Myynnissä siis Bakemonon kasvatti, joka tuli palautuksena. Koira on hieman kisattu ja omaa paimennuksen hyväksytyn perusradan, BHn, kisaa PAJÄ VOIssa ja TOKOn AVOssa.
Kyseessä on siis belgianpaimenkoira groenendael narttu Bakemonon to be wiz U. Loistava sukuinen ja luonteinen tyttö kaipaisi suhteellisen aktiivista kotia, jossa sen kanssa jatkettaisiin pkssa, tokossa ja mielellään myös paimennuksessa, muita vaatimuksia ei sen enempää ole, kaikki muu on plussaa.
Turman (lempinimen saa muuttaa halutessaan) emä on evm narttu ja isänä oli oma urokseni BH Jk3 Vk2 FIN KVA RH-E RH-FL B RH-T B RH-F A TK1 vPVA vKTV vFBV vGERW-09 Multicam Game Over. Sisaruksia on Turmalla kolme, joista yksi on sijoitus ja sitä tullaan ainakin jalostuksessa käyttämään. Jalostusoikeuden kuitenkin saa, kunhan ilmoittaa ja pentuekoko ei olisi erityisenkään suuri. A-pentueen oma sivu on tuossa, jos haluaa sieltä tarkemmin katsoa.
Alle vapaamuotoista viestiä sitten :D
M: kisattu bpgn LUKKOON
- Wolfie
- Höpsö veitikka
M: kisattu bpgn LUKKOON
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: kisattu bpgn
Arvaa kiinnostaisko! Mä oon aatellu laajentaa belgianpaimenkoira kantaani, ja voisin ottaa Liirun Laaruun 5 tervuerenin, 2 lk collien ja malinoisin seuraksi tämmöisen grontun <3 Ja isänä on vieläpä jo kauan ihailemani Multicam Game Over :P
Tulevaisuuden suunnitelmaa olisi saada tyttösestä paimennusvalio, käyttövalio ja varmaan tokovaliokin, sekä kisata näyttelyissä. Uskon, että tiiät kohtalaisen hyvin mun kisauttamiset ja muut systeemit kun minulta löytyy nuo Fanta ja Fei :D
Kuvia voin vaikka näyttää mesessä :3
Ja kerron toki lisää jos en ollut vakuuttava! LL'n linkin varmaan tiiätkin (ja onhan se ak'ssakin ^^)
Tulevaisuuden suunnitelmaa olisi saada tyttösestä paimennusvalio, käyttövalio ja varmaan tokovaliokin, sekä kisata näyttelyissä. Uskon, että tiiät kohtalaisen hyvin mun kisauttamiset ja muut systeemit kun minulta löytyy nuo Fanta ja Fei :D
Kuvia voin vaikka näyttää mesessä :3
Ja kerron toki lisää jos en ollut vakuuttava! LL'n linkin varmaan tiiätkin (ja onhan se ak'ssakin ^^)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: kisattu bpgn
Olin tosiaan jo unohtanut tämän töpön. Turma saikin jo kodin. Tän voi tosiaan lukottaa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude