LUKKOON

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

LUKKOON

Viesti Kirjoittaja Netry »

Miulla olisi tarjota kasvattipalautuksena tullut cpkn RW´s Coincidenza in Paradiso, Dara, jonka myyn uuteen kotiin yhden pentueen sopimuksella - minä saan teettää neidillä pienen pentueen (2-3 pentua) halutessani, ja sitten koira siirtyy sinun omistukseesi. Mahdollisesti uudella omistajalla olisi myös halutessaan tilaisuus tehdä neidille pentue, suku ei ole niinkään yleinen ;) Daran äiti on evm. sukuinen narttu, Aamukasteen Hippiäinen ja isä on kokonaan evm. koira. Daran siskolle on luultavasti tulossa pentue, mutta olen aikalailla sitä mieltä, ettei haittaa jos Daralle tulisi kaksi pentuetta, kun äippäkin on pian menossa vihreämmille maille, kun ikä alkaa jo painaa.. :)
Sivuilta en ainakaan löytänyt Daralla yhtäkään tulosta, mutta googlettamalla saattaa löytyä. Jos Daralle ei löydy sijoituskotia, olen myös valmis myymään sen tarpeen vaatiessa ilman sijoitussopimustakin uuteen kotiin. Toivoisin kuitenkin, että minun kanssani juteltaisiin sitten siitä pentueen teetosta ensin, kasvattajatätönen olisi nimittäin kiinnostunut sitten ottamaan pehkopupsin tämän neidin pennuista.. &.&
http://www.freewebs.com/varisuoran/dara.htm > Daran tämän hetkinen sivu

Myynnissä olisi myös shelttineiti BH RH-FL B RH-T A RH-F A RW´s Best Player, näin tutummin Besta. Tällä tytöllä on jo yksi pikkupentue maailmassa, enkä kamalan mielelläni haluaisi sille enää toista pentuetta, suku kuitenkin jo aika yleinen. Bestan isä on evm. koira, ja äiti on Privels Pretty Breeth, Bea, jonka ainoaksi pentueeksi tämä pentue on jäänyt. Bean isä on vuorostaan Noitapillin Nikkeli (Nikke on siirtymässä pian vihreämmille maille :) ), jolla on kaksi pentuetta, ja molemmissa pentueissa ainakin 2 koiralla on pentueet. Bean äidillä Loving The Summerilla ei tietääkseni ole kuin yksi pentue, se sama mistä Beakin on. En halua kuitenkaan jaella sääntöjä kasvattieni omistajille siitä pennuttamisesta, kerta itsekin haluaisin aina löytää koiran jolle voi pennut tehdä, enkä ostaa koiraa jolle sitä pentuetta ei saa teettää :) Toivoisin kuitenkin, että voisimme neuvotella tästä pentueen teettämisestä uuden omistajan kanssa ja että pentue olisi max 3 pennun kokoinen..mutta asiasta voidaan keskustella vielä myöhemminkin.
Bestan tulokset löytyvät sen sivuilta, joitain muita voi vielä löytyä googlettamalla.
http://www.freewebs.com/varisuoran/besta.htm < Bestan tämän hetkinen sivu, kuvat eivät tule mukaan! DENEO

Haluaisin löytää molemmille koirille pysyvät kisaavat kodit. Toivottavasti nämä neitiset kelpaisivat jollekin :))
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Sijoitukseen pehkonarttu & myynnissä shelttineiti!

eikö ketään kiinnosta?
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

nostelen :) eikö täältä oikeasti löydy ketään ketä kiinnostaisi?
Sprowdy
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sprowdy »

mua kiinnostaisi tuo shelttineiti :D sivuni ovat tosin vielä alkeelliset mutta mutta http://vapors.webs.com tuonne tulisi :D muutenkin olen laajentamassa kasvatusrotujani :D
You are best thing in my life.<3
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

^ saisiko millaista kisautusta osakseen? (: oisko sulla millaset pennutussuunnitelmat?
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Siis noita pennutussuunnitelmiahan mielellään ei koska Bestan aiempien pentujen isän suku alkaa olla jo yleinen.

/ Vainoharhainen :mrgreen:
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

^ joo, sen takia kyselinkin (:

// haah :D
Deneo
Vuohenruokaa

Re: M: cpkn & shetlanninlammaskoiran

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Mullakin kiinnostaisi Besta :> Tulisi Standby'sin melko sekalaisen joukon jatkoksi. Löytyy sen verran hyvät kuvat että näyttelyissä tultaisiin pyörähtämään ainakin muutaman kerran, minkä lisäksi kisattaisiin ainakin paimennuksessa, agilityssä ja ehdottomasti pelastuskoirakokeissa loppuun asti. Ehkä myös tokossa, jos ehtisin joskus ilmoittautumaan ennen kuin alo on täynnä. Ja ei pentueita, kun suku on ilmeisesti liian yleinen :>
Don't you wanna live before you die?
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

^ kyllä mä sulle Bestan luovutan, kuulostaa hyvältä! (: Pistelepä sivuja sitten kahden viikon sisään ja kuulumisia kerran kahdessa kuukaudessa. Ensimmäisenä ilmoitus mulle, jos päätät jostain syystä neidin myydä.
Deneo
Vuohenruokaa

Haittaako jos Bestasta tulisikin merle? Mulla on vain yhden soopelinartun kuvat ja freewebs ei jostain syystä suostu lataamaan juuri niitä :c
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Deneo kirjoitti:Haittaako jos Bestasta tulisikin merle? Mulla on vain yhden soopelinartun kuvat ja freewebs ei jostain syystä suostu lataamaan juuri niitä :c
ei haittaa! (: kaikki värit sallittuja, Bean isä (Bestan äidin isä), Noitapillin Nikkeli, on mm. ollut merle, joten väri siltä puolelta tulossa :D
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: cpkn

Deneo hei, viitsitkö vielä lukaista täältä nämä "ehdot", niin ei tule sitten myöhemmin puhetta ettei ole tiennyt ((:

ja nostelen tässä samalla (: pehkonarttu vielä kotia vailla!
Deneo
Vuohenruokaa

Ehdot luettu ja Besta esittäytyy :>
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

^ oi, kiitos paljon! Onnea teille kisakentille! Kuulumisia sitten kerran parissa kuukaudessa vähintään (;
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Vielä olisi pehkoneiti vailla kotia, eikö ketään kiinnosta?
Vastaa Viestiin