vom Blade - uudistunut!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
pokeri
Alkupalat

vom Blade - uudistunut!

Viesti Kirjoittaja pokeri »

Vom Blade on ollut v-touhuissa mukana viimeisen vuoden ajan aktiivisen epäaktiivisesti ja nyt taas alkoi tuntumaan siltä, että voisin ruveta pyörittämään touhua vähän aktiivisemmin. Kritiikkiä/kommenttia kaipaan ulkoasusta ja yleisilmeestä, sivuilla melkolailla sama sisältö, mutta hieman olen tuota asettelua yms. muutellut. Koirien sivuista kaipaan myös kommenttia, "ylärivin" koirien sivut ovat laitettu uuteen kuosiin.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
mio
Floodari

Re: vom Russelplez - working german shepherds

Viesti Kirjoittaja mio »

saisiko linkin sivuille?

/ vautsi, onpas kiva ulkoasu! tykkäsin muutenkin sivuista kovasti, jäänpä kiinnostuneena odottamaan millaisia koiristasi tulee. :---)
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
pokeri
Alkupalat

mio kirjoitti:saisiko linkin sivuille?
niin sehän voisikin olla ihan hyvä näin alkuun x)
And hurts your feelings
the pony
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Samoilla linjoilla kuin mio, tää on jotain ihan erilaista mitä oon tottunu näkemään. 8) Vitsit mä haluan nähä noi sun koirat kun saat sivut valmiiksi. Tästä tulee ulkoasunsa puolesta ihan oikea kenneli mieleen, tyksin todella paljon. Lippu taustalla on kekseliäs ajatus, komian näkösiä ovat koiratkin.

Anteeksi nyt tälläinen minikommentti. :')

//ei mitään paineita :D
pokeri
Alkupalat

Kiitoksia kommenteista. Nyt kyllä tuli pieniä paineita noiden koirien sivujen tekoon, mutta eiköhän niistäkin tule ihan silmää miellyttävät =)
And hurts your feelings
the pony
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

JÖSSES :o Siis toihan on... Wau. Herranjestas. Oh mein gott. Eipä tähän hirveesti oo mitään lisättävää, ainoa mitä muuttaisin on melko pikkujuttu. Sivut on sävyiltään tosi Saksa-teemaa(nosiis, mukailee lipun värejä) niin olis kiva nähdä noi linkit saksaksi - ei englanniksi. Tai sit etusivulta toi Tervetuloa kennel Russelpletziin käännettynä saksaksi.

Ehdottomasti nyt yks mun top-10 kenneleistä!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
pokeri
Alkupalat

whokilledbambi kirjoitti:JÖSSES :o Siis toihan on... Wau. Herranjestas. Oh mein gott. Eipä tähän hirveesti oo mitään lisättävää, ainoa mitä muuttaisin on melko pikkujuttu. Sivut on sävyiltään tosi Saksa-teemaa(nosiis, mukailee lipun värejä) niin olis kiva nähdä noi linkit saksaksi - ei englanniksi. Tai sit etusivulta toi Tervetuloa kennel Russelpletziin käännettynä saksaksi.

Ehdottomasti nyt yks mun top-10 kenneleistä!
Kiitoksia kovasti ja harkitsen ehdottomasti linkkien muuttamista, se toisikin mukavasti lisää tuota saksa-teemaa esiin =)
And hurts your feelings
the pony
Fanny
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Fanny »

Tuo ulkoasu on wau! Tarpeeksi selkeä, mutta ei liian yksinkertainen. Lippu takana on tosiaan hyvä idea. Ja samaa kuin whokilledbambi, vaihtaisin linkit saksaksi :D
  • i heart u
pokeri
Alkupalat

elluuu kirjoitti:Tuo ulkoasu on wau! Tarpeeksi selkeä, mutta ei liian yksinkertainen. Lippu takana on tosiaan hyvä idea. Ja samaa kuin whokilledbambi, vaihtaisin linkit saksaksi :D
Kiitoksia =)
Koiran sivujen alustava ulkka tässä, kertokaa kommenttejanne koska olen ihan hukassa (jo yli tunnin koittanut sommitella sopivaksi yms..)
And hurts your feelings
the pony
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Tykkään tosta ulkoasun tunnelmasta ja väreistä ihan mielettömästi. Sisältöä on mun mielestä ihan sopivasti, vaikka yleensä pidänkin että tekstiä on vähän enemmän. Koirien ulkoasu näyttää kans tosi kivalta :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
pokeri
Alkupalat

riole kirjoitti:Tykkään tosta ulkoasun tunnelmasta ja väreistä ihan mielettömästi. Sisältöä on mun mielestä ihan sopivasti, vaikka yleensä pidänkin että tekstiä on vähän enemmän. Koirien ulkoasu näyttää kans tosi kivalta :)
Kiitos =) Koiran sivuille suunnittelin vielä kirjoittelevani jonkin näköistä luonteen pätkää tai sukuselvitystä, mutta jää nähtäväksi x)
And hurts your feelings
the pony
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Sori, mut ootko sä uus naama täällä? Jos toi on sun eka kennel nii en voi muuta sanoa kun että oot ihan helvetin hyvin onnistunut.
pokeri
Alkupalat

Janina kirjoitti:Sori, mut ootko sä uus naama täällä? Jos toi on sun eka kennel nii en voi muuta sanoa kun että oot ihan helvetin hyvin onnistunut.
Kiitoskiitos, v-heppapuolelta on jonkin verran kokemusta tullut hankittua, mutta tosiaan joskus olen kauempaa ihaillut kenneleitä =)
And hurts your feelings
the pony
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Vau, keräilen silmiä lattialta. :0 Samaa mietin kuin Janina, ootko ihan uus täällä vai ootko vaan tuollainen luonnonlahjakkuus? :D

Tämä on todella upea kennel, niin ulkaosultaan, sisällöltään ja teksteiltään kaikki näyttäs olevan kohdillaan. Panostus ja rakkaus rotuun näkyy! Itse en lähtis muuttamaan noita linkkejä saksaksi, toimii paljon paremmin ja selkeämmin englanninkeilisillä. Koirienkin sivu näyttää hyvältä, taulukot istuvat mainiosti ulkoasuun. Itse en tosin laittaisi sukutaulun solujen pohjia noin pastellisävyisiksi, se rikkoo muuten toisiinsa sopivia värejä. Lisäks ite keskittäisin kisakalenterin, mutta pikkuvikoja. (: Oon ihan onnellinen etten kasvata saksanpaimenkoiria, vaikka yks sellainen sijoituksesta löytyykin. :D Olisitte meinaan aika kova vastus mm. näyttelykentillä, jos koirasi ovat samaa tyyppiä ja sarjaa kuin tuo esimerkkihurtta. :)

//No nyt lukasin tuon Janinalle vastatun viestin. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
pokeri
Alkupalat

Pehko kirjoitti:Vau, keräilen silmiä lattialta. :0 Samaa mietin kuin Janina, ootko ihan uus täällä vai ootko vaan tuollainen luonnonlahjakkuus? :D

Tämä on todella upea kennel, niin ulkaosultaan, sisällöltään ja teksteiltään kaikki näyttäs olevan kohdillaan. Panostus ja rakkaus rotuun näkyy! Itse en lähtis muuttamaan noita linkkejä saksaksi, toimii paljon paremmin ja selkeämmin englanninkeilisillä. Koirienkin sivu näyttää hyvältä, taulukot istuvat mainiosti ulkoasuun. Itse en tosin laittaisi sukutaulun solujen pohjia noin pastellisävyisiksi, se rikkoo muuten toisiinsa sopivia värejä. Lisäks ite keskittäisin kisakalenterin, mutta pikkuvikoja. (: Oon ihan onnellinen etten kasvata saksanpaimenkoiria, vaikka yks sellainen sijoituksesta löytyykin. :D Olisitte meinaan aika kova vastus mm. näyttelykentillä, jos koirasi ovat samaa tyyppiä ja sarjaa kuin tuo esimerkkihurtta. :)

//No nyt lukasin tuon Janinalle vastatun viestin. ;)
Kiitoksia kehuista, pitää miettiä uudelleen tuon sukutaulun "värimaailmaa" jos löytyisi ulkoasuun paremmin sopivat värit =)
And hurts your feelings
the pony
Vastaa Viestiin