Kasvattipalautuksena tullut kelpie uros olisi nyt myynnissä.
Bordersky Emergency
Evin Burning Sky x Campanula Moonbeam (evm.)
Tuloksia pitäisi olla ainakin paimennuksesta, googlella voi etsiä tai katsella tulospalveluista. (:
M: Kelpie uros
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
-
Minka
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: Kelpie uros
Minä voin ottaa tämän Hävittäjään (linkki ak:ssa). Kisailtaisiin paimennuksessa, ja oho - kuva taitaakin löytyä eräästä paikasta... Siis paimennuksessa ja näyttelyissä. Tarkastelin VPKY:n tulospalvelusta tuloksia. Ottaisin kovin mielelläni tämän Hävittäjään kisakoiraksi. En myisi eteenpäin, etenkään, kun on hyviä tuloksia paimennuksesta.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
^ En oikein vakuuttunut kisanäytöstäsi, joten ei lähde nyt sinulle.
// Up. vol 2.
// Up. vol 2.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Voisin pojalle tarjota kodin Piquantista. Kiinnostunut olen tästä rodusta ja kaksi keploa omistankin jo.
Lopun ikäänsä saisi kyllä asustella Piquantissa, niin olen luvannut kaikille tässä kolmen vuoden aikana :P Kisautus on tosin sitä, että voi pari muutama kuukausi olla todella aktiivista, sitten taas vähäisempää. Eli vaihtelevaa on.
Lyhyesti sanottuna keskityttäisiin erityisesti paimennukseen ja pelastuskoirakokeisiin. Myös pk-lajit ovat yksi harrastus, mihin panostetaan. Muut lajit (agility, näyttelyt) ovat enemmänkin pelkkiä silloin tällöin harrastuksia. Kisanäyttönä vaikkapa Zorro ja Cilla. Mahdollisesti käytän jalostukseen, miäkli se sinulle sopii. Jos ei sovi, niin ok. :>
Lopun ikäänsä saisi kyllä asustella Piquantissa, niin olen luvannut kaikille tässä kolmen vuoden aikana :P Kisautus on tosin sitä, että voi pari muutama kuukausi olla todella aktiivista, sitten taas vähäisempää. Eli vaihtelevaa on.
Lyhyesti sanottuna keskityttäisiin erityisesti paimennukseen ja pelastuskoirakokeisiin. Myös pk-lajit ovat yksi harrastus, mihin panostetaan. Muut lajit (agility, näyttelyt) ovat enemmänkin pelkkiä silloin tällöin harrastuksia. Kisanäyttönä vaikkapa Zorro ja Cilla. Mahdollisesti käytän jalostukseen, miäkli se sinulle sopii. Jos ei sovi, niin ok. :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Sulle lähtee kyllä. (: Koiran siskolla on nyt pennut, mutta minun puolesta voit käyttää silti jalostukseen jos siltä tuntuu. (:
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti: