Voi lukottaa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Voi lukottaa

Viesti Kirjoittaja Miira »

Tein kunnon päivitystä Copelin kasvattisivuille ja huomasin usean koiran lojuvan tyhjän panttina, vailla aktiivista kotia. Yksinkertaisesti siis toivon, että nämä belgianpaimenkoirat löytäsivät hyvät ja pysyvät kodit loppu elämäkseen. En vaadi kauheaa kisaamista, mutta pieni kisaaminen olisi todella mukavaa.

Vapaanlaista hakemusta alle, josta tulisi kuitenkin selvitä, minne koira pääsisi asustamaan, mitä olisi tulevaisuuden suunnitelmissa sekä olisi hienoa nähdä myös sivu- ja kisanäyttöä :)

Uuden kodin saaneet
bpgn Copel Elizabeth "Fada", om. Svart
bpgn Copel Bríllian "Brinu", om. Juliétte
bpgn Copel Bwélla "Gwenna", om. Qwee
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
dada
Alkupalat

Re: M: Kolme groenendaelnarttua

Viesti Kirjoittaja dada »

Jos mä miiettisin ton Gwennan ottoa, saakoha kuvat mukaan??
Miira
Viesti:

^ Saa kyllä, ja mukava, jos olet kiinnostunut :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
dada
Alkupalat

Mitä pistän kuvien copyksi?? Nyt olen päättänyt, että kyllä otan Gwennan. Siinä sähköpostissa en ollut vielä aivan varma, mutta nyt olen. Kyllä minä otan Gwennan.
Miira
Viesti:

dada, oi hienoa. Kuvien copyiksi nimimerkki Miira ja mielellään linkki sähköpostiin muodossa laika_omistaja[at]hotmail.com. Meillä ei nyt ole konetta kotona ja olen tämän viikonlopun koneella iskän luona, joten kannattaa varautua, että en juuri vastaile viesteihin :s

Eikö kukaan ole kiinnostunut Brinusta tai Elisasta?
Svart

Re: M: Kaksi groenendaelnarttua

Viesti Kirjoittaja Svart »

Minulla kiinnostaisi ottaa Copel Elizabeth luokseni asumaan (: Elisa pääsisi asustelemaan yksityisiini. Elisa pääsisi kisamaan samoissa lajeissa kuin muutkin koirani, PKssa, paimennuksessa, tokossa ja PEKOssa mutta pääasiallisesti kahdessa ensimmäisessä. Tavoitteena minulla on aina valionarvo kussakin lajissa. Näyttelyt eivät ole minulle kovinkaan tärkeä juttu, mutta jos saadaan kivat kuvat, niin voisihan sitä muutaman kerran kehässä käväistä. Ja kisautusnäyttönä bcn Ella. Ja tuota joo, mitäköhän muuta vielä ? Niin, jalostuskäytöstä en osaa ainakaan vielä sanoa mitään, kun ei minulla kennelnimeä vielä ole, mutta mahdollisesti voisin jollekkin sulholle tarjota kunhan titteleitä on kerääntynyt tarpeeksi : D
Miira
Viesti:

Svart, kyllä Elizabeth teille lähtee ilomielin! Uskon, että tyttö saa teiltä ehdottoman hyvän ja aktiivisen kodin. Sivuja jos kahden viikon sisällä :) Itsekin taas pyörin täällä enemmän, kun kone saatiin toimintakuntoon.
Svart

Viesti Kirjoittaja Svart »

Nonniin, Copel Elizabeth "Fada" esittäytyy ! (: Kisakentille koetetaan päästä mahdollisimman pian, niin saadan täytettyä tuota kisakalenteriakin vähän.
Miira
Viesti:

^ Hienoa, että Fada pääsi nyt sitten hyvään kotiin uuteen kotiin. Onnea tulevaisuuteen oikein paljon! :)
dada
Alkupalat

Re: M: Kaksi groenendaelnarttua (dada?)

Sivut ovat tulossa tuota pikaa. Voisinko vielä katsella löydänkö Gwennalle muita kuvia, kun nuo sinun kuvasi ovat niin pienet.
Miira
Viesti:

Re: M: Kaksi groenendaelnarttua (dada?)

^ Käy hyvin :)
Juliétte
Nakkisotilas
Viesti:

Re: M: groenendael tyttö vailla kotia

Viesti Kirjoittaja Juliétte »

Olisin kiinnostunut tuosta Brinusta. Se saisi kodin yksityiskenneliltäni, joka kasvattaa saksanpaimenkoiria ja belgianpaimenkoiria. :)
pizza, love & understanding

Palailemassa takaisin virtuaalimaailmaan :)
Miira
Viesti:

Juliétte, onko sinulla jonkinlaista kisaus- tai sivunäyttöä vielä? Entä tulevaisuuden suunnitelmasi koiran kanssa? Näihin kysymyksiin jos ainakin vastaisit. Aivan tyhjän päälle en uskalla valitettavasti antaa kasvatteja.
Juliétte
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juliétte »

No, kennelini on todella uusi, ja vaikka olen parhaani mukaan yrittänyt ilmoittaa koiria kisoihin (siis virallisiin), en ole kovinkaan paljoa ehtinyt. Mutta tavoitteenani on kyllä kisauttaa niitä aktiivisesti. Brinua käyttäisin näyttelyissä ja sitten jossakin muussa lajissa, siitä voisi tulla esim. palveluskoira. Tai jokin muu. ; ) Jos haluat käydä tarkistamassa kennelini, osoite on beroep.webs.com.
pizza, love & understanding

Palailemassa takaisin virtuaalimaailmaan :)
Miira
Viesti:

^ Eiköhän Brinu teille lähde sitten. Hyvältä näytti tuleva kotikin, eli en näe mitään syytä, että tyttö ei teille lähtisi. Sivuja parin viikon sisällä jos saat laiteltua :)
Lukittu