Nyt ei pitäisi ainakaan olla mitään ongelmia tekijäinoikeuksien kanssa, kun olen koko höskän omin pikku kätösin rääkännyt tuohon muotoon
Kokonaisuus on varsin valkoinen, mutta riittääpähän tilaa ja avaruutta! Vierailkaa vain ja esittäkää kritiikkiäkin ihan rauhassa, en sitä kuitenkaan lue ;) Ei, tosiaan, antaa tulla vain.
Pari sivua kaipaa vielä ulkoasunvaihdoksen, muistaakseni.. eli tällä hetkellä 5 koiran sivut uupuvat. Piti kuitenkin saada julkaistua sivut synttäreiksi.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Tykkäilen ulkoasun väreistä, valkoinen tuo valoisuutta ja oranssi pirteyttä! Kuvakin on kesäinen ja sopii noihin väreihin myös. Jostain syystä mua vaan häiritsee toi ns. "upotusefekti" mikä noilla palkeilla on, en vain pidä niistä. Ulkoasu on kuitenkin ihan kivan simppeli ja helppo käyttää, sivuja ei tarvitse etsiä. Nuo englannilla kirjoitetut tekstit + yhteystiedot etusivulla näkyvät vähän huonohkosti, mutta kyllä niistä selvän saa kun vähän tarkemmin tiiraa. Lisäksi alas jää varmaan noin 10-20px kokoinen rako?
Sivuilta löytyy ihania kuvia, joskin nuo ennen tekstiä olevat pienennetyt kuvat ovat hieman mössöytyneet. Kiva että löytyy myös pohjapiirustus + kuvia lähiympäristöstä, näitä on aina kiva tutkailla lukemisen ohella :--)
Yleensä en välttämättä jaksa kaikkia infosivuja lueskella lävitse, mutta täytyypä sanoa että nyt luin! Kerrankin jotain vähän erilaisempaa, joilla nyt tarkoitan esimerkiksi tuota päivärytmin listausta. Jotenkin pystyy eläytymään enemmän kun on selostettu vähän yksityiskohtaisemmin kennelin elämänmenosta. Tekstiä löytyy joka sivulta riittävästi minun makuuni, ja typoja en bongaillut, ja muutenkin tekstejä oli mukava lueskella. Koirien sivut ovat myös siistit ja toimivat hyvin.
Tuo oranssi rimmaa kerrassaan ihanasti otsikkokuvan kanssa. Otsikkokuva on tarkka jokapuolin, aivan ihanan värinen vesi. Layn fontti on mukavan selkeä, mutta etusivu-tekstin ja muiden linkkien väli on mielestäni ehkä liian suuri. Siinä välissä on myös parin pikselin heitto. Tassu linkkien lopussa on mukava.
Myös päivitys-osiossa tekstiä menee osin oranssin pystyviivan päälle. Tuo on ihana nuo oranssit yhteystiedot, ja varsinkin kostein kuonoin kettu-tervehdys.
Kennelistä on kerrottu hyvin, teksteille hihittelin (mm. Yrjölän puurolle) Tykkäsin myös kun koirista on kerrottu nartut- ja urokset-sivuilla hieman perusfaktaa ja sitten vasta linkit. Sukutaulut ihanan räikeät. (psst.. Miten sait Dragonstarin sivulle kyrilliset aakkoset? Mullakin olisi tarvetta :>)
No niin, päätimpä minäkin kommentoida ihan lyhyesti.
Ensiksi ulkoasusta: Ihastuin siihen saman tien avattuani linkin nenäni eteen.<3 Tykkään oranssista ja valkoisesta ulkoasuissa sekaisin, elikkäs värit ovat juuri minuun makuuni sopivat, pirtsakkaa. Ulkoasu on ihanan yksinkertainen ja simppeli - kiva juuri tuollaisena ilman mitään ylimääräistä härpäkettä.: D
Etusivun teksti on heti minun mielestäni kiva ja mielenkiintoinen samoin kuin kennelin esittely, jossa on sitä omaperäisyyttäkin mukana. Narttujen ja urosten esittelyt on tosi kivasti kirjoitettu ja kaikki sivuilla oleva teksti on muutenkin mukavan sujuvaa luettavaa. Jaksoin jopa lukea läpi kaikki sivut - on jo saavutus saada minun mielenkiintoni tuolla tavoin pysymään yllä.;)
Koirien sivut ovat siistit ja tuollaiset kivan pirteät nekin. (No kyllä on kaikki taas kivaa.8D Mulla on nuo adjektiivit jo vähän vähissä aina tähän aikaan) Tulipas positiivista palautetta, mutta mitä sitä turhaan mitään kritiikkiä pakottautua vääntämään, koska oikeasti tykkäsin! Ja sitä paitsi olen ihan surkea näissä kommentointi jutuissa muutenkin...: D
Ai niin muuten, onnea nyt minunkin puolestani 5-vuotiaalle Joy Visionille.:)
Ulkoasu on mun mielestäni hieno, mutta jollain tavalla hyvin erikoinen ja omaperäinen. Ainoastaan nuo sivureunat ei tuu mun jättiresolla aivan kohdilleen, mutta semmonen parin pikselin heitto nyt ei häiritse. Teksti voisi olla tasattua myös oikeasta reunasta, olisi ehkäpä kivemmän näköinen niin. Toi sun kirjoitustyyli on kerrassaan hurmaavan persoonallinen, tekstit oikein tempaavat mukaansa! Tekstit eivät ole überpitkiä, mutta niistä selviää kaikki oleellinen. Tuli vain mieleen että mäkin joskus suunnittelin perustaa barf-kaupan mutta en sitten tiedä olisiko järkevää jos niitä olisi kaksi... Tais jäädä se mun suunnitelmaa haaveksi vaan, nopeat syövät hitaat. (Minusta saat ainakin sitten yhden asiakkaan tuonne barf-puotiisi : D)
Toi on kiva idea, kun jokaisesta koirasta on kirjoitettu jonkin verran tekstinpätkää heti tuossa urokset- tai nartut-sivulla. Koirien sivut ovat kivantyyliset, mutta nuo kalenterien solut voisivat olla samoilla kohdilla (esim noi PVM-kohdat ei oo samalla paikalla joka lajissa, toisissa ne on venynyt leveämmiksi jne...) Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa, upea kokonaisuus kaiken kaikkiaan.
Onnea Joy Visionille! :)
Ulkoasu on nätti, mukava ja yksinkertainen. Murrettu oranssi väri sopii hyvin valkoisen kanssa, tosi kiva yhdistelmä! Oranssi väri sopii myös otsikkokuvan ruskeaan (vai onko se maksanvärinen?) koiraan. Otsikko on kivalla fontilla, vaikka sekin on aika yksinkertainen, sopii tähän pohjaan. Tuolla sivun alalaidassa mua häritsee se, että tuonne alas ei tule sitä oranssia viivaa, mikä menee muualla. Ehkä tuonne vois siis lisätä alapalkin.
Sivuilla on paljon tekstiä, siitä toki plussaa. Tekstejä on mukava lueskella ja nuo otsikot (My fair ladies ym.) on tosi kivoja kans! Pentueet voisi laittaa aakkosjärjestykseen, nyt ne näyttävät olevan hieman sekaisin. :D
You saved my life, now maybe it's my time to save yours
Kiitokset huimasti tähän mennessä tulleista kommenteista! Hyvä kun edes itse jaksoin lukea.. :D
Sissi: Kyrilliset aakkoset sain yksinkertaisesti copy&paste-menetelmällä http://www.ilmainensanakirja.fi/ -sivustolta omaani. Lilla: Pentueet ovat (lähes..) aakkosjärjestyksessä - tarkalleen ottaen syntymäjärjestyksessä. Eli silloin viitisen vuotta sitten syntyi ensimmäiseksi V-pentue, jonka jälkeen lähdin vasta menemään pentueittain aakkosjärjestyksessä.
Lisää kommenttia saa laittaa, löysin nytkin teidän teksteistänne paljon pieniä asioita, joita voisi parantaa kennelissä.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Synttäri onnittelut, ihan kiitettävä ikä tuo viisi vuotta jo!
Tykkään Joy Visionin väreistä, mukavan pirteät ja raikkaat. IE:llä vaan toi on turhan paljon vasemmassa reunassa ja sitten taas oikeassa reunassa on hirveästi ylimääräistä tilaa. Etusivulla tästä johtuen pari kirjainta tuolta vasemmasta palkista menee tuon reunan päälle. Mutta muuten toimii ihan hyvin.
Tekstiä on myös tosi hyvin. Sivut on kokonaisuudessaan tosi selkeät ja miellyttävät. Myös asialliset, eikä mitään turhaa ylimääräistä krääsää, vaan juuri sopivasti kaikkea. Oikein kivat sivut jälleen kerran. ;)
Onnea Joy Visionille, kyllä on jo pitkän aikaa ollut kuvioissa mukana.
Ulkoasu on kiva, kuva on suloinen ja värit on pirteät. Etusivun koristekuva on söpö, ja tekstiä on tarpeeksi. Mulle tuli hyvä mieli tuosta etusivun tekstistä. Johanna sanoikin jo tuosta päivitys-jutskan teksteistä. IE'llä vähän hullusti, muttei se paljoa haittaa. Aluksi en edes huomannut pikku virhettä kun avasin sivut.
Kennel-sivulla on tosi tarkasti kuvailtu kenneliä, ja kaikki pohjapiirros on selvä ja maisemakuvat nättejä. Saa silmien eteen tavallaan kuvan siitä kennelistä, ja osaa hahmottaa kaikki jutskat hyvin. Koirien sivut on kivat, tosin näyttää ehkä vähän hassulta tavallaan, kun sukukalenteri on "kiinni" siinä koiran kuvan alareunassa. Saattaa johtua selaimesta, en tiedä. Kisakalenterit on kivat.
Kasvatus-sivulla on kivasti tekstiä. Mä rakastan lukea kasvatus-sivujen tekstejä, en tiedä miksi, se vaan on kivaa =)
Mutta enivei, enpä oikeen keksi mitään kritiikkiäkään (:
hello, the end is near hello, we're still standing here
Ensinnäkin myöhäiset synttärionnittelut! 5 vuotta on tosi paljon, että onnea vaan siitä!
Ulkoasu on musta ihana! Kivan yksinkertainen ja muutenkin tykkään valkoisen ja oranssin sekoittelusta. Linkkien fontti on ehkä vähän liian suuri mun makuuni ja otsikon fontti ei myöskään kovin miellytä. Mutta ulkoasun kuva on kiva ja juuri sopiva tähän vuoden aikaan, ihanan kesäinen! Sivuilla on kiitettävästi tekstiä ja koristekuvat piristävät lisää sivuja. Onnistunut ulkoasu minusta! <:
Koiria sinulla näyttää olevan reilusti ja niidenkin sivut on tehty huolella. Tosin parilla koiralla oli vielä kennelin vanha ulkoasu paikallaan, mutta varmaan vaihdat sen jossain vaiheessa ... luulisin! (: Kernnel sivulla oli kivasti kuvia maastosta ha sivuilla oli kerrottu rutiineista ja päivän aikatauluista, se oli mukava..! (: Tekstejä en kauheasti lueskellut, kun aika ei riittänyt, mutta en löytänyt kyllä siltikään kirjoitusvirheitä .
Onnea Joy Vision 5.v! Tätä pitääpi juhlia. Huskynapero toivottaa myös onnea, odottelee innolla näkevänsä JVssä omanrotuisensa huffen.
On se 5.v pitkä aika, me porhalletaan vielä 1.v juhlinnassa, ens tammikuussa sitten 2.v..
Mutta sitä kommenttia. Tämä on taas niin tapaistani, mutta lyhyesti tosiaan.
Eli Joy Vision vihdoin back - tätä on odotettu innolla! Eikä pettymystä koettu.
Ulkoasu on suhteellisen yksinkertainen, itse pidän väreistä. Oranssi sopii tuohon.
Ja huomasin jälleen kerran jotain yllättävää: tekstit vilisevät silmissä, en edes huomaa lukevani ennen kuin sivu on lopussa. Nautin tekstistä, ole ihmeessä itsestäsi ylpeä.
Ja kokonaisuushan on tietenkin toimiva - en muuta osannut odottaakaan.
Kää. Ulkoasu on melko yksinkertainen ja .. jotenkin virallisen oloinen. Kaipaisin siihen jotain spesiaalia, lisää värejä, brusheja tai jotain! En tiedä, mutta jotenkin tuo on vain liian yksinkertainen ja liian valkoinen minun makuuni. Tuo tassun kuva linkkijuttujen perässä on kiva. Diggaan. Sisältöä on ihan sopivasti, ehkä saisi olla enemmän ja jotain erityistä. Tuo esittelysivu! Siitä tykkään ihan hirrrrmu paljon, nuo tekstit ym on niin nätsät ja kivat. Krää. Kuvia saisi mielestäni kuitenkin olla enemmän ja eri tavalla sijoiteltuina.