Jerry lopettaa (FCI1 koiria)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Jerry lopettaa (FCI1 koiria)

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Nonniin, nyt on tullut se aika että Linda kerää pillit pussiin ja poistuu paikalta.
Ei vaiskaan, en mä ainakaan turrilasta mihinkään häviä, mutta virtuaaliharrastus päättyy tähän. Opiskelu ja koira kaipaa enemmän aikaa. Virtuaaliharrastuksen alotettuani olen oikeastaan istunut koneella ihan liikaa ja nyt alkaa jo pikkusen vilkuttaa punasta, kun pitäisi miettiä ihan tulevaisuuttakin.. :D

Ensimmäisenä pahoittelen kovasti koirieni kasvattajia. Lopullisen kodin olen kaikille luvannut, mutta huomaan nyt etten mitenkään pysty lopettamaan tätä harrastusta odottamalla että kaikki koirani ovat loppuun kisanneita ja jälkeläisiä teettäneitä. Koko ajan tulee minullekin uusia koiria..

Kiitos kaikille kuluneista vuosista. Erityiset kiitokset ansaitsevat monet Theman, Terranoisin ja Ashaniarin kasvattien omistajat.

Myyntiin lähtee siis "muutamia" koiria. Ja kaikkien koirien kasvattajilla on tietysti oikeus vaikuttaa koteihin.

Lyhytkarvaisen colliet

BH Hk1 TK1 Millenium Pelkkää Kuvitelmaa - Milly
BH Jk2 TK3 vDK & vAM & vFIN MVA Thema Easy Target - kuvat mukaan (paitsi Suvi L.:n ottamat) Juinttu
BH TK1 Hillfield Grounded Royal - (Ainakin mun ottamat kuvat saa mukaan, lopuistak kysyttävä Lanialta) Janina

BH Jk2 TK2 vPVA Polar Circle's Black Mask - (kuvat mukaan) Fanni
BH Hk2 TK2 vPVA WolfTame's Whistler Willow - Shanya
BH Jk1 TK2 Haovc Scarlet Letters - Hopsu

Bordercolliet
BH SchH2 TK2 Skeetz Once More With Feeling - Shanya
BH Jk2 SchH1 TK2 Bordersky Space - Veerr

VF Bouncing Bizkit - (ei kuvia mukaan)

Saksanpaimenkoirat
BH SchH2 Hulttion Gaze - (ei kuvia mukaan) Pilvi
BH SchH3 Drama Overload Against Criminality - rust

MAHDOLLISESTI JALOSTUSKÄYTTÖÖN (ei myyntiin)
Hollanninpaimenkoira uros BH SchH3 vFIN KVA TK3 vPVA vFIN & vDK & vN & vLT & vKRE & vRUS MVA vLTJW-09 vLTW-09 vJV-09 vV-09 vAMJW-09 vAMW-09 Paralyzed Of Perfect Dissonance

Saksanpaimenkoira narttu BH Hk2 Jk3 SchH3 vFIN KVA TK4 vFIN TVA vPVA vAVA Hukkaharjan Ikiliikkuja Kati

Bordercollie uros BH Jk3 vFIN KVA TK4 vFIN TVA vAVA vPVA vMEV-09 vKANS MVA & vFIN & vDK & vN & vLT & vKRE & vFRA & vRUS & vAM MVA vEUW-08 vV-09 Lasimeren Ibiza Ivory Rebecca

Bordercollie narttu BH Jk3 Vk1 vFIN KVA vJkM-09 TK3 vPVA vKTV vKANS MVA & vFIN & vLT & vBEL & vDK & vN & vFRA & vKRE & vAM & vRUS MVA vLTW-09 vDKW-09 vWEST-09 vNW-09 Bordersky Gaire Hobu
Bordercollie narttu BH SchH3 TK4 vFIN TVA vPVA vAVA vFIN & vDK & vRUS MVA Lasimeren Joyce Reetta
rust
Kanada

Re: Jerry lopettaa (FCI1 koiria)

Viesti Kirjoittaja rust »

Harmi, että joudut koirista luopumaan, mutta niin käy joskus - olen uutta sakemannia miettinyt jo tovin, ja mietinkin, että jos Ray lähtisi takaisin synnyinkotiinsa Drama Overloadiin... :mrgreen: Jep, näin on. Ilmoittelen sulle sivuja tässä jossain vaiheessa, kun saan ne tehtyä. (:
feel love before it's gone
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Mua vois jokin noista nahkoista kiinnostaa... Kattelen niitä tossa vähän, ja edittailen, jos oon jostain kiinnostunu (:

// Kalle voisi minua nahkoista kiinnostaa, sekä bordercollie Skidistä olen kiinnostunut. Kalle tulisi kohta valmistuvaan Melodramaan ja Skid pääsisi Waoriin parin muun bortsun kanssa. Molemmilla jatkettaisiin kisautusta siinä mihin se on jäänyt, ja edettäisiin aina valioksi saakka ainakin muutamissa lajeissa. Mulla on luvat Bordermaniaan, että jos saan tuon Skidin, niin voin säilyttää vanhat kuvat, ellei se haittaa? Kodit olisivat pysyvät, ja molemmat koirat saisivat pitkän kisauran.

/// Jos annat Kallen Zellielle, mulle voi kelvata myös Dawn (:

//// Sori kun vaihdan mielipidettä, mutta voisin sittenkin ottaa Dawnin, kun narttu olisi nyt kiva.
Kuva
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Thema Easy Target, jäi koirista heti mieleeni ja oli nyt aivan pakko päästä pyytämään sitä Beat Goes On'iin. Kyseinen kennel kaipaa vielä ulkaosua, mutta sitä on suunniteltu jo jonkin aikaa ja kasvatusrotuina ovat paimenkoirat. En voi siis sivunäyttöä antaa, mutta voin vaikka näyttää Paranoidin, joka on oma kennelini. Sieltä näet mm. tekstejä ja sisältöä jota multa löytyy.

Kisaamista jatkettaisiin ahkerasti, vaikka tuloksia näyttikin ihan kivasti jo löytyvän. Lisäharrastuksiksi ottaisimme flyballin ja koiratanssin, hieman vaihtelua ja virkistystä tuomaan. Kaikki Kallen jo aloittamat lajit pyritään saattamaan valioitumiseen asti. Mutta välillä otetaan sitten hieman rennommin, jotta jaksaa paremmin. Hienojen näyttelytuloksiensa johdosta jatkamme myös näyttelykehissä ravaamista, sillä eihän noin komean pojan ulkokuorta voi jättää tuomareille näyttämättä.

Meiltä Beat Goes On'ista Kalle saisi ehdottomasti loppuelämänsä kodin ja saattaisimme sen sitten jossain vaiheessa kunniallisesti ansaittuun lepoon ja matkalle kohti vehreämpiä paimennusmaita. Pojan kanssa vietettäisiin paljon aikaa ja se saisi olla muiden paimentajien kanssa. Mikäli pojan kasvattajalle käy, olisi pieni pentue jossain vaiheessa mukava tälle pojalle saada. Mutta vain, jos asia on kasvattajalle OK. Olisin todella kiitollinen, jos Kalle meille lähtisi. Sivujen tekstit ovat jo osalti valmiit ja siksi aikaa, että pääsee varsinaiseen kotiinsa, voisin ottaa sen Paranoidiin ja kisata siellä.

Mikäli kaipaatte kasvattajan kanssa lisätietoa, voitte toki kysyä. : ) Sivut saisin heti kuntoon, joten niissä ei ole ongelmaa ja kisaaminen pääsisi heti jatkumaan.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

rust, kiva juttu! Ilmotatko mullekin sitten uudet sivut :)

Shanya, joo mun puolesta voit ottaa molemmat, mutta pitää odottaa vielä Evieltä vahvistusta.

Zellie, valitettavasti mä en nyt ihan vakuuttunut tuosta kisanäytöstä, kun kummallakaan koiristasi ei oikein ole käyttötuloksia. Olen itse Kallen kasvattaja ja se, mitä koko elämän pituisen kodin lisäksi toivon, on aktiivinen kisaaminen käyttöpuolen lajeissa (ainakin paimennus ja palveluskoiralajit). Tämän takaan usein valitsemalla kodit kisanäyttöjen perusteella. Ja tämä valinta nyt erityisesti Kallen kohdalla, kun se on mulle vielä erityisen tärkeä virtuaalikoira ja hyvin aloittanut kisauransa.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mun puolesta voit hommata Nadalle uuden kodin, luotan siihen, että saat sen myytyä jollekulle järkevälle. :) Pyydä sitten ostajaa ilmoittelemaan uudet sivut mulle.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Voi ei! tosi harmi et sä lopetat virtuaalijutut :(
No mut siis toi holskupoika Paralyzed of Perfect ei siis ole myynnissä? jos ei, niin minua voisi kiinnostaa kovastikkin Thema Easy Target. Saisi lopullisen kodin Havusävelestä, jossa hankisin tälle käyttö- ja tokovalion arvot. Kisanäyttöä on vaikkapa Nino, mutta kyllähän sä varmaan uskot että olen luotettava kun Remuakin olen kisannut kohtalaisen hyvin :lol:
Kalle (vaihdan kyllä varmaan kutsumanimen) pääsisi myös näyttelyihin ja pelastukseen kisaamaan ja jos kasvattaja sallii niin mahdollisesti pienen pentueen isäksi (:
Voin vielä lisää kertoa jos haluat lisää tietää, mutta ois ihan mahtijuttu, jos mulle uskaltasit Kallen antaa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Pehko, jees. Entäs onko OK että noi sun ottamat Dawnin kuvat menee mukaan Shanyalle?

Juinttu, sillä ehdolla että kisaat Kallen myös paimennusvalioksi. Ei pitäis olla kovin vaikeeta kun yksi KUPI puuttuu ;) Muuten OK. Ja Trevor ei tosiaan lähde myyntiin kun se on niin paljon kisannut.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Noista kuvista on jo kerran collieforkalla valitettu, joten mielellään en antais niitä eteenpäin enää kenellekkään, ima sorry.
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Tjuu mutta kyseisen koiran omistaja nimenomaan antoi luvan koiriensa kuvien käyttöön.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

^
Mulle hän ei ole henkilökohtaisesti lupaa antanut ja olen suunnitellut poistavani ottamani kuvat kokonaan noilta omilta virtuaalikoiriltani myöskin, että parempi on jos annetaan noiden nyt olla. Shanyahan kuitenkin saa rakennekuvan noiden sun ottamien kuvien joukossa, joten ei hänelläkään pitäisi olla mitään valittamisen aihetta. :)
† † † ask me anything &
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Jees, ourait.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Voi vitsit. Tekis mieli ottaa Zenoy itelle, mutta koska mulla nyt on itellä sen sisko, niin luotan siihen et etit sille kivan uuden kodin. Ja Brieä haluan ehdottomasti käyttää jalostukseen! Isänä pennuille tulis sitten olemaan Faw (Nymfadora's fates warning), jos se vaan sulle käy?
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Puhuin jo mesessäkin, mutta et ole paikalla, joten laitan tähänkin. Elieli, mun mokani takia Kittyä ei mielellään jalostukseen. Sen isän suku kun on tuota todella yleistä sukua, joten jos ei haittaa, niin mä en pentuetta suosittelisi yhtään. Eli jos ei "turha" kisautus tapa sua, niin kuoppaa vaan koira jo nyt.
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Anna Zero vaan etiäpäin. :>
Vastaa Viestiin