M: landseernarttu Meripelastajan Nokkapokka MYYTY

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lansu_
Höpsö veitikka

M: landseernarttu Meripelastajan Nokkapokka MYYTY

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Pella on löytänyt uuden kodin. :)

Yksi Meripelastajan N-pentueen tytöistä etsii nyt uutta rakastavaa ja ennen kaikkea pysyvää kotia.

Lansunarttu on viralliselta nimeltään RH-E Meripelastajan Nokkapokka ja tottelee kutsumanimeä Pella. Uusi omistaja voi kuitenkin halutessaan vaihtaa kutsumanimen. Pellan edelliset sivut löytyvät täältä ja pentueen tiedot täältä. Tyttö on syntynyt melkein vuosi sitten 12. joulukuuta 2009 ja kyseessä on iki-ihanan silmäteräni, vVPVA vKTV vKANS vBEL vDK vFIN vKRE vLT vN & vSWE MVA vBELW-08 vNW-08 MV-07 Bh Veselý Medvedíkin, tytär. Sisaruksia Pellalla on viisi kappaletta. Kilpailutuloksia nartulla ei juuri ole, mutta googlettamalla löytää pelastuskoiratoiminnan RH-E-koulutustunnuksen. Kuvaa voi uskoakseni kysellä mukaan Petuhilta (ilmeisesti nykyisin Coma).

Kuten todettu haussa on tosiaan ennen kaikkea pysyvä koti tytölle. Kehotan lämpimästi tutustumaan Meripelastajan kasvatin hankintaa harkitsevalle -osioon.
Tiivistettynä myyntiehtoni ovat kuitenkin seuraavat:
  • - koiran sivuille täytyy merkitä vähintään sen virallinen nimi, sukupuoli, syntymäaika, vanhempien viralliset nimet ja kasvattajan tiedot
    - kasvattini omistajat eivät saa myydä kasvattejani eteenpäin ilman lupaani (lupa tulee vain poikkeustapauksissa)
    - en vaadi kasvateiltani pakollista kisautusta, kunhan omistaja osoittaa jollain tavoin olevansa edelleen kuvioissa (treenipäiväkirja, kuulumiset yms.)
    - toivoisin kuulevani aina silloin tällöin kuulumisia kasvateiltani
Mikäli olet kiinnostunut Pellasta, laita vapaamuotoista hakemusta alle. Minua kiinnostavat esimerkiksi virtuaalikoirahistoriasi ja virtuaaliprojektiesi määrä, mutta mieti mitä muuta haluaisit itse tietää minun sijassani. Kehotan panostamaan hakemukseen, sillä Pella ei lähde automaattisesti ensimmäiselle tarjouksen tekijälle.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Edith
Ei riitä.

Re: M: landseernarttu Meripelastajan Nokkapokka, s. 12.12.2008

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minulla on myös Pellalle yksi piirretty kuva, piirtäjää en millään saa päähäni mutta käsittääkseni olen saanut luvan sen käyttämiseen koiralla. Eli jos Pella innostaisi piirrettynä, kannattaa huikata :)

Seuraan haikeana, löytyykö Pellalle aktiivinen ja innostunut koti!
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH
Lansu_
Höpsö veitikka

Re: M: landseernarttu Meripelastajan Nokkapokka, s. 12.12.2008

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Uppista. Kamoon, kyllähän lansuneidin täytyy jollekulle kelvata!
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vastaa Viestiin