Ingalsin & Misty Memories

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Minnea
Kanada

Ingalsin & Misty Memories

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Katsokaa, olen saanut jotain aikaiseksi! Viime aikoina on tullut oltua tosi epäaktiivinen, mutta jos sitä nyt yrittäisi edes vähän enemmän pyöriä ihan kisoissakin.

Ingalsin palaa entistä ehompana ja pienemmän koiramäärän kanssa. Siirsin Ingalsin pois ISG:stä, koska halusin kisata Ingalsissa asuvien koirieni kanssa juuri täällä "Suomessa". Ingalsin kasvatusrodut ovat ne tutut viitosryhmän edustajat, tosin tällä hetkellä voi vaikuttaa, että olen suomenlapinkoiralinjalla. :mrgreen:

ISG-pelaamista varten minulla on juuri perustamani Misty Memories, joka keskittyy lähinnä näyttelytoimintaan. Misty Memoriesilla ei ole tiettyä kasvatusrotua. Haluaisin kuulla kommenttia, tarvisiko tuo jotain taustaa vai ei ja minkälaista. En oikein löytänyt mitään kivoja taustoja, ja ilman taustaa toi näyttää niin tyhjältä. ;<

Kummankin kennelin tämänhetkinen puute on kuvissa, koska minulla ei yksinkertaisesti ole hyviä kuvia. :lol: Yritän korjata asian Voittaja-näyttelyssä, jos edes ehdin kuvata siellä yhtään, sekä tietysti piirtämällä.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Janina
Höpsö veitikka

Re: Ingalsin & Misty Memories

Viesti Kirjoittaja Janina »

Misty Memoriesin linkki ei toimi. :-(
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

^.htm perästä pois niin toimii.

Mitenkäs on Igorin (Majavalaakson Idioteque) tilanne?

//juh, varmistin vain. ;) Eipä tässä omassakaan kisaamisaktiivisuudessa ole viime aikoina paljon kehumista ollut..
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

^ Korjasin. Igor on mulla edelleen ja pidän sen mielelläni itselläni :mrgreen: Moon ollut niin kamalan epäaktiivinen täs viime aikoina, nyt yritän ryhdistäytyä ja kisata senkin kanssa :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin