Jääkyyneleitä (d)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Jääkyyneleitä (d)
Taas olisi aika alkaa suunnitelemaan Jääkyyneleen uusia pentueita. Kasvatusjutuistani lisää Pentueet-sivulta josta löytyy myös rivien välistä luettuna myyntisäännöt, mutta tuo kuulumiskohta on joustava. Olisi kiva kuulla aina silloin tällöin kuulumisia, kun jotain tapahtuu.
dobermannit
Minkälainen dobermanni on? Ystävällisen rauhallinen varustettuna korkealla ärsytyskynnyksellä. Itservarma. Kaipaavat paljon tekemistä ja soveltuvat hyvin pk-lajeihin.
Toivoisin, että dobermannipennun ottajat sitoutuisivat suorittamaan BH'n ja RH-E'n sekä jatkamaan pk-puolella eteenpäin + näyttelytulokset ovat vain plussaa.
Emänä toimii Rebeccan ihana narttu RH-E RH-T A RH-FL A BH SchH3 vWEST-09 vKREW-09 vNW-09 Morning Mood "Dera"
Dera on erityisesti näyttelyissä menestystä niittänyt narttu ja esimerkiksi Kreikasta puuttuu vain yksi SERT jolla tulisi monen maan muotovalioksi. Tytöltä puuttuu myös vain yksi VOI1'n suojelusta ja sitten siitä napsahtaa KVA. Dera on siis hieno monitaituri ja sopii käyttöön ja näyttöön.
Tulee toimeen hyvin ihmisten ja koirien kanssa, mutta vieraita ihmisiä kohtaan on hieman varautunut. Hyvin sopeutuva ja energinen.
Isänä toimii lähes täysin Milliksen kisaama BH Jk3 Hk2 SchH2 RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A vKTV vFBV vLTW-09 VV-09 Sniper's Thunder "Luca"
Luca on menestynyt hyvin näyttelyissä ja käytössä, sillä on useampia erinomaisia sekä hyviä tuloksia käyttöpuolelta. Ennen pentuja olisi tarkoitus kisata pk-jäljeltä tai suojelusta käyttövalioksi.
Luca on kaikinpuolin mukava koira, kunhan sille osaa näyttää olevansa itse johtavassa asemassa. Päättäväinen ja rauhallinen.
evm. sukuinen.
varaukset täynnä
Veera, skp? Jääkyyneleen Osasto-A
pasa, narttu Jääkyyneleen Kuolleitten Laulu
toksi, uros Jääkyyneleen MTV/DNA
Raindchir, narttu Jääkyyneleen 4 Käskyä
dobermannit
Minkälainen dobermanni on? Ystävällisen rauhallinen varustettuna korkealla ärsytyskynnyksellä. Itservarma. Kaipaavat paljon tekemistä ja soveltuvat hyvin pk-lajeihin.
Toivoisin, että dobermannipennun ottajat sitoutuisivat suorittamaan BH'n ja RH-E'n sekä jatkamaan pk-puolella eteenpäin + näyttelytulokset ovat vain plussaa.
Emänä toimii Rebeccan ihana narttu RH-E RH-T A RH-FL A BH SchH3 vWEST-09 vKREW-09 vNW-09 Morning Mood "Dera"
Dera on erityisesti näyttelyissä menestystä niittänyt narttu ja esimerkiksi Kreikasta puuttuu vain yksi SERT jolla tulisi monen maan muotovalioksi. Tytöltä puuttuu myös vain yksi VOI1'n suojelusta ja sitten siitä napsahtaa KVA. Dera on siis hieno monitaituri ja sopii käyttöön ja näyttöön.
Tulee toimeen hyvin ihmisten ja koirien kanssa, mutta vieraita ihmisiä kohtaan on hieman varautunut. Hyvin sopeutuva ja energinen.
Isänä toimii lähes täysin Milliksen kisaama BH Jk3 Hk2 SchH2 RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A vKTV vFBV vLTW-09 VV-09 Sniper's Thunder "Luca"
Luca on menestynyt hyvin näyttelyissä ja käytössä, sillä on useampia erinomaisia sekä hyviä tuloksia käyttöpuolelta. Ennen pentuja olisi tarkoitus kisata pk-jäljeltä tai suojelusta käyttövalioksi.
Luca on kaikinpuolin mukava koira, kunhan sille osaa näyttää olevansa itse johtavassa asemassa. Päättäväinen ja rauhallinen.
evm. sukuinen.
varaukset täynnä
Veera, skp? Jääkyyneleen Osasto-A
pasa, narttu Jääkyyneleen Kuolleitten Laulu
toksi, uros Jääkyyneleen MTV/DNA
Raindchir, narttu Jääkyyneleen 4 Käskyä
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Jääkyyneleitä (d, aa, petit)
merkkaa mulle uros (: löysin aivan mahtavat black&tan uroskuvat.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Okei, sulle uros siis (: Olis tosi kiva nähä kuvat, jos vaan viittit näyttää.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hyvän näköinen uros kuvissa! (:
edit // Henjille merkattu myös uros.
edit // Henjille merkattu myös uros.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kai se voisi olla uros jonka ottaisin. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Mä taidan sittenkin jättää pennun ottamatta, koska mulla on niin paljon kisaamattomia koiria joiden kanssa haluaisin kisailla ennen uuden koiran ottoa.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Selevä juttu eli kakkospentue peruuntuu (:
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Valitettavasti mä joudun kieltäytymään dobberipennusta, mulle tulee niin paljon uusia koiria ja mulla on hirveesti keskeneräsiäkin, etten viitti uutta koiraa ottamaan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Okei Rebecca. Pitää katsella tuota pentuetta sitten, siirtyy varmaan myöhemmäksi (esim. kesälle). (:
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä mietin, että mä voisin tarjota Lucan pentueeseen mun evm sukuista narttua Morning Moodia eli Deraa. nartulla ei ole hirveästi kisattu, mutta jonkun verran on tuloksia. Pentueita ei Deralle enempää tulisi (: Tittelirivistö tällä hetkellä RH-E RH-T A RH-FL A BH SchH3 vWEST-09 vKREW-09 vNW-09. Puuttuu yksi serti esim kreikasta niin koira saisi useita MVA arvoja ja siltä puuttuu enää yksi VOI1 tulos suojelusta, niin siitä tulisi KVA.
/ Kiva et kelpaa :D en mä usko et muutan mieltäni.
/ Kiva et kelpaa :D en mä usko et muutan mieltäni.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Rebecca, aivan mahtavaa! Kiitos valtavasti (: Mielelläni käyttäisin Deraa Lucan pentujen emänä! Laittelin Deran tuonne Lucan pentujen emäksi, mutta ilmoittele jos muutat mielesi.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Henji, olisiko toiveita syntymäpäiväksi? Ajattelin kesäkuun alkua (6.6.) tai puoliväliä (16.6.)? Toiveita nimien suhteen, teema vai kirjain?
Petittipentue kaipaa kipeästi varaajia ja dobberipennulle olisi mahdollista saada kuvat mukaan.
Petittipentue kaipaa kipeästi varaajia ja dobberipennulle olisi mahdollista saada kuvat mukaan.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle käy mikä päivä kesäkuusta tahansa, mutta 16.6. kuullostaa hieman paremmalta noista kahdesta. Nimiehdotuksena jonkin teema (vaikka eipä tälläkään oikestaan väliä xD).
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Oho en ollutkaan huomannut tätä.
Olen jo pienen aikaa etsiskellyt ja tuumaillut akitan tai jonkun muun aasialaisperäisen FCI 5-rodun edustajaa hankkivani, jotenka akitahan kävisi mainiosti jos sellaisen CC!hen minulle antaisitte. Koiralle tulisi piirretyt kuvat, mikäli tämä ei ole mikään ongelma. Kisausnäyttöä Feeliksiltä. Kisaisin melko monipuolisesti, luultavasti mejään, näyttelyihin ym yleisesti painottamiini lajeihin painottaen. Ja uros olisi siis kiva c:
Olen jo pienen aikaa etsiskellyt ja tuumaillut akitan tai jonkun muun aasialaisperäisen FCI 5-rodun edustajaa hankkivani, jotenka akitahan kävisi mainiosti jos sellaisen CC!hen minulle antaisitte. Koiralle tulisi piirretyt kuvat, mikäli tämä ei ole mikään ongelma. Kisausnäyttöä Feeliksiltä. Kisaisin melko monipuolisesti, luultavasti mejään, näyttelyihin ym yleisesti painottamiini lajeihin painottaen. Ja uros olisi siis kiva c: