Nanook - uudistuneet sivut!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
seera
Syvällistä

Nanook - uudistuneet sivut!

Viesti Kirjoittaja seera »

Julkaistaanpas nämä sivut täälläkin! :-) Sain siis vihdoin inspiksen uudistaa sivut, entisen leiskan aikaan kun Nanook oli ihan pieni pupelo. Ulkoasun, etusivun kuvan ja taulukot meille teki Kirppu, suurkiitokset siitä hälle! Sivut ei ole vielä aivan valmiit, varsinkin muuta- osio uupuu.. Joten parempi kun ei katso sinne vielä!

Mutta kaipaamme kommentteja. Arvostelkaa ulkoasua. Arvostelkaa sivuja kokonaisuudessaan ;) Ovathan ne minun osaltani yksinkertaiset, kun en ole vielä mestari tässä, mutta tekemällä sitä kehittyy!

//: Jäihän se sanomatta, vinkit ovat kans tervetulleita!

SISÄÄN
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Nanook - uudistuneet sivut!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ulkoasu ja Nanook on molemmat sanattoman kauniita <3_<3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Pitää heti ekaks sanoa, että ulkoasusta tulee kyllä mieleen huskyt 8D Muuten musta ulkoasu näyttää vähän perusulkalta, mun makuun ehkä vähän liikaa brusheja tuossa otsikon yläpuolella. Värit ehkä vähän yksitoikkoiset, mutta kuvat piristävät ja tuovat eloa sitten vielä lisää sivuille (: Kun aloin sitten selailla sivuja, täytyy kehua että aivan ihanat nuo Nanookin tietoboxit. Tosi selkeät. Nättejä ja monipuolisia kuvia sivuilla, Muut löpinät-linkissä oleva kuva aivan hurmaava! Tosi iloinen ilme koiralla, upea kuva. Tyksin kyllä, nätit sivut.
I summer! classic, but so true.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Ulkoasu on ihana <3_<3 Siis ihan täydellinen, ja Nanook näyttää ulkoasussa niin nätille! Ja otsikon fontti, ihana. Värit on todella kivat myös! Mutta tuossa Tervetuloa -tekstin kohdalla kuvan alapuolella(hmmh, mun selitykset :mrgreen:) menee koko näytön leveydeltä kapea viiva.

Voisin teksteistä kirjoitella vähän myöhemmin lisää jos muistan. ;)

/IEllä tuntuu näkyvän jokaikinen virhe :mrgreen:
Et hätt noch immer jot jejange.
seera
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja seera »

Kiitoksia kommenteista ja kehuista! :) Nora, minulla (Firefoxilla) ei mene mitään kapeaa viivaa, mutta taitaa olla sitten jollain selaimella häikkä tai jotain!
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Vastaa Viestiin