O: novascotiannoutaja uros.
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
O: novascotiannoutaja uros.
Päätin sitten langeta jälleen hankkimaan itselleni tollerin toisen lisäksi. Kun on yksi, niin pitää saada toinenkin. En kylläkään kasvata tollereita, mutta on kuulunut ehdottomasti suosikkirotujeni kärkilistoille ja ei sitä tiedä vaikka niitä löytyykin tulevaisuudessa enemmänkin kuin vaan ne kaksi.
Eli siis etsinnässä uros. Mielellään vähäsukuinen, jolla voisi mahdollisesti teettää pientä jälkikasvua myöhemmällä iällä. Minulle kelpaa oikeastaan myös tuontikoirakin ja tulevista ja syntyneistä pentueistakin saa hihkaista, jos on:) Kisaamattomuudella ei ole lainkaan väliä, sillä tykkään itse kisauttaa omat koirani.
Poika pääsisi tänne, nykyinen Vimmakintun, joka vaihtaa luultavasti nimensä yksityisiin. Roki-tollerin sivuja saa käydä katselemassa ja tutkaileen kisanäyttöä. Tulen kisailemaan monipuolisesti eri käyttölajeissa, joista vahvimpaa antia ovat tottelevaisuuskokeet, noutajakokeet sekä agility ehkä valioitumiseen saakka. Kokeillaan myös tietty muitakin lajeja silloin tällöin ja mulla kun on rakennekuvat (piirretyt niinkuin aina), niin ei näyttelytkään olisi pahitteeksi. X
Eli siis etsinnässä uros. Mielellään vähäsukuinen, jolla voisi mahdollisesti teettää pientä jälkikasvua myöhemmällä iällä. Minulle kelpaa oikeastaan myös tuontikoirakin ja tulevista ja syntyneistä pentueistakin saa hihkaista, jos on:) Kisaamattomuudella ei ole lainkaan väliä, sillä tykkään itse kisauttaa omat koirani.
Poika pääsisi tänne, nykyinen Vimmakintun, joka vaihtaa luultavasti nimensä yksityisiin. Roki-tollerin sivuja saa käydä katselemassa ja tutkaileen kisanäyttöä. Tulen kisailemaan monipuolisesti eri käyttölajeissa, joista vahvimpaa antia ovat tottelevaisuuskokeet, noutajakokeet sekä agility ehkä valioitumiseen saakka. Kokeillaan myös tietty muitakin lajeja silloin tällöin ja mulla kun on rakennekuvat (piirretyt niinkuin aina), niin ei näyttelytkään olisi pahitteeksi. X
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: O: novascotiannoutaja uros.
BH Hk3 vFIN JVA vFIN KVA vFIN TVA vKTV RH-F B RH-FL A RH-T A vNM-09 Piquantin Diastole x BH TK1 RH-F A RH-T B vFIN&vFRA JVA Miúdo Filho yhdistelmä olisi luvassa ensi vuoden alkupuolella Sunburn'sin nimen alle (: Pentueesta on luultavasti tulossa melko pieni, jotta pentuja voidaan käyttää jalostukseen.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
N-pentue olisi syntymässä Terneen 2010vuoden alkupuolella, joskus tammi-helmikuussa.
Vanhemmat ovat molemmat IRL Saksassa asuvan Marionin koiria ja evm. sukuisia. Isä on hänen komea uroksensa RH-E TK2 vjDKW-09 vjWW-09 DK's Love Song ja emänä on hänellä minulta sijoituksessa oleva narttu BH Hk1 RH-E TK3 vFIN JVA Avec Amour. Pentueesta on yksi varaus (sijoitusnarttu) joten jalostuskäyttöön on mahdollista saada pentu.
Jos sua sitten pisempi sukuinen uros kiinnostaa, niin mulla olisi vapaana Ternen Kangourou kun uudesta ottajasta ei ole mitään kuulunut. NOU1, mejästä ykköstuloksia ja RH-E löytyy. Jalostuskäyttö (n. 3pentua) mahdollista.
Vanhemmat ovat molemmat IRL Saksassa asuvan Marionin koiria ja evm. sukuisia. Isä on hänen komea uroksensa RH-E TK2 vjDKW-09 vjWW-09 DK's Love Song ja emänä on hänellä minulta sijoituksessa oleva narttu BH Hk1 RH-E TK3 vFIN JVA Avec Amour. Pentueesta on yksi varaus (sijoitusnarttu) joten jalostuskäyttöön on mahdollista saada pentu.
Jos sua sitten pisempi sukuinen uros kiinnostaa, niin mulla olisi vapaana Ternen Kangourou kun uudesta ottajasta ei ole mitään kuulunut. NOU1, mejästä ykköstuloksia ja RH-E löytyy. Jalostuskäyttö (n. 3pentua) mahdollista.
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
hmm, taidan valita jomman kumman tulevasta pentueesta. Molemmat yhdistelmät kuulostavat tosi hyviltä, joten en osaa äkkiseltään sanoa varmuutta. Ainakin näin alustavasti Iivin pentue kiinnostaisi ehkä enemmän..
Ilmoittakaa sitten lisää, kun pentueet ovat enemmän ajankohtaisia:)
Ilmoittakaa sitten lisää, kun pentueet ovat enemmän ajankohtaisia:)
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Yritän keräillä Disalle vielä lisää tuloksia ennen pentuetta, mutta eivätköhän ne pupelot viimeistään helmikuussa ole syntymässä (: Pistän vaikka yksäriä kun tiedän paremmin niin voit sitten ilmoittaa oletko vielä kiinnostunut.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
-
Janina
- Höpsö veitikka
Mulla olis myös valmis, hyvin kisattu uros Noutajan Bige Bam. Sivut :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Okei A.t. (:
Sit Janina, Bamilla on pentue -> Ternen C-pentue. Olisi kiva, että merkkaisit sen sivulle.
Sit Janina, Bamilla on pentue -> Ternen C-pentue. Olisi kiva, että merkkaisit sen sivulle.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Voin merkkailla, ellei A.t ota Bamia ja merkitse sitten sitä uusille sivuille :)