Voi lukottaa.

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
zerggie
Keilapallo

Voi lukottaa.

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Mulla on täysin lopahtanut kiinnostus collieista ja niitten kanssa kisaamisesta. Joten nyt ois tarjolla WofTamen viimosesta pk. collie pentueesta WolfTame's Zoom Zoom. Pojalla ei ole kuin 2 vKUMAa agilitystä, hyväksytty paim. perusrata sekä 28p. Koiratanssista. Luonteen saa mukaan jos tahtoo. Kuvia ei.

Nyt ois hyvä tilaisuus saada Wolftamen collie kasvatti hyvää kotia vastaan (:
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Tuuli
Vuohenruokaa

Re: M: pk. collie uros WolfTame's Zoom Zoom

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Mua saattaisi kiinnostaa. Zoom pääsisi siis virtuaalikenneliini Trought'siin jossa kasvatan pk. collieita ja shetlanninlammaskoiria. Kisautus on ylensä aika tasaista, eli noin yksi-kaksi kertaa viikossa käyn jokaisen lajin (sis. joissa koirani kisaavat) kisakalenterin läpi ja ilmoittelen minne ikinä mahtuukin. Tällä hetkellä Troughtsissa asuvilla koirilla kisaan näin yleisesti paimennuksessa, agilityssä, flyballissa, agilityssä ynnäynnä muissa samantapaisissa käyttölajeissa. Ylensä koirat saavat kisautusta niistä lajeista joissa se on entisissä/entisessä saanut, sekä parista muusta. Koitan myös saada myös jokaiselle koiralle tyydyttävän (ERI-EH) näyttelytuloksen. Kisanäyttöä voit katsoa koirien sivuilta, mutta esimerkiksi Claralta löytyy ihan mukavasti meriittejä.

Minä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon että koirani EI KOSKAAN missään nimessä lähde kiertoon, tai muutenkaan katoa bittiavaruuteen. Kaikki koirani säilyvät niin kauan minulla että niiden on todellakin aika päästä ikuiseen lepoon. Muttamutta, laitan tämän pojan mietintähattuun, että jos sinua kiinnostaa antaa Zoom meille, niin sanoppas. En ole vielä ihan varma, mutta aika varma että tämä kiinnostaisi.
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
zerggie
Keilapallo

Re: M: pk. collie uros WolfTame's Zoom Zoom

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Zoom saikin jo kodin! Eli poika lähti Pataposkelle, tän voi lukottaa...
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Lukittu