Jos pääsisi linkkilistalle
CF'än kanssa? Eihän siellä ole muuta kuin etusivun tekstit, mutta tässä keväällä vaihdan ulkoasun ja silloin päivitän kans tekstit kaikille sivulle.
(asiaan)
SAKSANPAIMENKOIRIA!
:o
Olen sanaton! Tai no, kaikki ulkoasusi on tyrmäävän upeita, mutta tämä vie voiton!
Olen nähnyt vain tekemissäsi ulkoasuissa texture/brushiläjän, joten ihastuin tähän. Kaikkihan sun ulkoasut on hienoja, textureita ja brusheja myöten, mutten ole oikein tottunut tähän brushittomuuteen. ::'D
Mutta asiaan. Tykkään kovasti ulkoasusi väreistä, mutta tuo keltainen ja harmaa ei yhdessä oikein iske. Olisi ehkä itseni mielestä sopinut paremmin joku tumman- tai vaaleansininen, mutta on se tuollainen tosi kivan näköinen.
Kuvavalinnat on tosi hyvin valittu ja rakastan tuota peltokuvaa. Tuntuu kyllä jotenki että se koira katsoo tuota veteen hyppäävää saksanpaimenkoiraa. :-D Emmätiä. Linkit on todella kivassa paikassa ja myös linkkien sekä otsikon fontit sopii tuohon.
Tekstit on omaan mieleeni juuri sopivan pituisia, jopa minäkin jaksan lukea ne. Etusivulla teksti on vähän perusmassaa vaikka siinä olikin paljon mielenkiintoista asiaa.
Koirien sivut on siistit ja mukavan näköiset. Koirien kisakalenteri ottaa vähän silmään, vaikkei ne räikeät olekaan.
Ja
Sulon siskopa on menestynyt hyvin! Terkkuja Bellelle sekä minulta että Sulolta!
ps. Minua kiinnostaisi sakupupsit tässä loppuvuodesta tai ensi vuonna. Vink vink! Jos minulle vaa pennun suostut suoda. 8D