
Vanhempien sivuilla tosiaan on vain merkittävät tulokset.
PENTUE SYNTYY 20. MAALISKUUTA! SIVUJA VIIM. 19. MAALISKUUTA MINULLE!
Isä on Jääkyyneleen Donatello elikkäs Don! Don on 3-vuotias soopelisheltti. Don on Liettuan, Kanadan, Kreikan, Ruotsin ja Norjan muotovalio. Sillä on myös 4x CACIB, 4x VSP, 2x ROP, 1x RYP4 sekä LTW-08 ja vMV-08. BH-koe on suoritettu ja poika kisaa A3-luokassa. VKUMia on yksi. Donilla on yksi aikaisempi pentue jossa oli kolme pentua. Suvusta löytyy vain emo. D-pentue jää Donin viimeiseksi.
Emo on Adelein Lumituulia, meille tutummin Tuva. Tuva on 4-vuotias (sivuilla vielä väliaik. toisin) tricolor. Sukua löytyy, mutta suuri osa on evm ja sivuja ei löydy. Tuvalle on kertynyt 4x SERT, 1x ROP, 1x CACIB ja vMV-08:n titteli. Tuva kisaa paimennuksen A2-luokassa, BH-koe on suoritettu hyväksytysti ja VKUMia löytyy kaksi!
VARAUKSET 2/3
noel, Kiipelissä, Darth Vader Kiipelissä, uros, SIVUT
Janita, Comma Chaos, Dancing Queen Kiipelissä, narttu, SIVUT
Apila, 4LC, Donatella Kiipelissä, narttu, SIVUT
MYÖS SIJOITUKSEEN VOIDAAN ANTAA!
Varauksia tosiaan otetaan vain yksi! Tarjouksia kodeista saa laittaa tulemaan, lopulta heistä otetaan yksi joka saa pennun. Haluan todella, että Donin viimeinen pentue pääsee hyvin vauhtiin :) Myös yyveellä saa laittaa tulemaan tarjouksia! Toivottavasti jaksatte odottaa rauhassa vastausta.
NIMIEHDOTUKSET
(kaikki ovat tyylissä "nimi Kiipelissä")
Dancing Queen Janita
Drama Queen
Dipsauce
Darth Vader noel
Dreamer
Disco Inferno
Double Trouble
Dingdong
Donatella Apila
D....?
lisää kyllä tulossa!