M: muutamia erirotuisia koiria
-
Janina
- Höpsö veitikka
M: muutamia erirotuisia koiria
Ajattelin nyt vähän karsia koiriani näistä tuonneista, joita kohtaan ei ole oikein riittänyt kiinnostus jos jollekin kelpaisi. :) Niiden, joiden kasvatteja mulla on, ei siis tarvitse huolestua tai mitään, en niitä ole aikonut karsia enkä koe koiramääräni olevan liian suuri handlattavaksi itselleni, nämä koirat ovat olleet unohduksissa vain koska kiinnostus ei riittänyt. Kaikki nyt myymäni koirat ovat minulle todella rakkaita, ja toivon niille hyvän ja aktiivisen kodin.
australiankarjakoira u. MYYTY, Spyro
Redd's (Rocking) Deathruler
SIJOITUKSEEN
1 pentue Foxstylen nimen alle, tämän jälkeen omistajalla vapaa jalostusoikeus toiseen pentueeseen
- Toivoisin uudella omistajalla olevan / kysyvän luvan Michael Traffordin kuviin, koska Rolf on saavuttanut todella monia sertejä ja cacibeita kuvillaan, vaikkei niitä kisakalenterista löydykään.
australiankelpie u. (ei sivuja)
Nerion Key 7
s. 08.10.2009
Whitefields Too Fast For U
s. 08.10.2009
pointteri n. (ei sivuja)
Crochetté´s Terre
s. 31.04.2009
mopsi n. MYYTY, Jacya
Irrelevant In Duetime
- Tuloksia voi etsiä Googlella
Näin. Tarjousta alle. :)
australiankarjakoira u. MYYTY, Spyro
Redd's (Rocking) Deathruler
SIJOITUKSEEN
1 pentue Foxstylen nimen alle, tämän jälkeen omistajalla vapaa jalostusoikeus toiseen pentueeseen
- Toivoisin uudella omistajalla olevan / kysyvän luvan Michael Traffordin kuviin, koska Rolf on saavuttanut todella monia sertejä ja cacibeita kuvillaan, vaikkei niitä kisakalenterista löydykään.
Nerion Key 7
s. 08.10.2009
Whitefields Too Fast For U
s. 08.10.2009
pointteri n. (ei sivuja)
Crochetté´s Terre
s. 31.04.2009
mopsi n. MYYTY, Jacya
Irrelevant In Duetime
- Tuloksia voi etsiä Googlella
Näin. Tarjousta alle. :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: M: muutamia erirotuisia koiria
Hups kärkeen :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
Nää koirat lähtee bittiavaruuteen jossei ketään kiinnosta?
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Voisin tuon mopsin pelastaa bittiavaruudelta, eli Untuvauneen pääsis muiden mopsien kanssa.. Painotettaisiin näyttelyihin ja agilityyn eniten, BH-koe sitten myös suoritettaisiin läpi jossain vaiheessa koiran elämää :3 Ja Untuvaunessa lopun ikää sais asustella. Välillä toiminta on aktiivisempaa ja välillä vähän hiljaisempaa... ^^
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Sulle! Sivuja voit ilmoittaa tähän topaan, ei niillä mikään kiire ole, pääasia että koti löytyi. :)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Veena esittäytyy :P
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Minka
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ottaisin Rolfin mielelläni Karmaan ihan niin kuin tallikoiraksi/yksityiskoiraksi(?), kun en kokonaista kenneliä viitsi mennä perustamaan. Jalostusta ja kisoja voin luvata, paimennusta ja näyttelyitä periaatteellisesti. Jos siis tahdot, voin pyytää luvat kuviin. Minulle ainakin käy sijoitus hyvin. Tehtäisiin vain mitä virtuaalimmailmassa voi tehdä ^^
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Valitettavasti en ihan vakuuttunut, ja koska kiikun muutenkin vähän rajalla että myynkö Rolfin vai enkö, haluan sille ehdottomasti parhaan mahdollisen kodin. :s Minkä tahansa näistä muista koirista voisin sulle mielihyvin luovuttaa, jos vain yhtään kiinnostaisi. : )
-
Zellie
- Keilapallo
Laitoin YV'tä asiasta.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Rolf vei täysin sydämeni, mutta en ole ihan varma.
Ikinä en ole paimenkoiria omistanut tai kisannut niiden kanssa...Ja vielä sekin, että minne sen sijoittaisin, kun chihujen joukkoon en sitä haluaisi laittaa ja en oikein tiedä laittaisinko Pikkujuttuunkaan staffejen ja bostoneitten seuraksi... No aivan sama siitä, mutta jos nyt tarjousta laittaisin Rolfista.
Rolf pääsisi Pikkujuttuun akiiviseksi kisakoiraksi.Luultavasti kisaisimme ainakin agilityssa sekä näyttelyssä ja varmaan haluaisit, että painennuksessakin.Ikinä en painennuksessa ole kisannut, mutta en usko, että se kovinkaan vaikeaa on jt. kokeilisin sitä mielusti.Varmasti tulisi kokeiltua myös maastoesteitä ja koiratanssia, koska rakastan monipuolisesti kisattuja koiria. Ja kaikkea haluaisin kokeilla eli jos haluat, että kisaan pelastuksessa sun muissa niin kokeilen mielelläni.Flyball olisi myöskin kiva lisä! Olen kovin huono myymään koiriani, koska rakastan jokaista niin paljon, että olen varma ettei Rolfia myytäisi eteenpäin missään nimessä.
Ehkä juuri siksi teenkin tarjousta Rolfista, että sen kanssa kisaus mahdollisuudet ovat niin suuret jos vertaa bostoneihin tai staffeihin, vaikka kylläähän niilläkin monessa lajissa voi kisata.Kisaus näyttö on aika surkea, koska vasta Pikkujutun olen aloittanut, mutta luulen, että jos yhtään FCI9 tai FCI3 olet seurannut niin luulempa, että olet huomannut edes jonkun Chipan taikka Pikkujutun koirista.Kisanäyttöä antavat Ruu sekä Edgar: http://www.freewebs.com/vkpikkujutun/index.htm tuossa näet myös minne Rolf pääsisi.
Voisin tässä samalla kertoa hiukan itsestäni jos se nyt edes tarpeellista on.
Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa n. 7-8 ikäisestä lähtien (olen nyt 13) eli kaikkea on tultu sillä välin kokeiltua.Aloitin epävirallisissa kenneleisssä ja pyörin niissä sen 2 vuotta, mutta innostuin sitten virallisista ja olen nyt jo täysillä mukana.Olen kasvattanut virtuaalisesti paljon erirotuja joten aika laaja kokemus on eriroduista, mutta ei juuri näista paimenkoirista kauheasti ole kuin epävirallisesti joskus bordercollieita olen kasvattanut.
Kerran tuolta samaisesta paikasta luvat olen kysynyt, mutta vastausta ei ole kuulunut, mutta voin laittaa uudestaan viestiä ja pyytää samaista kuvaa käyttöön, että tulokset säilyisivät.
Toivon todella, että Rolf pääsisi hyvään kotiin jos ei minulle niin jollekkin toiselle. Ymmärrän hyvin jos et myy Rolfia, koska minusta se on aivan upea koira!
Niin ja muuten en päse ennenkuin maanantaina koneelle, koska menen Ruotsiin jt toivon, että et ihmettele jos vastausta ei kuulu.
Ikinä en ole paimenkoiria omistanut tai kisannut niiden kanssa...Ja vielä sekin, että minne sen sijoittaisin, kun chihujen joukkoon en sitä haluaisi laittaa ja en oikein tiedä laittaisinko Pikkujuttuunkaan staffejen ja bostoneitten seuraksi... No aivan sama siitä, mutta jos nyt tarjousta laittaisin Rolfista.
Rolf pääsisi Pikkujuttuun akiiviseksi kisakoiraksi.Luultavasti kisaisimme ainakin agilityssa sekä näyttelyssä ja varmaan haluaisit, että painennuksessakin.Ikinä en painennuksessa ole kisannut, mutta en usko, että se kovinkaan vaikeaa on jt. kokeilisin sitä mielusti.Varmasti tulisi kokeiltua myös maastoesteitä ja koiratanssia, koska rakastan monipuolisesti kisattuja koiria. Ja kaikkea haluaisin kokeilla eli jos haluat, että kisaan pelastuksessa sun muissa niin kokeilen mielelläni.Flyball olisi myöskin kiva lisä! Olen kovin huono myymään koiriani, koska rakastan jokaista niin paljon, että olen varma ettei Rolfia myytäisi eteenpäin missään nimessä.
Ehkä juuri siksi teenkin tarjousta Rolfista, että sen kanssa kisaus mahdollisuudet ovat niin suuret jos vertaa bostoneihin tai staffeihin, vaikka kylläähän niilläkin monessa lajissa voi kisata.Kisaus näyttö on aika surkea, koska vasta Pikkujutun olen aloittanut, mutta luulen, että jos yhtään FCI9 tai FCI3 olet seurannut niin luulempa, että olet huomannut edes jonkun Chipan taikka Pikkujutun koirista.Kisanäyttöä antavat Ruu sekä Edgar: http://www.freewebs.com/vkpikkujutun/index.htm tuossa näet myös minne Rolf pääsisi.
Voisin tässä samalla kertoa hiukan itsestäni jos se nyt edes tarpeellista on.
Olen pyörinyt virtuaalimaailmassa n. 7-8 ikäisestä lähtien (olen nyt 13) eli kaikkea on tultu sillä välin kokeiltua.Aloitin epävirallisissa kenneleisssä ja pyörin niissä sen 2 vuotta, mutta innostuin sitten virallisista ja olen nyt jo täysillä mukana.Olen kasvattanut virtuaalisesti paljon erirotuja joten aika laaja kokemus on eriroduista, mutta ei juuri näista paimenkoirista kauheasti ole kuin epävirallisesti joskus bordercollieita olen kasvattanut.
Kerran tuolta samaisesta paikasta luvat olen kysynyt, mutta vastausta ei ole kuulunut, mutta voin laittaa uudestaan viestiä ja pyytää samaista kuvaa käyttöön, että tulokset säilyisivät.
Toivon todella, että Rolf pääsisi hyvään kotiin jos ei minulle niin jollekkin toiselle. Ymmärrän hyvin jos et myy Rolfia, koska minusta se on aivan upea koira!
Niin ja muuten en päse ennenkuin maanantaina koneelle, koska menen Ruotsiin jt toivon, että et ihmettele jos vastausta ei kuulu.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Zellie myös oli Rolfista kiinnostunut, mutta täysin vakuuttunut en ole kummankaan tarjoamasta kodista. Sopisiko teille siis, että seurailisin molempien virtuaalikoirailuja tässä jonkin aikaa ja ilmoittaisin sitten kummalle annan Rolfin vai annanko kummallekaan? :)
Koiria edelleen kotia vailla... :)
Koiria edelleen kotia vailla... :)
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Juu minulle käy mainiosti.On aivan mahtavaa, että ainakin jotkut haluavat varmasti parhaimman kodin koiralleen eikä vaan myy jollekkin, että pääsee eroon :)
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
Minäkin voisin tulla ilmaisemaan kiinnostustani Rolfista. Minullahan on jo yksi sijoituskoira sinulta, Hilja, jonka kanssa saatiin muuten vähän aikaa sitten tokosta tuo Tk2, eli voittajaluokkaan siirryttäisiin kilpailemaan. Muita tuloksia meille ei ole tässä vähään aikaan siunaantunutkaan, mutta arpaonni ei vain ole suosinut.
Rolf pääsisi kuitenkin asumaan Trollkiniin minun australijankarjakoiranarttu Taican ja welsh corgi pembrokeuros Dingon kanssa. Pääsisi kilpailemaan käyttöpuolella paimennuksessa ja pk-lajeissa. Myös tokoa ja/tai agilityä olisi suunnitteilla, samoin ehkäpä pelastuskoiralajeja. Näyttöpuolellakin tosiaan käytäisiin kun herra noin komen ulkomuodon omistaa. Lupa kuviin on jo hanskassa, tosin tuolta en ole yksiäkään kuvia käyttänyt kun tiedän että luvat on kys. paikkaan niin monella.
Kisautusnäyttönä voisin antaa Sillin ja Sagan.
Rolf pääsisi kuitenkin asumaan Trollkiniin minun australijankarjakoiranarttu Taican ja welsh corgi pembrokeuros Dingon kanssa. Pääsisi kilpailemaan käyttöpuolella paimennuksessa ja pk-lajeissa. Myös tokoa ja/tai agilityä olisi suunnitteilla, samoin ehkäpä pelastuskoiralajeja. Näyttöpuolellakin tosiaan käytäisiin kun herra noin komen ulkomuodon omistaa. Lupa kuviin on jo hanskassa, tosin tuolta en ole yksiäkään kuvia käyttänyt kun tiedän että luvat on kys. paikkaan niin monella.
Kisautusnäyttönä voisin antaa Sillin ja Sagan.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kitu ja Zellie, olen pahoillani, mutta tällä kertaa luotan eniten Spyroon joten koira muuttaa hänen luokseen. :) Olet pärjännyt mahtavasti Hiljan kanssakin, joten kyllä mä sulle luottavaisin mielin annan Rolfin. Suunnitelmat kuulostavat hyviltä ja kiva, jos luvat kuviin löytyvät jo ennestään. Sivuja sitten vaikka kahden viikon sisään! :)
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jos mä miettisin ton Raisan kanssa elämistä.