keskikokoiset villakoirat Iita ja Milla // uusi ulkoasu 8.4.

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Satu
Lassien tassuhiki

keskikokoiset villakoirat Iita ja Milla // uusi ulkoasu 8.4.

Viesti Kirjoittaja Satu »

TERRVETULOA
Pilville tosi tosi iso kiitos sivutilasta ja Hetalle ulkoasusta.

Linkkilistalla olisi tilaa vielä muutamalle. Pienellä kommentilla pääsisi mukaan!

// uusi ulkoasu 8.4.2010
Satu
Lassien tassuhiki

Re: keskikokoiset villakoirat Iita ja Milla

Mä tuun kyllä nyt valittamaan, ku kukaan ei kommaa. : ((((
Steppi
Le-ppä-ker-ttu

Re: keskikokoiset villakoirat Iita ja Milla

Viesti Kirjoittaja Steppi »

Satuin käväisemään sivuillasi joskus aikaisemminkin tässä, mutta ulkoasu ei siltikään jäänyt tuolloin kovin hyvin mieleen. Maanläheiset ja rauhalliset värit eivät oikein jätä ulkoasua mieleen, vaikka niiden käyttöä itsekin harrastan, esim. Amiralissa :D. Muuten vihreä alapalkki liitettynä tumman liilaan/harmaaseen/ruskeaan(?) taustaväriin, on aika mielenkiintoinen yhdistelmä. Mutta tuo ulkoasun asettelu on musta kovin käytännöllinen ja simppeli. Sivuja on helppo selata ja lukea. Vähän olen ehkä tuohtunut, kun nykyään jotkut koiraharrastajat ja miksei muutkin omia kotisivujaan perustavat ihmiset, yrittävät tehdä tuon etusivun kamalan viralliseksi, kun musta olisi kiva lukea tervetuloteksti!
Otsikon "sisässä" oleva kuva on vähän haaleahko, voisi olla näkyvämpikin. Mutta oikeanpuoleinen kuva sinusta ja koirastasi kyllä täydentävät sitä, joten ihan nätti se on kokonaisuudessaan. Linkit mieleeni hiukkasen epäselvät. Niin ja missä koirien luonteet? :D :D Ää! Tykkäisin ihan sikana lukea niitä. Kuvat-sivuilla on iiihanan tarkkoja, näpsäköitä ja monipuolisiakin kuvia. Tykkään siitä, kun näyttelykoirista on muitakin kuin seisoituskuvia :) Kyllä mä kouluarvosanaksi antaisin 8½!

Tosi sievät koirat sulla. Etenkin Iita, koska sen nimi on Iita ja mäkin oon Iita. <3_<3
Satu
Lassien tassuhiki

Re: keskikokoiset villakoirat Iita ja Milla // uusi ulkoasu 9.2.

Hoo olen unohtanut vastata Stepin viestiin! Mut kiitos ihan hirveästi, tosin nyt jo ulkoasu vaihtunut. : (

Kierrätetääs vähän tätä ketjua, sivuilla uusi look esillä. Mielelläni kuulisin siitä palautetta.

// Nostelen taas. Kyllä tätä ketjua on joku katsonut, mutta ei kukaan ole uskaltanut sanoa mitään.
Satu
Lassien tassuhiki

Re: keskikokoiset villakoirat Iita ja Milla // uusi ulkoasu 8.4.

Uusi look taas. : )
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ulkoasu on uskomaton <3_<3 Miten Heta osaakin...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Ulkoasu on just sopiva tuollaisella handlerille buudeleiden kanssa. Sointuu hyvin yhteen ja on uskallettu yhdistää melko tummia värejä ja brusheja. Hyvällä tavalla melko massaulkoasu, missä ei ole kuitenkaan mitään vikaa. :) Mozillalla toimii, mutta kuten melkein kaikissa Hetan tekemissä ulkissa, niin IE'llä näkyy sellainen pieni rantu pohja.jpg jälkeen mikä häiritsee hieman. Ulkoasu on virallinen ja kuvien muokkaaminen (reunat, lisäbrushit sekä muut härpäkkeet) ovat kiva lisä. Koirien sivut ovat omasta mielestäni turhan yksinkertaiset, kaipaisin jotain perustietojen ja sukutaulun lisäksi (vaikka luonnekuvaus, kisatuloksia jne). Silti mukava kokonaisuus ja ihastuttavat kuvat ovat hyvä lisä.

PS. Jos kiinnostaa meidän hauvat lisätä linkkilistaan niin kaikin mokomin!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Hhmm... Mä en oikein tiedä tykkäänkö tästä vai en. :D Ensivaikutelma on mun mielestä vähän liian bling bling. Tykkään ulkoasun väristä tosi paljon, violetti onkin mun lemppariväri joten ei kait ole yllätys. Otsikon fontti on supertylsä koska sitä on nähty niin paljon muillakin sivustoilla. Ulkoasun kuvat on sijoitultu nätisti ja onneksi toinen kuva on häivytetty enemmän taustaan, ei tule niin ahdasta vaikutelmaa. Brusheja on melko paljon, mä olisin jättänyt noi "tähtöset" puudelin silmän vierestä ehdottomasti pois, nyt ne pomppaa silmille välittömästi. Linkit on kivat, vaikka en ole ihan varma tykkäänkö tosta "laatikosta" mihin ne on sijoitettu.
Teksteistä iso plussa, ei kirjoitusvirheitä ja tekstiä on sen verran vähän että mäkin jaksoin kahlata niitä vähän läpi. :D Koirien sivut ovat siistit, olisin toivonut kuvien yläpuolella olevan kennelnimen ja kutsumanimen jollain kaunolla jotta se olisin jatkanut ulkoasun teemaa. Sukutauluista tyksin tosi paljon, vaikka väri onkin enemmän pinkki kuin violetti ja vähän kans hyppää silmille.
Vieraskirja oli viimeinen sivu missä kävin ja auts noi värit oli aika järkyt. Vaihda nyt äkkiä ne pois... :mrgreen:

Toivottavasti sait jotain irti tästä hyvin sekavasta palautteesta.
Hikipinko Kirppu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hikipinko Kirppu »

Huomaa, että blinbling jakaa mielipiteet :D joko siitä tykätään paljon tai sitten ei yhtään.

Mutta kiitos kun kerroitte tosta valkoisesta viivasta, koitan saada sen korjattua !
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Toi uus on tuhannesti parempi kun vanha, sehän oli sellanen vaalee pinkki(vai syönkö läpiä päähäni?) ja pinkki ei yhtään toimi mun silmään. Melko bling tää nykyinen, mutta toisaalta toi "synkkä" liila ja sit valkoiset "kimalteet" toimii tosi hyvin keskenään. Ja oottehan te semmottia jalokiviä niin toki teillä pitää olla sitä glitteriä ulkoasussa (; Pienet iskulauseet koirien nimien alla on hyvät, antaa vähän osviittaa koiran luonteesta. Koirien sivut taas on ehkä hieman liian tylsät, olisi kiva lukea vaikka koiran luonteesta paremmin, miksi valitsitte juuri sen koiran, millainen koira oli pentuna, tekeekö koira jotain ei-koiramaista tai osaako se jotain erikoiskäskyjä(avainten etsintä, valojen sammutus...).

Mikäli linkkilistalla on vielä tilaa niin Cannot Be Judgedin saa lisäillä n_n
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Kuuluuko tossa tekstikentällä mennä violettiviiva? Mulla näkyy IEllä näin :

Kuva

ja näkyy muuten joka sivulla noin
Hikipinko Kirppu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hikipinko Kirppu »

^ Kuten edellä on mainittu, koitan katsella missä mättää. Itsellä ei ole koneella IE:tä lainkaan joten ongelma on hankala korjata.
Vastaa Viestiin