Trin Taz D (kromfohrländer)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Trin Taz D (kromfohrländer)

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Rotu on virtuaalimaailmassa vähän harvinaisempi, vain pari yksilöä tähän mennessä nähnyt omieni lisäksi. Että jos ei ländereistä tiedä niin kannattaa rodusta jotain lukea :)

Isänä pentueelle joskus viime vuonna Elinalta ostamani komea herra Dennisin Vain Minä eli Deni. Täysin evm-sukuista Deniä oli valmiiksi kisattu jos kohtuullisen paljon, mutta olenhan minäkin sen kanssa tehnyt kohtuullisesti jotain töitä menestyksen eteen. Denin kanssa en juuri oikeastaan enää kilpaile, vaikka se kävikin pari kertaa maistelemassa maastoestemenestystä. Oikein mukava poju on kyseessä eikä tittelirivikään ole kummoisempi, osa näyttelyvalionarvoista tosiaan jo kuopattujen liittojen ansiosta: BH Tk2 vAVA vKTV vFBV vAGIW-07 VAK-07 vTURW-06 vMV-06 vUKRW-06 vGBRW-06 vBELW-07 vCAW-07 vKREW-07 vNW-07 vNLW-07 vPLW-07 vRUSW-07 vSWEW-07 vMV-07 vKANS & vBEL & vCA & vFIN & vGBR & vK & vKRE & vLAT & vN & vNL & vPL & vRUS & SWE & vTH & vTUR & vUKR MVA

Emän hankin jokin aikaa Denin ostamisen jälkeen, koska aloin jo silloin suunnitella tätä pentuetta mielessäni. Ceres Aaliyah moisen "ruman ankanpoikasen" (jona Jidyä aluksi pidin - ja itse asiassa hieman yhäkin) nimi. Jossain vaiheessa alkoi tuntua siltä että eihän tästä pentueesta mitään tule emän takia, mutta tuleepa sittenkin! Myös Jidy on evm-sukuinen, yllättäin. Minulla on ollut suunnitelmia saada tytöstä jossain vaiheessa vielä flyball- ja koiratanssivalio, katsotaan toteutuvatko toiveeni joskus (en kuitenkaan laske pentuetta niiden varaan). Jidyn tittelirivi on huomattavasti lyhyempi kuin Denin, mutta mukava sekin: BH vAVA vBELW-07 vRUSW-07 vMV-07 vKANS & vBEL & vCA & vFIN & vLT & vRUS & vSWE MVA

Varaukset (täynnä):
Pehko, Haltiapolun, narttu, Trin Taz Damn Right
Juulia, Geewas, narttu, Trin Taz Dawn Chorus
Smaug, Shadowqueen, uros, Trin Taz Dark Lagoon
Jenna, Petite's, uros, Trin Taz Duke's Dew

Pentueen ajankohta tulee olemaan kohtuullisen pian, mikäli kaikki alustavat varaajat edes pitävät varauksensa (kuvittelin alunperin pentujen menevän huonosti kaupaksi :D). Ehkä jo tämän kuun aikana tai sitten ensi kuun alussa. Itselläni on hyvällä tuurilla kuvia parista länderinartusta viime vuoden syksyn Lahti KV:sta, mutten mene sitten takaamaan miltä koirat näyttävät kuvissa ja onko minulla ylipäätänsä kuvia (ja kuinka hyviä) muista kuin 2-3 nartusta. Mutta niitä saattaisi saada pennulleen.

Nimet julkistettu ja niistä infoa hieman alempana viestissäni. Syntymäajankohta jo 29.07., toivottavasti käy kaikille. :)
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Trin Taz D (kromfohrländer)

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Vahvistelen nyt tässä tän varauksen. Lähinnä ajattelin uroksen ottaa, mutta en ole vielä täysin varma. Paljon kisautusta on tottakai luvassa ja siis Shadowqueeniin tulossa. Kivaa saada näitä ländereitäkin enemmän :)
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Hieno juttu. :) Vielä jos jompi kumpi - Pehko tai Juulia - vahvistaisi varauksensa niin pentue olisi sillä selvä, mieluusti kyllä molemmat!
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Vahvistan varauksen. Pentu tulee siis Geewasiin ja ottaisin nartun.
Mulla ei vaan ole kuvia, voisitko näyttää sun länderikuvia?
/mä keksin jo nimiäkin. (; Trin Taz Daily Devil, Daily Diamond, Daily Demon... No joo noi on vähän niinku vitsejä. Ehkä sä keksit parempiakin :lol: Mä keksin jo että mun pennusta tulee Mena kutsumanimeltään.<3
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Juu, miekin vahvistan. Haltiapolkuun tulee ja lupasit mulle sitten niitä kuvia (taisin ihan eka olla jolle niitä lupailit lainailla :D).
Kutsumanimestä ei mitään varmaa aavistusta vielä, mutta Seitaa meinailin. Se kolahti jotenkin kivasti. :mrgreen:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Mie kyllä Juulialle tiedotin ekana pentueesta mesessä joten sille ekana vissiin lupasinkin :D

Mutta samalla varoitin että mulla ei kovin monia länderikuvia kyllä ole. Juulia on valinnut jo omansa, ja oikeastaan jäljellä olisi vain kahdesta koirasta kuvat. Mesessä voin näyttää.

Hienoa että olette näin kiinnostuneita! Saataisiinko me pentu niinkin nopeasti kuin esimerkiksi jo 29.7.? Ei jäisi pyörimään. Nimet keksin vissiin vielä tämän päivän aikana.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Ok. :) Mulle ainakin sopii toi syntymäajankohta, mutta en pääse kisaamaan ennen ku vasta 3.8. jälkeen. Sivut teen tietty aiemmin.
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

No sillä ei ole mitään väliä koska kisautuksen aloittaa kun kuitenkin tiedän pentujen olevan hengissä teidän luona, ettei se kisaustahti nyt niin tärkeä ole.

Teenyn kanssa juteltiin eilen minkä nimisiksi nämä D-pennut voisi laittaa, ja Teeny heitti lähes vitsinä että drinkki-pentue. No, drinkkipentue tästä nyt sitten tulee, eli pentueen pennut nimetään D:llä alkavien drinkkien mukaan. Listaa moisista voi katsella täältä: http://www.drinksmixer.com/cat/d/ , siellä on kahdeksan sivua D:llä alkavien drinkkien nimiä joten sieltä vain valitsemaan. :D Jos mitenkään voitte niin valitkaa mieluiten 2-osaisia nimiä, kyllä ne 1- ja 3-osaisetkin kelpaa. Juulia onkin jo valinnut omansa.
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Olisiko vielä mahdollista saada pentua? urosta olen ajatellut ja kuvat olisi
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Tottahan toki on pentu vielä mahdollista saada. :)
Jenna
Kanada

tulisi Petite's kenneliin. Jalostukseen poika ei tulisi eli pelkästään harrastuskoiraksi.

Harrastukset olisi nyt ainakin aluksi
agility, näyttely

tulevaisuudessa
toko
BH (suoritettuna)
maastoesteet
koiratanssi
flyball

sivu ja kisanäyttönä toimikoon Nasu (muuten harrastuksen samat paitsi ei mejää)
http://www.geocities.com/virt_nasu/nasu.html
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Selvä juttu :D Valitsepa nimi niin pääset piakkoin tekemään sivujakin.
Jenna
Kanada

Sopiiko nimeksi Trin Taz Duke's Dew "Duke"
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Siitä tulee kyllä Trin Taz Dark Lagoon "Lagu" (jos käy?). Nyt ei näytä varastossa olevan urosländereistä kuvia, pelkästään nartuista, pitää joskus mennä kuvaamaan tai pyytää jotain muuta...
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Mie voisin ottaa tuon Damn Rightin jos sopii. Ja kutsumanimeksi tulee näillä näkymin Sumu. :)
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin