LUKKOON KIITOS
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Hei miksei sulla ole jtn Geewasin Master of Puppets nimeä jos kerran Metalica teema on? Joo oothan sä ihania nimiä keksinyt ;) oli oikeasti vaikea valinta, noelin kanssa mietittiin ja tapeltiin mikä nimistä olisi paras >x'D
Asia selvä, joo en vielä rekkaa kun en tiedä vielä syntymääkään tässä olisi sitten tosiaan sen kennelin sivut jos haluat nähdä http://www.geocities.com/bakebelgit erittäin kesken vielä mutta etusiu melkein valmis -.-
// jaajaa, no kyllähän se hiukan häröltä kuulostaa. Kivat nimet olet oikeasti keksinyt :D Mulla on niin huono nimi pää. Niistä mikään muu ei vielä toimi kun Etusivu kun en ole vielä muuta ehtinyt tehdä.
Asia selvä, joo en vielä rekkaa kun en tiedä vielä syntymääkään tässä olisi sitten tosiaan sen kennelin sivut jos haluat nähdä http://www.geocities.com/bakebelgit erittäin kesken vielä mutta etusiu melkein valmis -.-
// jaajaa, no kyllähän se hiukan häröltä kuulostaa. Kivat nimet olet oikeasti keksinyt :D Mulla on niin huono nimi pää. Niistä mikään muu ei vielä toimi kun Etusivu kun en ole vielä muuta ehtinyt tehdä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Wolfie, en laittanut kun mielestäni se ei kuulostanut hyvältä Geewasiin yhdistettynä, mutta se on tietysti jokaisen oma mielipide. :--D Käyn kattelemassa sivuja.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Hei tuli tässä vain mieleen, että olisiko mahdollista saada jonkinlainen selvitys pentueen suvusta? Haluaisin nimittäin käyttää Frodoa jossain vaiheessa jalostukseen enkä siksi haluaisi, että suku olisi hirveän yleinen.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Elikkä, Rockyn isä on tuntematon (evm). Rockyn äiti on Elite's Arwén, jolla on yksi pentue, Hulttion C- pentue. Rockyllä on kolme sisarusta, joista kellään ei ainakaan toistaiseksi ole jälkeläisiä. Emän emä, Davinheim's Ablenad Da Dei'llä, on kuollut, samoin emän isä, Sudenkyyneleen Kristallin Kirkas. Rockyllä siis on jonkin verran sukua, mutta mielestäni ei kuitenkaan liikaa. =) Päin vastoin, käyttämällä Rockyä ja myöhemmin Rockyn jälkeläisiä jalostukseen, saadaan tämä hyvä tervulinja jatkumaan, mihin kuuluu juuri Sudenkyyneleen ja Davinheim'sin koiria.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
puoli ot, milloin teet pentueille sivun? (; Mielelläni menisin katsomaan Adan sisaruksia.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Sitten kun jaksan... Pitää tehdä ensin myös nahka- ja malipentueille sivut.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Selvä, kiitos infosta! Voin siis huoletta käyttää Frodoa, kun narttu on vieläpä evm. sukuinen.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Juulia, tossa on sitten pennun sivut Geewas Fade to Black tutuille Kai, lisään sinne luonteen jossain vaiheessa ;). Muuten onko siinä kuvassa uros vai narttu Bee kun oot niin tarkkasilmänen niin onko Kain kuvan koira uros vai narttu?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Bee, niin voit =)
Wolfie, okkei, kiitos sivuista! Oman pentuni sivuja ei näköjään ollut linkitetty, ne olen kyllä muistaakseni täällä ilmoittanut. Joka tapauksessa Diitan sivut on tässä, voit linkittää ne nyt. :)
Wolfie, okkei, kiitos sivuista! Oman pentuni sivuja ei näköjään ollut linkitetty, ne olen kyllä muistaakseni täällä ilmoittanut. Joka tapauksessa Diitan sivut on tässä, voit linkittää ne nyt. :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Joo niin linkitin sen ja sellaista. Milloin pennut tulisivat syntymään?
OT//yksi pentu olisi vielä mun C-pentueesta vapaana ;) ootko vielä kiinnostunut?
OT//yksi pentu olisi vielä mun C-pentueesta vapaana ;) ootko vielä kiinnostunut?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!
Se syntymäpäivämäärä ei ole muuttunut mihinkään, eli sitten kun Rocky on VPVA tai vFIN KVA. =) Se on jo ilmoitettu pariin paimennuskisaan, joista toivottais menestystä. C- pentuetta mietin, kun Rock On'iin pitää saada leiska kun sinne menee ne collietkin. Ilman leiskaa en sivuja voi tehdä, enkä koiria ottaa.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Pentueiden tietoja päivitelty, varaajia odotellaan!
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Joo, mehän puhuttiinkin tästä jo Janitan kanssa, eli sulle pentu. :--) Sukupuolta voit ilmotella myöhemmin. Eli nää tulee sittenkin Geewasin kennelnimen alle!
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Alina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Pöh ja pyh, ei saa laittaa kahta herkkupentuetta samaan topiciin. :-( Hirveän vaikea valita sun sheltti- ja aussiepentueen väliltä, kummastako nyt ottaisin? Aussiet on mulle shelttien tapaan tosi lähellä sydäntä ja juuri tänään sain luvat ihan kivan näköisen uroksen kuviin. Mua vaan jotenkin etoo ajatus siitä millainen kisautus tulisi olemaan agilityn puolella, aika useasti kun nuo ykkösluokat on täyteen tupattu. No, jokatapauksessa laitan tarjousta.
Mä siis haeskelen ensimmäiselle virtuaalikoiralleni "kaveria", pentu olisi siis toinen koirani vaikkei jäisikään yhtään vähemmälle huomiolle, kuin Donna. Kisaaminen tulisi olemaan mahdollisimman aktiivista agilityn, tokon, paimennuksin ja hupilajien (flyball sekä koiratanssi) parissa, riippuen siitä miten ehdin luokkiin osallistumaan. (Mullahan on lupa tulla koneelle vasta kello kuuden jälkeen ja aika useasti luokat on täynnä jo klo 15, jos kalentereihin on aikaisemmin päivällä tullut lisää kilpailuja.)
Pennun varaaminen on vaikeaa näin illasta, mutta Donna toimikoon hyvänä sivunäyttönä ja huonona kisanäyttönä, tulokset kun ei varmaankaan herätä hirveätä kiinnostusta mulle pentua varata. Mutta, pienellä suloisella aussie/shelttipenskalla olisi loppuelämänsä tulevaisuus mun luonani niin näyttö- kuin käyttöpuolellakin, siitä en tingi. Parhaani teen kisautuksessa, mutten voi sille mitään jos mun huono arpaonneni ei vakuuta sua. :-) Kysele lisää infoa jos jotain kaipaat.
Mä siis haeskelen ensimmäiselle virtuaalikoiralleni "kaveria", pentu olisi siis toinen koirani vaikkei jäisikään yhtään vähemmälle huomiolle, kuin Donna. Kisaaminen tulisi olemaan mahdollisimman aktiivista agilityn, tokon, paimennuksin ja hupilajien (flyball sekä koiratanssi) parissa, riippuen siitä miten ehdin luokkiin osallistumaan. (Mullahan on lupa tulla koneelle vasta kello kuuden jälkeen ja aika useasti luokat on täynnä jo klo 15, jos kalentereihin on aikaisemmin päivällä tullut lisää kilpailuja.)
Pennun varaaminen on vaikeaa näin illasta, mutta Donna toimikoon hyvänä sivunäyttönä ja huonona kisanäyttönä, tulokset kun ei varmaankaan herätä hirveätä kiinnostusta mulle pentua varata. Mutta, pienellä suloisella aussie/shelttipenskalla olisi loppuelämänsä tulevaisuus mun luonani niin näyttö- kuin käyttöpuolellakin, siitä en tingi. Parhaani teen kisautuksessa, mutten voi sille mitään jos mun huono arpaonneni ei vakuuta sua. :-) Kysele lisää infoa jos jotain kaipaat.
and we talk about stupid things like feelings and men

