M: Basenjinarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

M: Basenjinarttu

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Joo eli myynnissä olisi punavalkoinen basunarttu Nagyn's Dazzling Hallucination "Hertta". Hertta on tuontikoira ja vähän kisattu. Olen kysynyt kuvien kuvaajalta luvan ja siis kuvat saa mukaan jos haluaa, kunhan copymerkinnät ovat näkyvissä. Tulevalta kodilta en todellakaan vaadi himokisautusta, vaan kisautus omaan tahtiin riittää.
Heroésdes
Alkupalat

Re: M: Basenjinarttu

Viesti Kirjoittaja Heroésdes »

Vanda kirjoitti:Joo eli myynnissä olisi punavalkoinen basunarttu Nagyn's Dazzling Hallucination "Hertta". Hertta on tuontikoira ja vähän kisattu. Olen kysynyt kuvien kuvaajalta luvan ja siis kuvat saa mukaan jos haluaa, kunhan copymerkinnät ovat näkyvissä. Tulevalta kodilta en todellakaan vaadi himokisautusta, vaan kisautus omaan tahtiin riittää.
Kröhöm, mua kiinnostais, ois hyvä eka koira mun uuteen kenneliin jonka avaan ehkä tänään tai ens viikolla:)
http://www.webbisivu.com/cavjensi/Etusivu

Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
cocoa
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Tekis mieli tarjota koti tälle tytölle Sanjaraksesta, mutta täytyy miettiä..
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Heroésdes, hienoa että kiinnostusta löytyy, haluan tietty ensin nähdä sivut ja kunnollista kisausnäyttöä koiriltasi.

cocoa, sulle voisin hyvin mielin antaa Hertan, koiriesi sivuja olen katsellut ja siinä samassa sitten kisakalenteritkin, mutta mieti itse ekana miten ois. : )
Heroésdes
Alkupalat

Vanda kirjoitti:Heroésdes, hienoa että kiinnostusta löytyy, haluan tietty ensin nähdä sivut ja kunnollista kisausnäyttöä koiriltasi.

cocoa, sulle voisin hyvin mielin antaa Hertan, koiriesi sivuja olen katsellut ja siinä samassa sitten kisakalenteritkin, mutta mieti itse ekana miten ois. : )
No ihan alussa sivut:http://cavjensi.webs.com/
Teen varmaan huomenna sivuja lisää, ei oo viel ees koiria...

Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Vois kans sitte kuvien copyjen yhteydessä laittaa linkin mun sähköpostiin: julmanhattu@gmail.com ;)
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Heroésdes
Alkupalat

Heroésdes kirjoitti:
Vanda kirjoitti:Heroésdes, hienoa että kiinnostusta löytyy, haluan tietty ensin nähdä sivut ja kunnollista kisausnäyttöä koiriltasi.

No ihan alussa sivut:http://cavjensi.webs.com/
Teen varmaan huomenna sivuja lisää, ei oo viel ees koiria...
http://www.webbisivu.com/cavjensi/Dogs
uuret sivut ;)

Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Vielä jos olis vapaana, niin ilmoittelen myös kiinnostustani, koira pääsisi asustamaan basenjikenneliini, Cohzeraan.
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
Jael
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Jael »

Minäkin ilmoittelen ,että jos on vielä vapaana niin tulisi basenjia kasvattavaan kenneliin nimeltä Cargo.Kisa näyttöä ei ole koska en ole laittanut vielä muiden kennelieni koirille kisa taulukoa kuntoon ,mutta tämän näköistä olisi tulossa.Voittajiin osallistuisin ja BH:n suorittaisin.Muitakin harrastuksia ajattelin näyttelyn lisäksi aloittaa ,jos nyt tämän koiran satun saamaan.Ja pennut tekisin myös tällä nartulla jos menestystä sille saan:)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
cocoa
Sumopainija

Hienoa kun näitä uusia basu ihmisiä ilmaantuu!!
päätin nyt tähän sanoa..

Pakko nyt kysästä mutta onko Lennin kilpailut sinun kisautus näyttösi?

// piti vaan edittaa tota äsköst viestii mut onnistuin sit säätää jotain..

nii meinaan vaan että Suvi & Minä ollaan noi Lennin kisat kisattu..
Tai siis etkös ostanutkin Lennin Suvilta kun Aavikkoranta lopetti?
Ja Suvin tauon aikana (ennen lopettamista) mä kisasin Lennin kanssa ja päivitin niitä sivuille :)
Jael
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Jael »

Niiniin tarkoitin vaan sitä että saman laista ois tulossa :DMinun selitykset vaan ei ole kovin hyviä:)Kuten taisit huomata.:D
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Saanen vähän mainostaa kun näyttäs olevan tolle yhdelle basenjille kauheesti kysyntää, niin viewtopic.php?f=17&t=7120 täällä ois tulossa yks pentue jossa on vielä varauksia vapaana. ;)
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Mites on cocoa, ootko vielä kiinnostunut Hertasta? <:

Amyaki ja Jassu, kattelen vielä mihin Hertta lähtee, toisaalta kyllä se teille jommalle kummallekin voisi mennä... katsotaan.
Heroésdes, valitettavasti kennelisi on vielä niin keskeneräinen, ettei se kyllä mua nyt vakuuttanut, koiratkin ovat vielä kovin kisaamattomia :/
cocoa
Sumopainija

Tänään mietin asiaa ihan kunnolla ja minusta tuntuu että voisin tarjota Hertalle kodin!

Pivoko "Nala" Esmido De Selt on siirtymässä vihreämmille maille, niin voisin siis Hertan ottaa Nalan "tilalle"

Kisautuksesta siis sen verran että näyttelyissä käytäisiin ainakin minun mielestä ahkerasti, tokossa tällähetkellä on koiriani todella paljon ykkösissä kun siitä olen nyt alkanut kiinnostumaan. Eli Tokoa ei ainakaan vielä mitenkään suuresti harrastaisi.

Agissa on ykkösluokassa "tilaa" ykkösissä kun moni koirani on nyt kakkosissa ja kisaan näitä ykkös luokassa olevia vuorotellen.
Eli agiin pääsisi.
Myös nyt olen tuota vinttikoira juoksua katellut ja sitä ainakin Wallun ja Jaffan kanssa käyn "testaamassa" kun niillä on muutama tulos koejuoksuista. Jos se tuntuu ihan kivalta niin sitten alan kisaamaan muitakin koiria siellä.

Sivu & kisanäyttöä voit vapaasti katsoa Sanjaraksen koirilta
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Tällä hetkellä cocoa vakuutti mut eniten, joten eiköhän Hertta sulle lähde. : ) Ilmoittele uudet sivut sitten, kun ne valmistuu.
Vastaa Viestiin