suvuton, tuontia en kuitenkaan tällä kertaa haluaisi. Myös tulevista pentueista saa vinkata :-)
Löytynyt.
löytynyt, lukkoon
-
Liv
- Lassien tassuhiki
löytynyt, lukkoon
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: o: Newfoundlandinkoiranarttu
Rocklinen Keep my secret:iä voisin sinulle tarjota, sillä huomasin ettei nöffit oikein ole se minun rotuni. Sucrelle en vaadi vaativaa/aktiivista kisautusta. Muista lajeista saat päättää itse, mutta minä ainakin toivoisin, että Sucrea käytettäisi vesipelastuksessa, niinkuin tuolla mainitsisitkin. :-) Mitään merkitseviä tuloksia ei ole tullut vielä. Pari kertaa koiratansseissa olemme käyneet.
Ja suvuton/evm-sukuinen narttu on.
Foundle'siin olisin enemmän kuin mielelläni Sucren antamassa, mikäli tahdot sen. 8)
//Selvä. (:
Ja suvuton/evm-sukuinen narttu on.
Foundle'siin olisin enemmän kuin mielelläni Sucren antamassa, mikäli tahdot sen. 8)
//Selvä. (:
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Re: o: Newfoundlandinkoiranarttu
^ Tosi hyvältä kuulostaa, kattelen kuitenkin josko vielä muita tarjouksia tulisi :D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014