Eli Rosewell suunnittelee loppusyksylle, tai alkutalvelle saksanpaimenkoirapentuetta. Pentueeseen otetaan maksimissaan 3 varausta, vähintään kaksi varausta pentueen syntymiseen. Haluaisin tähän pentueeseen yhden sijoituspennun, sillä ei erityisemmin väliä, onko uros vai narttu, mutta jalostuskäyttöön haluaisin yhden pennuista minulle joskus tulevaisuudessa, omistaja voi sitten itse vielä teettää pienen pentueen myöhemmin.
Pentue olisi Rosewellin D-pentue.
Minulla ei ole erityisempiä ehtoja ostajia kohtaan, yksi kaksi kisaa per kuukausi riittää hyvin, ja koirille haluan pysyvän elinikäisen kodin. Jos koiraa ei jostain syystä pystytäkään pitämään, _ensimmäiseksi_ pitää otta minuun yhteyttä, ja sitten voimme sopia etsitkö sinä vaiko minä koiralle uuden kodin. Viime pentueen kanssa kävi niin, että yksi koirista vaihtoi kotia tiuhaan tahtiin ja jouduin lopulta jättämään sen kotiin, ja toinenkin pentu joutui etsimään kerran uuden kodin, kun omistaja poistui virtuaalimaailmasta kokonaan.
Haluaisin myös kuulla omistajalta koiran kuulumisia kerran kuukaudessa, mielellään kyllä useamminkin, mutta eipä kerran kahdessa kuukaudessakaan paha ole :)
Emä
Emänä toimisi BH Hk1 RW´s Aamun Kaipuu, sijoitusnarttu ensimmäisestä Rosewellin pentueesta, joka palautui monesta eri kodista minulle. Kipan emällä (Exemption Flame) ei ole sukua, ja isäkin (Shader Nightmare's Lesserflach) on suvuton. Kipa kisaa paimennuksessa A2 ja vepestä on muistaakseni soveltuvuuskoe suoritettu. PAHA:ssa on siirrytty juuri avoimeen luokkaan. :) Paimennuksessa toivon hartaasti valioitumista ennen pentuetta, aikaa tässä kuitenkin vielä on ennen mahdollisen pentueen syntyä.
Isä
Pentueen isänä toimii joko evm koira, tai sitten BH, Hk2, SchH1, vPVA Gendarme's Nastrój "Roky". Roky on toinen saksanpaimenkoirani virtuaalimaailmassa, ja sen kanssa olen saanut paimennusvalionarvon juuri saavutettua, mahdollisesti olisi myös mukavaa päästä PAHA:ssa tai IPO:ssa valioitumaan. :) Vepessä kisaaminen on menossa alokasluokassa, ja näyttelyistä tullut EH:ta (EH2, EH4). Tokossa ja agilityssä ei ole saavutettu mitään ihmeempiä tuloksia. Toisin kuin Kipalla, Rokyllä onkin sitten vähän enemmän sukua (että äidillä ja isällä on sukua + Rokyn veljelle on suunnitelmissa pentue).
Kiinnostuneet ottamaan mahdollisesti pennun (0/3):
nimi / kennel / kiinnostusta sij. pentuun /
nimi / kennel / kiinnostusta sij. pentuun /
nimi / kennel / kiinnostusta sij. pentuun /
nimi / kennel / kiinnostusta sij. pentuun /
jos kiinnostuneita löytyy ottamaan pennun, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä, edes vaikka ette olisi aivan varmoja. :) Haluaisin yleiskatsauksen, löytyisikö tälle pentueelle kiinnostuneita. Pentueen ajankohtaa voidaan hyvin siirtää, jos loppusyksy, tai alkutalvi ei jollekin sovi :)
Sakupupseille kiinnostuneita? (loppusyksy/ alkutalvi)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Sakupupseille kiinnostuneita? (loppusyksy/ alkutalvi)
Nostelen.
Nyt olisi Rokykin valmistunut paimennusvalioksi :)
Nyt olisi Rokykin valmistunut paimennusvalioksi :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Sakupupseille kiinnostuneita? (loppusyksy/ alkutalvi)
ketään ei kiinnosta sakemannivauva?
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Sakupupseille kiinnostuneita? (loppusyksy/ alkutalvi)
Kanttis muuten kattoa noita sukutauluja ;) Isäehdokkaan suku on tosi vanha ja toisekseen myös tosi yleinen (mm. mulla on omistuksessa Rokin isänisä Rajavahdin Varjopuoli). Sulla on nyt käsissäsi linja, jonka kykenisi pitämään riittävän harvinaisena risteyttämällä emän jonkun harvinaisemman suvun edustajan kanssa. Miksei myös esim. EVM-koira tai EVM-sukuinen kävisi. Vanhat suvut omaava koira olisi hieno isäehdokki, mutta minusta sinun kannattaisi panostaa emän kanssa tosiaan jonkin ihan uuden linja luomiseen sen sijaan, että risteyttäisit sitä vanhoihin :) Onhan sakemanni aika yleinen rotu virtuaalimaailmassa, mutta ainakin minusta on näyttänyt siltä, että joka toinen sakumaanikko olisi jonkin esi-isänsä kautta sukua toisilleen. Ihan vaan näin vinkkinä ;)
Itse olin tarjoutumassa ottamaan pennun, mutta kun mulla on Rokin pappa jo kennelissäni ja kaipaisin muutenkin ihan uuden linjan edustajaa, niin en sitten viitsi :S
Itse olin tarjoutumassa ottamaan pennun, mutta kun mulla on Rokin pappa jo kennelissäni ja kaipaisin muutenkin ihan uuden linjan edustajaa, niin en sitten viitsi :S