Tervetuloa kurkkaamaan uutta virtuaalikennel Averimaa!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Emine
Kriisissä

Tervetuloa kurkkaamaan uutta virtuaalikennel Averimaa!

Viesti Kirjoittaja Emine »

Heipsun!
Vihdoin varmaan vuoden pähkäilyn ja unelmoinnin jälkeen päätin rakentaa uuden kennelin - ensimmäisen viiteen vuoteen!
Ajatus uudesta kennelistä alkoi puhtaasti halusta rakentaa uusi kennel. :D Kasvatusroduiksi piti alunperin tulla malinois ja bokseri. Ajan kuluessa tajusin kuitenkin, että olen jo pitkään halunnut pitää muitakin virtuaalieläimiä, kuin vain koiria. Sen takia Averimalla ei nykyään ole mitään tiettyä kasvatusrotua tai -lajia. Laumamme koostuu tällä hetkellä pitkään yksityisinä olleista koiristani, sekä yhdestä kissasta. Myöhemmin mukaan saattaa tulla jokunen jyrsijä ja/tai kani.
Hoitajatoiminnan tarjoaminen on vielä hieman epäselvää. Jos joku kuitenkin haluaa hoitaa jotakuta meidän eläimistä, niin pystyn luultavasti sellaista toimintaa järjestämään. :)
Olen yrittänyt sivuilla luoda kävijälle mielikuvan kennelistä ja sen ympäristöstä, muun muassa kuvien avulla. Kennel sijoittuu Englantiin, virheiden peltojen ja nummien keskelle. Kaikki kennelin maisemakuvat sijoittuvat Englantiin. :>

Tervetuloa käymään!
http://averima.tuulennostatus.net/

Linkkilistalle pääsee, jos omistaa/kasvattaa samanrotuisia eläimiä, mitä Averimasta tällä hetkellä löytyy. Jos siis omistat buhundeja, irlanninterriereitä, brasilianterriereitä, siperiankissoja taikka norjalaisia metsäkissoja, hihkaise!
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Re: Tervetuloa kurkkaamaan uutta virtuaalikennel Averimaa!

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Kiva törmätä välillä vähän erinlaiseenkin kenneliin. Ulkoasu ei todellakaan ole massaa, vaan erottuu kivasti siitä. Kuvat tekevät paljon ja tyyli sopii jotenkin niin ihanasti kennelin nimeen ja Englantiin. Koristekuvat on myös aivan ihanat! Joka kennelissä ei tuollaisiin törmääkkään ja ne luovat aivan ihanaa tunnelmaa sivuille! Ulkoasun ainut miinus on, että linkit menevät minulla ainakin kahdelle riville.

Sivujen otsikot on muotoiltu ihanasti ja muutenkin ovat hienot. Sivuilla on kivasti tekstiäkin. Koirat-sivulta löysinkin jotain hyvin ihanaa, oman buhund-kasvattini! Olen jo luullut, ettei nuita enään oikeastaan ole edes olemassa. Siksi olikin erittäin iloista törmätä kennelissä tuohon pieneen ihanuuteen. Koirien sivut onkin aivan ihanasti suunniteltu. Taas löytyy jotain niin ihanan erinlaista kuin muissa kenneleissä. Varsinkin tietotaulukkojen sijoitteluun ihastuin. Luonteen tuollaiset sivut tosin kaipaavat, eikä sellaista löytynyt kuin yhdeltä koiralta.

Kokonaisuudessa aivan ihanat sivut ja tulen varmasti useamminkin vierailemaan sivuilla. Jos muuten Tinkalle tulee joskus pentuja, haluan ehdottomasti itselleni yhden pennun.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Emine
Kriisissä

Mä kun jo luulin, ettei kukaan tulis laittelee kommenttia! Kiitos paljon kehuista. Mikä selain sulla on, koska mulla noi linkit toimii sekä IE:llä että Firefoxilla. Nimenomaan aluks laitoin ne silleen ettei varmasti menis kahelle riville. Luonteet elukoille tulee kunhan sellaiset ehdin hommata/kirjoittaa. Ei kai siellä muuten olisi noin hirveesti jotakin latinankielistä tekstiäkään. :D Tule ihmeessä vierailemaan useammin, se olis kivaa! Tinkalle olen ajatellut teettää pentueen jossain vaiheessa. Oon tässä lähiaikoina hommaamassa Averimaan buhund urosta, joka vois olla ihan varteenotettava isäehdokas, katotaan vaan ensin miten pärjää kilpailujen saralla. Mut otan suhun kyllä heti yhteyttä, kun pentue on ajankohtainen!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Laitan tästä nyt nopean kommentin.

Pitää sanoa aluksi samaa, että ulkoasu erottuu massasta, eikä ole se ihan "normaali" virtuaalikennelille. Todella tällainen Englantilainen maatalo -tunnelma x) Noi koristekuvat kivat, varsinkin kasvatus-linkissä aivan ihanat värit kummassakin kuvassa. Kuvista plussaa. Linkit ovat vähän huonosti ja niitä oli heti aluksi vähän vaikea hahmottaa. Linkeistä siis miinus, ne jotenkin tekevät hallaa kokonaisuudelle. Koirien sivuilla taas tuli kiva yllätys, noi taulukot! Todella selkeät ja erottuvat nekin sijoitukseltaankin massasta.

En ehtinyt nyt hirveästi tekstejä lueskella, tuli nyt tällainen lyhyt kommentti.
I summer! classic, but so true.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Firefoxia mie käytän ja resoluutiona on 1280x1024. Ihanaa et Tinkalle on joskus tulos pentuja. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Mullakin menee linkit kahdelle riville, IE & se resoluutio mikä ASUS K70IC'ssä on :mrgreen:

Tosi hieno ulkoasu! (:
Et hätt noch immer jot jejange.
Emine
Kriisissä

Kiitos kivoista kommenteista. :) Tsekkasin ton ulkoasun isommalla resolla ja ai kamala olipa hirveää :--D
Mun vanhempien koneella ulkoasu näkyy siis tällasena:
http://i28.photobucket.com/albums/c240/ ... verima.jpg näkyykö teillä kans näin? Koska noi fontithan on ihan kamalat! :D
Ton pitäis siis oikeesti olla tällä tavalla:
http://i28.photobucket.com/albums/c240/ ... erima2.jpg

Mitenköhän ton sais korjattua?
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^ Mulla näkyy just samalla tavalla väärin toi ulkoasu. :/
Et hätt noch immer jot jejange.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Joo, mullakin näkyy just tuolleen kuin tuo väärin. Mie en kyl osaa sanoa miten sais korjattua. Mutta näyttää kyl tosi upeltaa kun linkit menee oikein! (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Emine
Kriisissä

No voi harmi! Yritän korjailla tuota jossain vaiheessa. :--)) Kiitti että ilmoititte!

// Ny pitäs toimii normaalisti!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Sunny
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Sunny »

Mulla noi ainakin näky ihan samanlaisina..........
Sunny
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Näkyy mulla ainakin ihan oikein. Ulkoasusta tulee ihana fiilis, mutta jäin kaipaamaan otsikkoon tai ainakin sitten tuon maisemakuvan tilalle jotain eläinaiheista. Itse olisin laittanut vaikkapa tuon koirat -sivun kuvan jo etusivulle ja pienentänyt sen ohjelmalla jo valmiiksi oikeaan kokoonsa, sillä nyt tuo hieman pikselöityy. Kivoja koiria löytyy ja kerrankin nartut ovat ennen uroksia! :D Itse olisin myöskin laittanut kisakalenterit eläinten omille sivuille, mielestäni hirveän hankala aina katsoa tuommoisesta yhteiskisakalenterista haluamiansa tuloksia.

Mutta kokonaisuudessaan oikein kivan näköiset sivut, joilla varmasti vierailen tulevaisuudessakin. Kivasti tekstejä ja etusivun kuvaa lukuunottamatta kaikki kuvat hyvin valittuja ja tunnelmallisia. :) // Niin ja kiva että päätit tämän vihdoin perustaa, se kyllä kannatti.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

mia kirjoitti:Kiitos kivoista kommenteista. :) Tsekkasin ton ulkoasun isommalla resolla ja ai kamala olipa hirveää :--D
Mun vanhempien koneella ulkoasu näkyy siis tällasena:
http://i28.photobucket.com/albums/c240/ ... verima.jpg näkyykö teillä kans näin? Koska noi fontithan on ihan kamalat! :D
Ton pitäis siis oikeesti olla tällä tavalla:
http://i28.photobucket.com/albums/c240/ ... erima2.jpg

Mitenköhän ton sais korjattua?
Näkyy just noin kun tossa ekassa. Oon aina luullut että kuuluu olla niin, mutta ei mitään ideaa miten saisi korjattua DD8
    • oh deer.
[/size][/color]
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Pakko nyt minunkin parin päivän kuolaamisen päätteeksi tulla ilmoittamaan, että Averima on upea!
Rakastan ulkoasun vanhanaikaista ja ylellistä tunnelmaa. Se on kaivatun erilainen, ja toimii täydellisesti sivujen kanssa. Ulkoasun ylellisyydestä huolimatta tekstit eivät ole ylikorrektit ja eliittimestojen tekstiproosan kopiota. Tämä on vain miellyttävää ja kiinnostavampaa luettavampaa kuin "Summerworld on toiminut vuodesta 2001 ja kasvattaa sitä ja pentuja saa näin ja tähtäämme parhauteen." joten plussaa ehdottomasti teksteistäkin!
Asdfg jos hankitte kaneja, olen ikuisesti supportive Averimalle! Muutkin eläimet kuin koirat ovat minusta aina myös ihana lisäys, eipähän itsellänikään olisi CC!ssä muuten niin kirjavaa porukkaa. Parhautta parhautta, älä kyllästy Averimaan ikinä, kiitos.
Emine
Kriisissä

:---DD voi kiitos olipa ihania kommentteja tullut tänne! Katsotaan jos ton ekan kuvan joskus vaihdan, ite kyllä tykkään siitä aika paljon, ja onhan tossa alempana etusivulla sitten eläinaiheinen kuva, jossa on se tyttö ja koira. :>
Harmi, että kaikilla ei näy oikein, oiskohan se sitten selainkohtaista? Mulla näkyy sekä mozillalla että IE:llä ja suuremmalla ja pienemmälläkin resolla oikein. Mitä selaimia ja resoa käytätte, te joilla näkyy toi vieläkin väärin?
Danay, kyllä mä oon tässä nyt kuukauden päivät pupuja metsästänyt (oho kuulostipa karulta :mrgreen:, no siis en kirjaimellisesti ) Averimaan! En oo vielä vaan löytänyt kuviin mätsääviä, ku en jaksais keksiä niitä. :D Samaten rottia oon aatellu hankkia, ehkä jopa heppoja? Aika näyttää!

Mut kiitos vielä kivoista kommenteista ja rakentavasta palautteesta, piristi päivää! :--) Yritän ton linkkiasian korjata.

// ainiin ja voisin muuten Danay lisätä sut tonne mun linkkilistalle jos se on ok, kun meillä nää kennelit on kuitenkin aika samanhenkisiä!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Vastaa Viestiin