HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Ok, se siis sinulle. Ja kiitoksia sivusta :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mie muuten sittenkin vaihoin vielä Vecille käyttölinjasen kuvat. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Suzie
Alkupalat
Viestit: 37
Liittynyt: La Marras 22, 2008 6:38 pm

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Suzie »

Attic Tricks voi muuttaa Stristar'siin. ^^
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Hobu: Oo, tosi kivan näköinen tyttö :D
Suzie: Ok, se sulle^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Kati »

Kyllähän mä tietty pennun tahtoisin niin kuin puhuttiinkin ;> ja ei mua toki haittaa vaikka siihen elinikäinen jalostusoikeus jäis sulle. Olisko sulla sitten jotain kivoja kuvia poitsulle, ajattelin vain että olisi sitten sullekkin mieluisat 8D (ja ylipäänsä mun jokaisen HH koiran kuvat on ollut miellyttävät kun on olleet sulta :'DD)
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Ok, sijoitusuros siis sulle^^ Juu, osutaan meseen samaan aikaan jossain vaiheessa niin katellaan kuvia.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Sakemannipentueen astutus 15.02.2009, laskettu aika 01.03.2009. Miltä kuulostaa?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Kuuulostaapi hyvältä :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Kati »

Sopii mullekkin aivan mainiosti ;)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Hienosti sopii :D Isän kisakalenteri on nyt vihdoin ja viimein päivitetty, eli siellä ovat nyt kaikki uusimmatkin tulokset. Muutama serti oli tullut lisää sekä vFIN TVA -titteli.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Ok, hienoa :D Täytyy alkaa sitten nimiä miettimään, jos ei nyt mitään ihmeitä tapahdu niin tästä tulee Hukkaharjan O-pentue^^

// Edittiä sen verran VF-pentuetta koskien, että laitan rekkarinumerohakemukset vFCI:hin tänään, katselkaa aina välillä sieltä milloin tulevat. Laitan toki ne tuonne VF:n kasvatit -sivullekin.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Ja mie otan sen nartun :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Millos nimiä on tulossa? :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Mariza: Ok, narttu sinulle.
Kuunsirppi: Lapulle on jo kerätty listaa ehdotuksista, mutta vaatii vielä vähän miettimistä. Eli jonkin ajan kuluttua.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mä löysin uuden kivan kuvan nartulle ja nyt mie oottelen jos A.t saa piirrettyä mulle nätin sakemannin nii siitä tulee sitten piviko!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Vastaa Viestiin