Sain kasvattipalautuksena takaisin Heidiltä sijoituksessa olleen nahkanartun, kun ei enää pystynyt sitä pitämään, joten neiti joutuu vaihtamaan kotia.
Kyseessä siis WolfTamen upean K -pentueen pentu, WolfTame's Keen Keira "Ira".
K -pentueeseen syntyi 3pentua, Iran lisäksi Potti ja Krona. Iran vanhemmat ovat aivan upeat, emänä Kismina's Kiss Me Today (evm - sukuinen, ei muita pentueita.) ja isänä meidän kultapoika Golden Boy (evm -sukuinen, ei muita pentueita.) Iraa saisi käyttää jalostukseen myöhemmin, mikäli sellaista toivoo koiralta.
Iran kanssa on kisattu monessa lajissa, paimennuksesta se on KUPIa vaille valio, agilityssä yhtä vKUMAa vaille MAXI2 -luokassa, tokossa kilpailee VOI -luokassa, joten TK2 on kasassa, BH suoritettu, flyballista 30p, koiratanssista 208p.
Iralle toivoisin nyt ennenkaikkea pysyvääkotia, kisaamisen suhteen en ole tarkka, ei tarvitse siis tulla kovin aktiiviseen kotiin, mutta plussaahan se vaan aina on. Kertoile viestissäsi hieman tulevaisuudesta, millaiseen paikkaan on menossa ja minkälaista elämää Ira tulisi viettämään..
M: Hyväsukuinen lk collie.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
- Alkupalat
Re: M: Hyväsukuinen lk collie.
Lähtisikö narttu Saguraan? Sivut vielä ihan kesken kun palaillaan vuoden kestäneeltä tauolta.
Jos Ira meidän mukaan lähtisi sille hankittaisiin rakennekuvat ja sen kanssa painotettaisiin pääasiassa noihin näyttelyihin. Pentueen tai pari saisi, kun Saguran kasvatus toiminnan saan vain uudestaan pyörimään.
Jos Ira meidän mukaan lähtisi sille hankittaisiin rakennekuvat ja sen kanssa painotettaisiin pääasiassa noihin näyttelyihin. Pentueen tai pari saisi, kun Saguran kasvatus toiminnan saan vain uudestaan pyörimään.
Sagura -Dream called Great Dane's
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Ihanaa! Olen just ajatellut ottaa RV'hen (Royal Velvet) nahkaa ja mikä sattuma tämä topa oli täällä!
Olisin siis erittäin kiinnostunut Irasta. Ira pääsisi siis RV'hen ja Iraa kisattaisiin hyvin. Sunnattaisiin ainakin neidin kanssa agilityssä, tokossa , palveluskoiralajeissa ja paimennuksessa. Valioitumiseen asti suunntattaiiin ainakin noissa lajeissa. Jalostukseen...Saa nähdä miten Ira sitten pärjää.
Kisanäyttöä minun kisaamisesta olisi tässä. Riku ja Fani ja Xafir
PS.Minulla ei ole nyt kuvia, niin neiti olisi aluksi nyt kuvaton, mutta hankkisin kuvat mahdollisimman nopeasti!
Olisin siis erittäin kiinnostunut Irasta. Ira pääsisi siis RV'hen ja Iraa kisattaisiin hyvin. Sunnattaisiin ainakin neidin kanssa agilityssä, tokossa , palveluskoiralajeissa ja paimennuksessa. Valioitumiseen asti suunntattaiiin ainakin noissa lajeissa. Jalostukseen...Saa nähdä miten Ira sitten pärjää.
Kisanäyttöä minun kisaamisesta olisi tässä. Riku ja Fani ja Xafir
PS.Minulla ei ole nyt kuvia, niin neiti olisi aluksi nyt kuvaton, mutta hankkisin kuvat mahdollisimman nopeasti!
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Sain ennen teitä yksityisviestillä kyselyn Irasta, jolle Ira menee, mikäli ei tule muutoksia ja saan sivut ajoissa yms. ;)
Pidän teidät kumminkin "varalla", mikäli jtn tulee, toivottavasti ei :D
Mikäli jompikumpi tahtoo kumminkin lk collien välttämättä, niin täältä löytynee meille seuraavaksi syntymässä oleva nahkapentue, johon voin ottaa vielä yhden varauksen. ;)
Pidän teidät kumminkin "varalla", mikäli jtn tulee, toivottavasti ei :D
Mikäli jompikumpi tahtoo kumminkin lk collien välttämättä, niin täältä löytynee meille seuraavaksi syntymässä oleva nahkapentue, johon voin ottaa vielä yhden varauksen. ;)