Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Nath »

Sitä se teettää, kun tämä harrastus yleistyy :S Noh, kun ei lupia herunut, niin minäpä sitten piirrän pupelolle kuvat.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Käy hyvin, siitä vain raapustelemaan :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Jos mäkään en kuvalupia saa niin kinuan jotakuta piirtämään. : DD
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Selvä sekin. Tarpeen tullen minäkin voin kyllä raapustaa, hän katsoo näyttöä ja lisää näyttöä.

Voinen tehdä nyt poikkeuksen piirustusten lupaamisessa, kun kyseessä on kuitenkin Vihdan pentue :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Joo kyllä saat piirtää mulle jos haluat :D Ei oo mistään kuulunu mitään lupia. Joo eli ruskea narttu <:
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Juuh. Varaudu pieneen kestoon, saat kuvan kuitenkin ennen pentujen syntymää :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Joo ei mua haittaa vaikka kestää. :D Ja oliko päätetty jo joku päivämäärä?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Ei vielä.

Vihta on nyt virallisesti virtuaalinen koiratanssivalio, jess!
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Nath »

Jei, sain kuvaluvat \o/ Voiko tuon pennun sukupuolen vielä vaihtaa, jos nartuista ei meinaa löytyä kivoja kuvia?
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Hienoa~ Toki voi vaihtaa.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Jos olette hirveän kärsimättömiä saamaan pentunne jo kotiin, voidaan pentue teettää ilman agilityvalion arvoa - se on vielä kolmen vKUMA:n päässä. Paimennuksen perusrataa koitamme nyt ainakin saada läpi. Vihdan kanssa on kisattu myös pk-lajeissa, HK2-koulari löytyy ja kohti käyttövalion arvoa mennään.

Ilmoittakaa toki, jos haluatte ajankohtaa aikaisemmaksi. Nath, vaihdanko sulle uroksen sukupuoleksi? :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Jos joku peruu varauksensa niin mulla olis kiinnostusta tälle pentueelle! :) Tuollanen tilanne jos tulee eteen niin nakatkaa minua yksärillä niin pistän tarkempia tietoja.
you know what i like about people?
their dogs
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

No kyllähän tuon pentueen koon voi tarpeen tullen venyttää viiteenkin, kun ei sekään vielä mikään hirmu iso pentue ole, ja molemmat vanhemmathan ovat evm.-sukuisia. :) Eli jos haluat pennun tästä, pistä tekstiä vaan. Se viisi on kyllä maksimikoko tälle pentueelle.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

We need your comments.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Mulle on ihan sama millon syntyy 8)) Tosin nyt on intoa kisata, joten lähiaikoina vois olla kans hyvä ajankohta. Mutta ihan miten muille vaan käy. :)) Mites ne kuvat, piirrätkö siis? :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Vastaa Viestiin