Mun mielestä kokonaisuus on vähän tylsä, tai siis mä toivoisin edes aavistuksen verran enemmän sisältöä ja yksityiskohtia. Ehkä mä sit vaan tykkään, kun siihen sisältöön on panostettu enemmän kuin ulkoasuun. Mut jöö, ulkoasuja osaat kyllä ihan oikeasti tehdä, tykkään!
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Shanya, kiitos kiitos! :)
riole, kiitos sullekin palautteesta! Tosiaan sisältöön en tule koskaan varmasti tämän enempää panostamaan - tää kun on mulle tosi pieni projekti ja kaikki tärkeä kuitenkin on esillä. :)
vuoden kadehdituin 2012 vuoden ulkoasuntekijä 2016
Toi ulkoasu on upea ja niin remimäinen. :D Tykkään todella paljon, värit on ihanan raikkaat ja yksinkertaisuus toimii täydellisesti. Ihastuin varsinkin nuihin punaisiin kukkiin. Kennelin nimen fontti on myös aivan ihana. Ulkoasu sopii myös todella hyvin kasvatusrotuun.
Sivut on todallikin ihanan viimeistellyn näköuiset, tekstit sopivat hyvin tyyliin ja niitä on sopivasti. Minun kaltainen vähän laiskempikin niitä jaksaa lukea. Koristekuvat on valittu todella hyvin ja ne on muutenkin aivan ihanat. Myös koirien sivut jatkavat tätä ihanaa tyyliä. Jos nyt jotain negatiivistä pitäisi sanoa niin varsinaiset linkit voisivat olla suomeksi kun muutenkin sivut ovat suomeksi. (:
Noi linkit taitaakin mennä vaihtoon. Edellisessä ulkoasussa oli englanniksi linkit, nyt ne vaan jäi tollasiksi vaikka totta vie olis paremman näköset suomeksi. Kiitos kun mainitsit, korjailen seuraavalla päivityskerralla! :)
Ihanan remimäinen ulkoasu. :) Pääasiani oli, että noille kuville kannattaisi tehdä jotakin, koska ne lataavat (muillakin sivuillasi, ikävä kyllä) armottoman hitaasti, eli ovat aika antikäyttäjäystävällisiä.
mulla ne lataa kyllä suht nopsaa. :c mä en vielä oo keksiny et miten saisin ne kevyemmiks ilman että laatu menee, tää pistää automaattisesti ne tohon kökköön bmp- muotoon.
Sä kyllä onnistut aina näiden sun ulkkiesi kanssa :) Mä tykkään hirmusesti, ulkoasu on omanlaisensa ja niinkuin jo edelläkin ollaan mainittu niin se on vaan niin remimäinen :D Otsikon fontti on ihana ja asettelu toimii. Varsinkin nuo kukat tuolla tekstilootan lisässä ovat kiva piristys ruiske ja tosi nätin näköisiä, tykkään hirveesti :D
Ainut negatiivinen asia on ehkä linkkien kieli, ja sitten tuo kukkakuva lataa mulla ainakin aika kauan. Mut siis kokonaisuutena aivan ihana.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Täytyy sanoa, että muutos on piristänyt suuresti Rosslaynen yleisvaikutelmaa. Ihastuin jälleen ulkoasuun, se on vaan niin täydellinen, kaikessa yksinkertaisuudessaan. Koirien sivulla ja muuallakin tuo punainen on ihana väriruiske, joka sopii sävyltään täydellisesti ulkoasussa esiintyvään vihreään.
Suuresti en osaa kommentoida, niin upea on lukea. Minua tuo linkkisyys teksteissä ei niinkään haittaa. Täytyy taas nostaa hattua.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Mukavat tekstit jotka jaksoi lukea, noi on juuri sitä mittaa mikä vielä innostaa lukemaan - ei mua huvita käyttää puolta tuntia ajastani siihen et luen liirunlaarua (ts siitä kuinka kennelin kissojen hiekkalaatikot tyhjennetään kolmesti päivässä jnejnejnejne). Kaunis ulkoasu :-)
Mikä kuvankäsittely/grafiikanteko ohjelma sulla on käytössä?