Se on vihdoin valmis, käyttölinjaisia paimenkoiria kasvattava pieni kennel,
WINNTEAM
Winnteam
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Winnteam
Mun on ihan pakko todeta, että hienoa työtä olet tehnyt winnteamin kanssa ja että rakastan tuota leiskaa ja nimeä.
Jos nyt pitäis jotain rakentavaa sanoa, niin koirien sivut ovat siistit ja luonne löytyy jokaiselta, joka on hienoa, sillä esim itse en jaksa koirien luonteisiin enää panostaa. Tekstiä on riittävästi joka sivulla ja asiaa niistä löytyy.
mullakin täältä luvat. Ollut jo jostain viime kesän alusta. Joten jos saatais jotenkin nuo kuva-asiat sovittua sitten jatkossa (:
/ niin ja sitten oli ilahduttavaa, että winnteamista löytyy yksi kissa, mutta valitettavasti tämän sivut eivät toimineet.
Jos nyt pitäis jotain rakentavaa sanoa, niin koirien sivut ovat siistit ja luonne löytyy jokaiselta, joka on hienoa, sillä esim itse en jaksa koirien luonteisiin enää panostaa. Tekstiä on riittävästi joka sivulla ja asiaa niistä löytyy.
mullakin täältä luvat. Ollut jo jostain viime kesän alusta. Joten jos saatais jotenkin nuo kuva-asiat sovittua sitten jatkossa (:
/ niin ja sitten oli ilahduttavaa, että winnteamista löytyy yksi kissa, mutta valitettavasti tämän sivut eivät toimineet.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Marcia
- Höpsö veitikka
hmm. Odotin sinistä ulkoasua mutta sieltä tulikin ruskea. En sen enempää kommentoi kuin et nätti ulkoasu muuten, joillakin sivuilla ääkkösongelmaa.
Tuota, mites ne mun gerbiilikasvatit, niille kuvia oottelisin.. :)
Tuota, mites ne mun gerbiilikasvatit, niille kuvia oottelisin.. :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Milja
- Vuohenruokaa
Kiitos kommenteista (: Nyt toimii myös kissan sivut, tosin siltä vielä kuvat puuttuvat.
Jaksaisikos joku vielä kommentoida?
Jaksaisikos joku vielä kommentoida?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Noemie
- Syvällistä
Mulle tuli hirveen lämmin ja kotoisa tunne heti kun tuon ulkoasun näin. Siis aivan ihanat värit! Sopii oikeastaan jokaiseen vuodenaikaan, varsinkin kun nuo kuvat vielä tuovat lisää eloa sivuille. Yksi juttu minua kyllä mietitytti (tämä), kunnes sitten selailin sivuja lisää ja huomasin sen olevan osa koiran kuvaa, ja se koira siinä oli vain peittynyt koristekuvien alle. Kissan sivulla sitten vasta sen näin kokonaan. Linkit todella kiva lisä, tuovat vielä lisää mielenkiintoisuutta tähän ulkoasuun, sanoisin kyllä että erittäin kiva kokonaisuus.
I summer! classic, but so true.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Suuret kiitokset mukavasta kommentista Noemielle (:
Juu, ajattelinkin, että saattaisi jotakuta hämätä kun ei näy kunnolla tuolta, mutta ajattelin sen nyt sitten tuonne jättää.
Juu, ajattelinkin, että saattaisi jotakuta hämätä kun ei näy kunnolla tuolta, mutta ajattelin sen nyt sitten tuonne jättää.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hieno ulkka, mutta jos kerran kenneli, niin miksei kissan tilalla ole koiraa? Ei sillä että tuo minua kovinkaan häiritsisi, nyt tulee vaan vaikutus ennemmin kissalasta kuin kennelistä :D
Ja missä kuvien copyrightit? Muistathan, että kuvien copyt pitää olla näkyvillä yleensä niiden (kuvien) lähettyvillä. Flickristä otettujen kuvien copyiksi ei riitä pelkkä Flickrin osoite copyright -sivulla, kun ei itse Flickr niitä kuvia ole ottanut. Joten linkki valokuvaajan profiiliin kuvien lähettyville, kiitos ;) Jos niitä kuvia käyttää, niin voisi sentään kunnioittaa valokuvaajaa sen verran, että lukee ne Creative Commonsit (suomeksi).
Ja missä kuvien copyrightit? Muistathan, että kuvien copyt pitää olla näkyvillä yleensä niiden (kuvien) lähettyvillä. Flickristä otettujen kuvien copyiksi ei riitä pelkkä Flickrin osoite copyright -sivulla, kun ei itse Flickr niitä kuvia ole ottanut. Joten linkki valokuvaajan profiiliin kuvien lähettyville, kiitos ;) Jos niitä kuvia käyttää, niin voisi sentään kunnioittaa valokuvaajaa sen verran, että lukee ne Creative Commonsit (suomeksi).