Pakko kysyä tästä lisää. Onko myyntitopicia? Kiinnostais nöffi tai lansu ihan hirmuisesti!Lansu_ kirjoitti:Mulla on tällä hetkellä 10 koiraa + kolme sijoituskoiraa (joista yksi etsii sijoituskotia).
Sinun virtuaalikoiramääräsi ja miten aikasi riittää
- juulia
- Floodari
Re: Sinun virtuaalikoiramääräsi ja miten aikasi riittää
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Syvällistä
Oiihh.. nyt tuntuu vapaalta ja helpolta tämä elämä: karsin koiria ja tällä hetkellä vaan 4 pyöriipi jaloissa <3 Tästä lähtien en taida ostaa mitään muita, kuin lapinkoiria, niihin tuo kiinnostus ja innostus pysyy. Kuten tässä jo nähtiinkin, ei ollut kannattava päätös ostaa erin rotuisia koiria. Otin vain ronskisti niskasta kiinni ja tapoin kaks ja myin kaks/palautin kasvattajalle. Ei ollut mitenkään hyvä mieli kun tuolla tavalla tein, mutta jälkeenpäin tuntuu hirmu kivalta tuommonen pikkunen määrä. Näillä siis jatketaan ;>
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla on tällä yhdeksän koiraa joita kaikkia pitäisi paitsi yhtä täytyisi ehtiä kisata. 4 sijoitus narttua ja 4 oman rodun edustajaa... voi tyhmä minä kun hommailin noita 'ei minun rotua koiria'... muuten olisi vain 4. Täytyypi kysellä jos kasvattajat haluisi kasvateilleen aktiivisemman kisakodin >:)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Pöpö, mitkä ovat sitten 'sinun rotuisisa koiria' mietin vaan että et kai oo mulle Fantaa takas lähettämässä o_0
Oon niin kade teille joilla on neljä koiraa. Itse yritin karsia mutta niistä on muodostunut liian tärkeitä enkä halua luopua niistä. Kisaaminen tosin sujuu ihan ookoosti eikä mulle oo kukaan toistaiseksi tullut valittamaan kisautuksesta, joillakin koirilla on vaan suurempi inspi kisata kuin joillakin muilla.
Oon niin kade teille joilla on neljä koiraa. Itse yritin karsia mutta niistä on muodostunut liian tärkeitä enkä halua luopua niistä. Kisaaminen tosin sujuu ihan ookoosti eikä mulle oo kukaan toistaiseksi tullut valittamaan kisautuksesta, joillakin koirilla on vaan suurempi inspi kisata kuin joillakin muilla.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Höpsö veitikka
^Mulla on tällä hetkellä taas vähän "ei omarotukoiria" :)
Laumaan kuuluu tällä hetkellä kolme saksanpaimenkoiraa, yksi pivikocollie, yksi landseer, whippet ja italianvinttikoira - tosin italianvinttarista ja whippetistä luovun. Yksi sakemanninarttu on tulossa lisää ja Vinteturiin nappasin itelleni evm suursnaukun 8)
Laumaan kuuluu tällä hetkellä kolme saksanpaimenkoiraa, yksi pivikocollie, yksi landseer, whippet ja italianvinttikoira - tosin italianvinttarista ja whippetistä luovun. Yksi sakemanninarttu on tulossa lisää ja Vinteturiin nappasin itelleni evm suursnaukun 8)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Mimmu
- Nostaa rautaa
öööh...Tällä hetkellä minulla on 7 virtuaalikenneliä (escadan, rivoray, mimmun yksityiset, kickblue, hillfield collies, mustansilmän ja ranofer. Ja jokaisessa kennelissä minulla asustaa n. 4-7 koiraa. Minun mielestäni aika hyvin riittää aikani suhteellisen hyvin. Siinä sivussa päivittelen DK VNL:llää sekä suomen VNL:llän kisakalenteria.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mulla on molemmissa kenneleissä yhteensä kuusi koiruutta, joista yksi on yhteinen koira. Olen kamalan laiska, joten kuudenkin koiran kanssa kisaaminen on haastavaa 8) Enkä kisakalenteriakaan jaksaisi päivitellä mutta yritetään n___n
-
- Nakkisotilas
Zhikasta löytyy nyt 8 chihuahuaa, 1 Bichon Havanais sekä 1 Papillon. Lisäksi on 3 hevosta, joiden kanssa pitäisi ehtiä kisata. Aika riittää ihan hyvin, mutta haluaisin kuitenkin että eläinmäärä olisi pienempi. En kuitenkaan raaski mistään koirasta luopua, sillä niistä on tullut jo niin tärkeitä. Samalla kun mun pitää miettiä, että onhan mulla tarpeeks lk chihu narttuja ja uroksia ja pk chihu narttuja ja uroksia, jotta saan pentueita myöhemmin aikaan. Tuosta Konstantinosta olen ajatellut jo pitkään luopuvani, mutta kun silloin minulla ei olisi yhtään lk chihuahua urosta kennelissäni. :'D Hevosia karsin tuossa hetki sitten, nyt niitä on mielestäni sopiva määrä. Olen ajatellut myös perustavani papillon kennelin jonne Miksu siirtyisi parin muun papillonin seuraksi, mutta en tiedä riittäisikö aika ja aktiivisuus pitämään toista kenneliä. Myös cavalierit kiinnostavat, mutta kun koirakiintiö on nyt aika täynnä en sellaista voi ainakaan vielä ottaa.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Meillä on Wolffiksessa tällähetkellä 6 koiraa, joka on mulle vallan mainio määrä, ottaen huomioon sen, että puolet niistä on eläkeikäisiä. Aiemmin meillä oli parhaillaan jotain lähemmäs 15 koiraa, mikä tuntuu tällä hetkellä aika suurelta määrältä, mutta ihan hyvin taisi senkin kokoisen lauman kisaaminen sujua.
Koiramäärä on pienentynyt paljon viime vuoden sisällä enimmäkseen, syynä siihen on varmaankin se, että oon tajunnut, että koneella tuli vietettyä vähän turhan paljon aikaa, niin jostain on pitänyt tinkiä ja pikkuhiljaa pienennellä "toimintaa". : D
Kiinnostaisi moni rotu kovastikin ja välillä saada montakin uutta virtuaalikoiraa, muttakun en vaan halua niitä niin paljoa kumminkaan : D
Välillä tulee tosiaan niitä hetkiä, kun kiinnostus on ihan nollassa, eikä kiinnosta yhtään, mut siitä suosta rämmitään yli ja jatketaan pienemmällä, pitää tän kumminkin pysyy kokoajan kivana "harrastuksena". <:
Koiramäärä on pienentynyt paljon viime vuoden sisällä enimmäkseen, syynä siihen on varmaankin se, että oon tajunnut, että koneella tuli vietettyä vähän turhan paljon aikaa, niin jostain on pitänyt tinkiä ja pikkuhiljaa pienennellä "toimintaa". : D
Kiinnostaisi moni rotu kovastikin ja välillä saada montakin uutta virtuaalikoiraa, muttakun en vaan halua niitä niin paljoa kumminkaan : D
Välillä tulee tosiaan niitä hetkiä, kun kiinnostus on ihan nollassa, eikä kiinnosta yhtään, mut siitä suosta rämmitään yli ja jatketaan pienemmällä, pitää tän kumminkin pysyy kokoajan kivana "harrastuksena". <:
-
- Nakkisotilas
11 koiraa kokonaisuudessaan, joista 7 asustaa Remrockissa ja loput 4 "vääränrotuista" sitten yksityisempinä, joista yksi tosin puolittain eläkkeellä ja kisaa aktiivisemmin enää parissa lajissa - koira joka on samalla ihka ensimmäinen vkoirani.
Aika riittää hyvin, vaikka aina välillä tuntuu että joku yksityisten koirien roduista ei enää kiinnosta, mutta pienen tauon jälkeen on taas innostus palannut. En kyttää liittojen kalentereita mitenkään hirmuisen aktiivisesti omasta mielestäni, joskus on muutaman päivän taukoja ja joskus taas katson parikin kertaa päivässä, riippuen miten paljon on koulujuttuja ja muuta tekemistä.
Aika riittää hyvin, vaikka aina välillä tuntuu että joku yksityisten koirien roduista ei enää kiinnosta, mutta pienen tauon jälkeen on taas innostus palannut. En kyttää liittojen kalentereita mitenkään hirmuisen aktiivisesti omasta mielestäni, joskus on muutaman päivän taukoja ja joskus taas katson parikin kertaa päivässä, riippuen miten paljon on koulujuttuja ja muuta tekemistä.
T A U K O
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Siis tarkotan koiriani mitkä ei ole venäjänvinttikoiria, suomenlapinkoiria tai lapinporokoiria. En tosin TODELLAKAAN aio lähettää Fantaa takaisin. Woohoo, nyt on 4 oman rotuista koiraa ja 3 eri rotuista enää ja näistä vain 6 on aktiivisessa kisauksessa. Kyllä on kivaa kun on vähän koiria:) Eniten tosin kisaan niitä jotka on tulossa jalostukseen ja nyt tuntuu aika riittävän mainiosti >P)Wolfie kirjoitti:Pöpö, mitkä ovat sitten 'sinun rotuisisa koiria' mietin vaan että et kai oo mulle Fantaa takas lähettämässä o_0
-
- Höpsö veitikka
^D4h eiks tarkotus oo yleensä kisata kaikkia koiria tasapuolisesti eikä valikoida "parhaat" päältä?
Mun koiramäärä nousi taas kahdella, eikun kolmella koiralla! Nyt mulla on taas yksi sakemanni lisää, Vanja tuli taloon. Lisäksi heitin Vinteturin puolelle belgianpaimenkoira malinoisuroksen Kostin ja suursnautseriuros Rotan.
Koiramäärä on tällä hetkellä semmonen.. 7-8 koiraa? Maybe, mut ei haittaa. Kosti ja Rotta on pääasiassa näyttelykäytössä, Nelli kilpailee pivikon kisoissa ja agilityssä ja Miro, Tuuli sekä Nelli yrittää kalastella viimoisia koulutustunnuksia pk puolelta. :) Sekä oottelen että Tuulista tulisi valio 8)
Mun koiramäärä nousi taas kahdella, eikun kolmella koiralla! Nyt mulla on taas yksi sakemanni lisää, Vanja tuli taloon. Lisäksi heitin Vinteturin puolelle belgianpaimenkoira malinoisuroksen Kostin ja suursnautseriuros Rotan.
Koiramäärä on tällä hetkellä semmonen.. 7-8 koiraa? Maybe, mut ei haittaa. Kosti ja Rotta on pääasiassa näyttelykäytössä, Nelli kilpailee pivikon kisoissa ja agilityssä ja Miro, Tuuli sekä Nelli yrittää kalastella viimoisia koulutustunnuksia pk puolelta. :) Sekä oottelen että Tuulista tulisi valio 8)
-
- Nakkisotilas
Mul o 3 koiruutta, tosin 3 tulos viel, ainakin luullakseni...
Nyt on hiljaista kisatantereella kun en oikein onnaa löytämään kisoja/myöhästyn kaikista. 8( Mutta ehkäpä se tästä...
Nyt on hiljaista kisatantereella kun en oikein onnaa löytämään kisoja/myöhästyn kaikista. 8( Mutta ehkäpä se tästä...
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^Tottakai kaikilla kisaan tasapuoleisesti! Tyksin vaan valita juuri ne jotka ovat jalostukseen menossa, ensin ja loppuja sitten myöhemmin. Hyvinhän minä pärjään tuon 23 kissankin kanssa (mukaan ei ole laskettu leikattuja). Se vaan riippuu täysin henkilöstä miten kisaa. Esim. Nathilla on 38 koiraa mutta tämä on saanut kisannut niitä TODELLA hyvin, ihailen häntä &.&
Nyt on sitten 8 koiran (viimeksi unohdin Diman laskea) ja tähän on tulossa yksi pehko poika vielä...
Nyt on sitten 8 koiran (viimeksi unohdin Diman laskea) ja tähän on tulossa yksi pehko poika vielä...
-
- Höpsö veitikka
^Pistetään paremmaksi, mulla on ollut yli 50 koiraa
Mut niitä heittelin sitten jossain välissä poies.