Tarkoitukseni on aloittaa "urani" myös tällä puolen virtuaalimaailmaa. Aiemmin olen pyörinyt virtuaalihevospuolella kohtuullisen menestyksekkäästi, kunnes IRL-elämä ja liiallinen hevospopulaatio alkoi painamaan päälle. Laitoin pillit pussiin ja kohtuullisen "arvokkaat" hevoset myyntiin (entinen tallini). Jokunen kuukausi sitten alkoi virtuaalinen maailma kutkuttamaan ja pakkohan se oli palata. Tällä kertaa toin itselleni vain yhden hevosen josta tarkoitus jalostusori tehdä.
Kaipaan kuitenkin lisää, mutta tallia isoine hevosmäärineen en tahdo. Etsin jotain uutta ja inspiroivaa. Oma IRL koirani innoitti sitten minut tälle puolelle ja vielä lähemmin kiinanharjakoirien pariin. Pystyyn olisi siis tarkoitus laittaa kiinanharjakoiria (+satunnaisesti muita rotuja) kasvattava kenneli. Olen alustavasti tuonut itselleni jo kaksi koiraa ulkomailta, mutta haluaisin myös "ihan oikeasti kasvatettuja" joukkoon.
Olisin hankkimassa mahdollisesti jalostuskelpoisia, terveitä, rodunomaisia ja hyväluonteisia koiria. Koirat tulisivat kisaamaan tasonsa ja rodulleen sopivissa kilpailuissa (esim. agi, toko, jälki, ratajuoksu, valjakko yms. ja tietysti näyttelyt). Olen kohtuullisen tarkka koirien suvusta yms. koska koirista olisi mahdollisesti tulossa myöhemmällä iällä jalostuskoiria.
Rodut joita haen;
Kiinanharjakoira (hll ja pp, urokset ja nartut)
Irlanninsusikoira
Airedalenterrieriuros
Alaskanmalamuutti (etenkin nartut!)
PK Collieuros
Australiankelpienarttu
Meksikonkarvatonkoiranarttu
Mikäli sinulla on tarjota minulle koiraa, tai sinulla on suunnitelmissa pentue tms. Laita ihmeessä alle, niin katsotaan onko koira sellainen mitä etsin :)
O:: muutamaa eri rotua (harjis, irlis, airis yms.)
-
Netta
- Alkupalat
- Viesti:
O:: muutamaa eri rotua (harjis, irlis, airis yms.)
Hurjaharjoja by. Crestrin
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Re: O:: muutamaa eri rotua (harjis, irlis, airis yms.)
Ei ole noita myytävänä, mutta jos olet kiinnostunut, voin kyllä tuoda sulle jonkun noista, vaikka nyt sanoitkin, että olet jo pari tuonut:]
-
Netta
- Alkupalat
- Viesti:
Eiköhän tuokin sopine. Jos pystyt tuomaan irliksen, malamuutin tai airiksen :) (pssst. tykkään vähän erilaisemmista nimistä. En mistään tylsistä ja yleisistä ;D)Shanya kirjoitti:Ei ole noita myytävänä, mutta jos olet kiinnostunut, voin kyllä tuoda sulle jonkun noista, vaikka nyt sanoitkin, että olet jo pari tuonut:]
Hurjaharjoja by. Crestrin
-
Shanya
- Vuohenruokaa
-
Shanya
- Vuohenruokaa
::Nimi - Forza Fiocco Amato Cioccolata
::Tuontimaa - Italia
::Rotu - airedalenterrieri
::Sukupuoli - uros
::Syntymäaika - 13.6.2009
::Näyttelyluokka - NUO (voit vaihtaa jos sulla on eri pejaate näyttelyluokkien kanssa, se nyt vaan on tässä huvin vuoks)
::Kasvattaja - Forza Fiocco evm.
Tossa nyt jonkunlainen, jos haluat vielä lisää tietoa, sano vaan, tai keksi itse.
::Tuontimaa - Italia
::Rotu - airedalenterrieri
::Sukupuoli - uros
::Syntymäaika - 13.6.2009
::Näyttelyluokka - NUO (voit vaihtaa jos sulla on eri pejaate näyttelyluokkien kanssa, se nyt vaan on tässä huvin vuoks)
::Kasvattaja - Forza Fiocco evm.
Tossa nyt jonkunlainen, jos haluat vielä lisää tietoa, sano vaan, tai keksi itse.