Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Sitä se teettää, kun tämä harrastus yleistyy :S Noh, kun ei lupia herunut, niin minäpä sitten piirrän pupelolle kuvat.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Käy hyvin, siitä vain raapustelemaan :)
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Jos mäkään en kuvalupia saa niin kinuan jotakuta piirtämään. : DD
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Joo kyllä saat piirtää mulle jos haluat :D Ei oo mistään kuulunu mitään lupia. Joo eli ruskea narttu <:
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Juuh. Varaudu pieneen kestoon, saat kuvan kuitenkin ennen pentujen syntymää :)
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Joo ei mua haittaa vaikka kestää. :D Ja oliko päätetty jo joku päivämäärä?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Ei vielä.
Vihta on nyt virallisesti virtuaalinen koiratanssivalio, jess!
Vihta on nyt virallisesti virtuaalinen koiratanssivalio, jess!
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Jei, sain kuvaluvat \o/ Voiko tuon pennun sukupuolen vielä vaihtaa, jos nartuista ei meinaa löytyä kivoja kuvia?
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Hienoa~ Toki voi vaihtaa.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Jos olette hirveän kärsimättömiä saamaan pentunne jo kotiin, voidaan pentue teettää ilman agilityvalion arvoa - se on vielä kolmen vKUMA:n päässä. Paimennuksen perusrataa koitamme nyt ainakin saada läpi. Vihdan kanssa on kisattu myös pk-lajeissa, HK2-koulari löytyy ja kohti käyttövalion arvoa mennään.
Ilmoittakaa toki, jos haluatte ajankohtaa aikaisemmaksi. Nath, vaihdanko sulle uroksen sukupuoleksi? :)
Ilmoittakaa toki, jos haluatte ajankohtaa aikaisemmaksi. Nath, vaihdanko sulle uroksen sukupuoleksi? :)
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Jos joku peruu varauksensa niin mulla olis kiinnostusta tälle pentueelle! :) Tuollanen tilanne jos tulee eteen niin nakatkaa minua yksärillä niin pistän tarkempia tietoja.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
No kyllähän tuon pentueen koon voi tarpeen tullen venyttää viiteenkin, kun ei sekään vielä mikään hirmu iso pentue ole, ja molemmat vanhemmathan ovat evm.-sukuisia. :) Eli jos haluat pennun tästä, pistä tekstiä vaan. Se viisi on kyllä maksimikoko tälle pentueelle.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
We need your comments.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Mulle on ihan sama millon syntyy 8)) Tosin nyt on intoa kisata, joten lähiaikoina vois olla kans hyvä ajankohta. Mutta ihan miten muille vaan käy. :)) Mites ne kuvat, piirrätkö siis? :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
