M: hiukan kisattu siperianhusky uros
- Wolfie
- Höpsö veitikka
M: hiukan kisattu siperianhusky uros
Myynnissä on Cirenven A-pentueesta jo hiukan kisattu uros pentu Cirenve Aibne, eli Ben (lempinimen saa muuttaa).
Äärettömän hyväsukuinen, koiran emä on ensimmäinen huskyni Rekiyön Peacemaker isänä on evm. Jalostukseen saa siis käyttää, kunhan käyttää hillitysti, sillä Aibnella on sisaruksia. Koira on syntynyt 28.01.2010, eli aika nuori koira on kyseessä. Sillä on BH koe läpi ja 10rptä valjakkoajosta. Mikäli tulevalla omistajalla ei ole valjakollista huskeja, niin minä voin kisata koiralla valjakkoajossa.
Missään muissa lajeissa en kisaamista vaadi, kuin valjakkoajossa ja mielellään myös mejässä. Kaikki muu on plussaa. Huskyn kanssa voi hyvin kisata vaikka tokossa, agissa tai pelastuksessa. Hupilajitkaan eivät ole poissuljettu.
Toivoisin koiralle pitkäaikaisen kodin, jossa sillä kisattaisiin silloin tällöin.
Äärettömän hyväsukuinen, koiran emä on ensimmäinen huskyni Rekiyön Peacemaker isänä on evm. Jalostukseen saa siis käyttää, kunhan käyttää hillitysti, sillä Aibnella on sisaruksia. Koira on syntynyt 28.01.2010, eli aika nuori koira on kyseessä. Sillä on BH koe läpi ja 10rptä valjakkoajosta. Mikäli tulevalla omistajalla ei ole valjakollista huskeja, niin minä voin kisata koiralla valjakkoajossa.
Missään muissa lajeissa en kisaamista vaadi, kuin valjakkoajossa ja mielellään myös mejässä. Kaikki muu on plussaa. Huskyn kanssa voi hyvin kisata vaikka tokossa, agissa tai pelastuksessa. Hupilajitkaan eivät ole poissuljettu.
Toivoisin koiralle pitkäaikaisen kodin, jossa sillä kisattaisiin silloin tällöin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: hiukan kisattu siperianhusky uros
mullemullemullemulle!
Uskoakseni tiedät kaikki kisaus sydeemini yms, elikkä koira tulisi Ken'kettuun, jossa mulla on ennestään 1 husky ja 1 sammari, joten sit saataisiin 2 huskyn valjakko tehtyä (ellen sit sais tehä sun kanssa ilman tota Haltiapolun kasvattia >P) ).
Ainakin mejässä, valjakkoajoissa ja näyttelyissä kierrettäisiin, muista en vielä uskalla luvata.
Kuviksi katselin tämän tai tämän koiran kuvia.
Uskoakseni tiedät kaikki kisaus sydeemini yms, elikkä koira tulisi Ken'kettuun, jossa mulla on ennestään 1 husky ja 1 sammari, joten sit saataisiin 2 huskyn valjakko tehtyä (ellen sit sais tehä sun kanssa ilman tota Haltiapolun kasvattia >P) ).
Ainakin mejässä, valjakkoajoissa ja näyttelyissä kierrettäisiin, muista en vielä uskalla luvata.
Kuviksi katselin tämän tai tämän koiran kuvia.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mikäli haluat, niin voin kisata Benillä valjakkoajossa, kun mulla vapautuu muutenkin paikka Aibnen emän menehtymisen myötä. Mutta tietenkin olisi kiva, että mä pääsisin mahd. vähällä
eli mä en mielelläni sitä osallistuttais johtajaluokkaan tai muihinkaan yhden koiran valjakkoihin, sillä mulla menee omia koiria sinne. Ja jos löytyy kaks hiskii, niin siin on sit sopivasti kahden valjakko, mut voin esim kolmen ja siitä ---> valjakoissa kisata ilomielin. Kisasuunnitelmat kuulostaa hyviltä.
Tykkäsin enemmän tokan koiran kuvista :)
Tykkäsin enemmän tokan koiran kuvista :)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ookei, siis toki minä sitä kisailen kyllä valjakossa, mutta siis jos saa sun kanssa tehtyy valjakon niin great idea! Teen sivut tän viikon aikana.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Itse asiassa Benillä on jo 14rp, mutta en ole vain ehtinyt päivitellä kisakalenteria.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kiitoksia, hienolta näyttää.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli