Lilithia

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Kirsi
Höpsö veitikka

Lilithia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiinnostaako saksanpaimenkoirat? Tule käymään Lilithiaan!

Lilithia uudistui kokonaan. Kaikki tekstit (paitsi luonteet tietty) on kirjoitettu uudelleen, ulkoasu vaihdettu, sk ketut heivattu... No, kai tässä voi sanoa, että tämähän on kuin olisi tehnyt kokonaan uuden kennelin. :mrgreen:

Tajusin tässä vuoden vaihteessa, ettei enää meinaa kiinnostaa mikään muu rotu kuin saksanpaimenkoira, joten mä päätin heivata yhtäkkiä kaikki muut kennelit pois paitsi tämän Lilin, joka on ollut mulla pystyssä vuodesta 2006 ja sitten Rainvalleyn.

Jos sulta löytyy saksanpaimenkoirakennel, jota ei vielä ole etusivun linkkilistassa, niin linkki vaan alle (:
kirby
Höpsö veitikka

Re: Lilithian uudistus

Viesti Kirjoittaja kirby »

tässä ulkoasussa on ihan mahtava tunnelma! :o tosi hienolta näyttää.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiitos remille! Itsekin olen tuohon ulkoasuun varsin tyytyväinen, jättää jopa hieman tulkinnanvaraa katsojalle.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

No mitäs perkelettä? Mihinkäs Basicin veli hävis? :o

Mut ei sillä, hieno ulkka! :)

BTW, se on Joomagnan & Criminales vaikka J:n nimille pennut tulee :D

WTF :ooooo No mä jatkan sit tota silee&karkkari kasvatusta itekseni :D
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kirsi
Höpsö veitikka

Aave ja Blank Note ovat myynnissä, jos ne vaikka saisivat uuden kodin seuraavan viiden vuoden aikana... : D

Mä korjailen tuon nimen. Luulin sen olevan Joomagnan silloin, kun kyse on pelkistä sakuista. Mun moka, sori :mrgreen:
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetsi »

Jos pääsisi linkkilistalle CF'än kanssa? Eihän siellä ole muuta kuin etusivun tekstit, mutta tässä keväällä vaihdan ulkoasun ja silloin päivitän kans tekstit kaikille sivulle.

(asiaan)

SAKSANPAIMENKOIRIA!

:o

Olen sanaton! Tai no, kaikki ulkoasusi on tyrmäävän upeita, mutta tämä vie voiton!
Olen nähnyt vain tekemissäsi ulkoasuissa texture/brushiläjän, joten ihastuin tähän. Kaikkihan sun ulkoasut on hienoja, textureita ja brusheja myöten, mutten ole oikein tottunut tähän brushittomuuteen. ::'D

Mutta asiaan. Tykkään kovasti ulkoasusi väreistä, mutta tuo keltainen ja harmaa ei yhdessä oikein iske. Olisi ehkä itseni mielestä sopinut paremmin joku tumman- tai vaaleansininen, mutta on se tuollainen tosi kivan näköinen.
Kuvavalinnat on tosi hyvin valittu ja rakastan tuota peltokuvaa. Tuntuu kyllä jotenki että se koira katsoo tuota veteen hyppäävää saksanpaimenkoiraa. :-D Emmätiä. Linkit on todella kivassa paikassa ja myös linkkien sekä otsikon fontit sopii tuohon.

Tekstit on omaan mieleeni juuri sopivan pituisia, jopa minäkin jaksan lukea ne. Etusivulla teksti on vähän perusmassaa vaikka siinä olikin paljon mielenkiintoista asiaa.
Koirien sivut on siistit ja mukavan näköiset. Koirien kisakalenteri ottaa vähän silmään, vaikkei ne räikeät olekaan.

Ja Sulon siskopa on menestynyt hyvin! Terkkuja Bellelle sekä minulta että Sulolta! :mrgreen:

ps. Minua kiinnostaisi sakupupsit tässä loppuvuodesta tai ensi vuonna. Vink vink! Jos minulle vaa pennun suostut suoda. 8D
Kirsi
Höpsö veitikka

Ooo, unohdin CF:n kokonaan! Mites mä nyt näin, kun olen tuon leiskankin tehnyt... Linkkilista kuitenkin päivitykseen! Kiitos kuitenkin kivasta kommentista, ja Belle lähettää pusuja veljelleen. Pentuesuunnitelmia ei kyllä ole, koska Belleä en käytä jalostukseen sen yleisen suvun takia, ja Haukka että Dean on ainakin toistaiseksi aivan liian vähän kisattuja edes harkitsemaan pentuetta pitkään aikaan. Mutta katsotaan nyt kauan mulla menee noiden kisauttamiseen ja sitten pentueen harkitsemiseen. Kyllä mä kuitenkin sulle pennun mielelläni antaisin!
Kirsi
Höpsö veitikka

Uppia taas. Eikö kenelläkään olisi mitään sanottavaa? Ja nyt mä ihan oikeasti haluaisin kuulla kunnon kritiikkiä, joten jos joku/jotkut asia/t härnää, niin nyt olisi tilaisuus valittaa oikein kunnolla. Perustelujen kera tietysti, että tiedän mitä voin parantamaan :-DDD! Mutta kuitenkin, mä tosiaan haluaisin kuulla jotain muutakin kuin positiivista mielipidettä, että saisin jotain paranneltavaa.

Eli: huono päivä? Pura se tänne! :mrgreen:
Indi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Indi »

Mä en ainakaan löytäis mitään parannettavaa, mutta ehkä tuonne toimintaan voisi lisätä jonkun koristekuvan? En tiiä, mutta toi on niin täydellinen :mrgreen:
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Kirsi
Höpsö veitikka

Hmmm... vois laittaakin.

/ Siellä on :D!
Kirsi
Höpsö veitikka

Vähän upitusta uuden leiskan johdosta. :3
Hucca
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hucca »

Voi herran isä sentään mikä ulkoasu. Siis täysin uusi rakkausulkoasuni &.& En tiedä miten ihmeessä sä aina teet noin hienoja ulkoasuja, mutta kannattaa kyllä jatkaa tekemistä. Ensinnäkin värit ovat osuneet aivan nappiin, ne sopivat kevääseen ja kesään ja syksyynkin. Jotenkin ne ovat tosi ajattomat, mutta samalla räväkät ja erikoiset. Punaista, ruskeaa, sinistä ja vihreätä, kieltämättä outo yhdistelmä, mutta tässä ulkoasussa ne toimivat yhdessä loistavasti! Se, että tuo kuva on raameissa, tekee ulkoasusta ainutlaatuisen ja todella taiteellisen näköisen. Kun painoin ekan kerran tuota koirat-linkkiä niin jäin odottelemaan, että noh miksi se sivu ei nyt aukea. Sitten tajusin tollona, että se onkin tietynlainen pudotusvalikko. Hieno idea ja hyvin toteutettu. Kokonaisuudessaan ulkoasu on todellista taidetta ja I like it <3_<3
Red Bull - antaa siivet
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiitos, Hucca, todella paljon kommentistasi! :) Toivottavasti muutkin uskaltavat sanoa sanasen, vaikkeivat pitäisikään...? ;)
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mä en tiedä mitä sanoa... Hmm, se ei iske! Onhan se malliltaan ja väreiltään erilainen, mutta se jää kyllä siihen. Siinä ei omasta mielestä ole mitään Lilithiaa. Kaikki on sekasorrun vaiheella ja jotenkin kaikki värimaailmat eivät soinnu yhteen. Ei toi nyt ole mikään hylätty työ, mutta mä olen nähnyt niin paljon parempaakin sulta. Olet pystynyt yhdistelemään kivoja aiheita keskenään siitä pojoja. Jotenkin kumminkaan tämä ei soinnu hyvin sakemannejen kanssa eikä Lilithian menneisyyteen tai sen olemukseen.

Kamalaa tekstiä, mutta rakentavaa? :mrgreen:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Kirsi
Höpsö veitikka

^ Kriittikiä, kritiikkiä! Jee! :D

Mä oon yleensä pitäny nää brushisekotukset twistedin pääsivun leiskana just sen takia, kun en (yleensä) osaa yhdistää niihin koirakuvia ja nyt vähän kävi samalla lailla, vaikka riskin otinkin. Minä itse kun rakastan textureja ja brusheja jne (= ovat siis täyttä mua) ja niiin haluaisin niitä käyttää kunnolla myös mun vkennujeni ulkkanakin, mutta mulla on siinä just se ongelma, etten vaan osaa tunkea siihen samaan sitten kunnolla/hienosti/järkevästi koirakuvia. Enkä mä kuitenkaan vkennelille halua pelkkää brushimättöäkään, kun mun mielestä siinä leiskassa sentään pitää näkyä mistä siitä sivustosta on kyse. Mutta just ton brushi-texture-rakkauden takia en jaksanut katella enää yhtään sitä edellistä leiskaa, joten pakko oli saada jotain uutta.

Siinäkin olet oikeassa, että tosta puuttuu Lilithi(a)n tunnelma ja mystisyys (ja demonimaisuus). Mutta toisaalta en halua leiskoihin jättää vain sitä yhtä teemaa, koska siinähän multa loppuisi ideat samantien. :D Kattoo siis nyt, kauan tämä leiska pysyy sivuilla. Itse kuitenkin tykkään tästä enemmän kuin edellisestä, vaikka olen varma että moni täältä ovat päinvastaista mieltä.
Vastaa Viestiin