Khloeless

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
veera a
Nakkisotilas

Khloeless

Viesti Kirjoittaja veera a »

Khloeless on Khloén uusi sivu; se on samalla portti, sekä sivutila Khloén nettiroinalle. Khloelessin nurkista löytyy mm. Khloé Gallery sekä linkit muille Khloén omistamille sivuille.
tuuli tuule sinne missä muruseni on
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Khloeless

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Domain tarkoittaa suomeksi verkkotunnusta, joten oikeastaan sivujasi ei voi yleisesti domainiksi kutsua. Ihmiset puhuu yleensä "domainin ostamisesta", mutta todellisuudessa he yleensä ostavat webhotellin, missä on domainin (siis osoitteen, eli esimerkki.com) lisäksi sivutila mukana. Domainin voi tietenkin ostaa myös yksinään, mutta harvempi nuori harrastaja sitä mun käsittääkseni tekee. Pitäähän se sivutilakin jostain hankkia (:

Sivut ovat kyllä kivat, tosin olishan oma tekemä ulkka aina persoonallisempi. Noi sivut ovat nyt vähän tylsät, kun tekstiä ei ole kuin etusivulla muutaman lauseen verran. Blogi -linkki ei vie minnekään, enkä tuon lisäksi nähnyt linkkejä muille kuin galleriaan.

Galleriasta sitten! Tämä onkin paljon kivempi, kun olet vissiin itse tuon tehnyt? Tekijänoikeusmerkintöjä olisin kaivannut näkyvämmälle kuin hoveriin copymerkin päällä. Tämä galleria onkin siitä tosi kiva, kun kuvat ovat vapaastikopioitavia. Harvempi valokuvaaja antaa, ja sen takia tämä onkin piristävä yllätys (: Admin -sivulle olisin ehkä halunnut enemmän tekstiä, mutta loppujen lopuksi hyvä noinkin - harvempi tuskin jaksaa pitkiä pätkiä alkaa lukemaankaan. Tekstien loppuun voisi kyllä laittaa pari br-tagia, kun tuo websin mainospalkki menee ikävästi viimeisen lauseen päälle.

Lyhyesti sanottuna ihan kivat! Tästä se lähtee :mrgreen:
veera a
Nakkisotilas

En ole sivujani sanonut edes domainiksi? Tiedän kyllä hyvin mitä domain tarkoittaa, olen pyörinyt nettisivustojen parissa kohta neljä vuotta.

Itse en sitä websin palkkia näe, kaipa se on vain Internet Explorerilla. Etusivulla on siksi vähän tekstiä, ja yksinkertainen ulkoasu, koska se on portti sivuilleni, eikä sillä ole muuta tarkoitusta. Korjaan blogin linkin pikimmiten. Gallerian lisäksi löytyy vielä sivulistaus, ellet huomannut. Admin-sivulla on siksi vähän tietoa, koska en ehkä tahdo paljastaa itsestäni kaikkea?

Itseasiassa - olisit voinut sanoa "tästä se lähtee" silloin kun olin 9-vanha, ja tein ensimmäiset html-sivuni.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Anteeksi kovasti! En mä pahalla tarkoittanut o__o

Mutta tästä pätkästä sain käsityksen tuosta domainista:
Khloeless on ns. "domainini" sillä tajusin, että en tee juuri mitään domainilla - paitsi sen sivutilalla.
Itse käytän Mozilla Firefoxia (versio 3.5.7), joten IE:stä tuo palkin näkyminen ei voi johtua.
veera a
Nakkisotilas

Ai, tarkotit etusivun tekstiä? Siinä tapauksessa. Olen nimittäin suunniteluut domainin ostoa pitkään, mutta sitten luovuin ideasta, koska tuo Khloeless.webs.com käy samasta.

Hmm. Itsellä on myös Mozilla, anna mun muistaa mikä versio, mutta ei näy sitä palkkia? :-----O Katsoin kuitenkin IE:llä, ja ulkoasu näkyi varsin vääristyneenä.
Vastaa Viestiin