Lukkoon
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: O: Saksanpaimenkoira/Valkoinenpaimenkoira/Samojedi
Mulla olisi marraskuussa syntyneestä pentueesta mahdollista saada pentu itselleen (myyntisäännöt) (: Mulla on ollut noitten Teräshampaan pentueitten kanssa tapana, että vien muutaman pennun ulkomaille ja jos jollakin myöhemmin olisi kiinnostusta, niin on sitten mahdollisuus saada pentu.
Pentueesta olisi vapaana yksi narttupentu evm. omistajalta (ei tuloksia) tai sitten tuo mun oma tyttöni Teräshampaan Liekeissä. Liskon kuvaa voi kysellä mukaan Iiviltä, uskon, että hän kuvan antaisi mukaan. Liskolla on tuloksia näyttelyistä (T, EH1, EH1, EH1, EH1) hyväksytty PAKK (10.1.2010 & 24.1.2010) ja hyväksytty perusrata. Ilmoitettu kolmeen suojelun ALO-luokkaan.
Uroksista olisi sitten vapaana kolme pentua evm. omistajilta. Kaikilla kolmella on hyväksytty PAKK sekä SchH1 ja Tuhlaajapojalla hyväksytty perusrata.
Tästä olisi siis mahdollista saada hyvän kisapohjan saanut nuori ja terve (kaikki pennut terveitä) sakemanniuros tai -narttu (:
Pentueesta olisi vapaana yksi narttupentu evm. omistajalta (ei tuloksia) tai sitten tuo mun oma tyttöni Teräshampaan Liekeissä. Liskon kuvaa voi kysellä mukaan Iiviltä, uskon, että hän kuvan antaisi mukaan. Liskolla on tuloksia näyttelyistä (T, EH1, EH1, EH1, EH1) hyväksytty PAKK (10.1.2010 & 24.1.2010) ja hyväksytty perusrata. Ilmoitettu kolmeen suojelun ALO-luokkaan.
Uroksista olisi sitten vapaana kolme pentua evm. omistajilta. Kaikilla kolmella on hyväksytty PAKK sekä SchH1 ja Tuhlaajapojalla hyväksytty perusrata.
Tästä olisi siis mahdollista saada hyvän kisapohjan saanut nuori ja terve (kaikki pennut terveitä) sakemanniuros tai -narttu (:
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Jos sulla ei hirveen kiire ole. Niin mulla on tulossa varmaan alkukeväälle (joskus huhtikuulle tai jotain) valkkaripentuja. evm emä ja evm sukuinen isä. Isänä olisi Lucius von schwer Lucifer. Pentue ei ole vielä ollenkaan ajankohtainen, mutta jos tosiaan kiinnostaa niin otan suhun yhteyttä kunhan pentue olisi ajankohtaisempi (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- zerggie
- Keilapallo
Mua vois vaikka just valkkari tosta isästä kiinnostaakkin (: Kattelen vielä jos muita ehotuksia tulee (:
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Mulla saattais olla nyt jossain vaiheessa tulossa saku pentue yhdistelmästä
BH, SchH3, vPVA, vAVA Noutajan Aapeli x BH, vAVA, vPVA, JK3, SchH2, FIN KVA Noutajan Varjo.
Kunhan saan Varjosta toko valion, eli vielä yhden EVL ykkösen ja Aapelista käyttö valion josta puuttuu kaksi ipon ykköstä.
Näyttelyistä molemmilla on lähinnä ERIä ja EHta varjolla on myös yksi serti.
Molemmat koirat ovat suvuttomia ja olleet minulla aivan siitä asti kun virtuaali koira hommissa olen aloittanut :)
- zerggie
- Keilapallo
hayno/ ei nyt oikein iske.
ja Rebecca jos vaikka ilmottelet kun valkkaripentue ois ajankohtanen niin tän voi siis lukottaa (:
ja Rebecca jos vaikka ilmottelet kun valkkaripentue ois ajankohtanen niin tän voi siis lukottaa (:
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Lukkoon
Jees (: lähettelen sulle sitten yvtä. Mun pitäisi saada isästä vielä vähintään kva, ennen kuin laitan töpöä pystyyn.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude