Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja noel »

Olisi D-pentueen aika Kiipelissässä! Pentue on ainutkertainen, ja tällä kertaa on shetlanninlammaskoiranaperoita! Pentue on suunniteltu vasta keväälle 09.

Kuva

Vanhempien sivuilla tosiaan on vain merkittävät tulokset.

PENTUE SYNTYY 20. MAALISKUUTA! SIVUJA VIIM. 19. MAALISKUUTA MINULLE!


Isä on Jääkyyneleen Donatello elikkäs Don! Don on 3-vuotias soopelisheltti. Don on Liettuan, Kanadan, Kreikan, Ruotsin ja Norjan muotovalio. Sillä on myös 4x CACIB, 4x VSP, 2x ROP, 1x RYP4 sekä LTW-08 ja vMV-08. BH-koe on suoritettu ja poika kisaa A3-luokassa. VKUMia on yksi. Donilla on yksi aikaisempi pentue jossa oli kolme pentua. Suvusta löytyy vain emo. D-pentue jää Donin viimeiseksi.

Emo on Adelein Lumituulia, meille tutummin Tuva. Tuva on 4-vuotias (sivuilla vielä väliaik. toisin) tricolor. Sukua löytyy, mutta suuri osa on evm ja sivuja ei löydy. Tuvalle on kertynyt 4x SERT, 1x ROP, 1x CACIB ja vMV-08:n titteli. Tuva kisaa paimennuksen A2-luokassa, BH-koe on suoritettu hyväksytysti ja VKUMia löytyy kaksi!

VARAUKSET 2/3
noel, Kiipelissä, Darth Vader Kiipelissä, uros, SIVUT
Janita, Comma Chaos, Dancing Queen Kiipelissä, narttu, SIVUT
Apila, 4LC, Donatella Kiipelissä, narttu, SIVUT

MYÖS SIJOITUKSEEN VOIDAAN ANTAA!

Varauksia tosiaan otetaan vain yksi! Tarjouksia kodeista saa laittaa tulemaan, lopulta heistä otetaan yksi joka saa pennun. Haluan todella, että Donin viimeinen pentue pääsee hyvin vauhtiin :) Myös yyveellä saa laittaa tulemaan tarjouksia! Toivottavasti jaksatte odottaa rauhassa vastausta.

NIMIEHDOTUKSET
(kaikki ovat tyylissä "nimi Kiipelissä")

Dancing Queen Janita
Drama Queen
Dipsauce
Darth Vader noel
Dreamer
Disco Inferno
Double Trouble
Dingdong
Donatella Apila
D....?

lisää kyllä tulossa!
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue keväälle -09 YKSI VARAUS OTETAAN!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue keväälle -09 YKSI VARAUS OTETAAN!

Viesti Kirjoittaja noel »

Janita, kiitoksia kiinnostuksesta :) Jään katselemaan.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue keväälle -09 YKSI VARAUS OTETAAN!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue keväälle -09 YKSI VARAUS OTETAAN!

Viesti Kirjoittaja noel »

Selvä juttu, Janita :)

Olisiko ketään muita innokkaita ottamaan shelttipalleroa kenneliinsä?
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Apila »

Minua saattaisi kiinnostaa, ainoa mikä vähän mietityttää on että Will on samasta isästä.. ;>
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja noel »

Apila, olisi hienoa jos kiinnostaisi! Nohöööhh, ei se nyt niiiiin iso juttu ole ;D Juujuu, saaks mää pitää sut noitten varaajaehdokkaiden seassa? :D

// Se tulee joskus myöhemmin ;) Jos tää pentue tulee nyt keväälle, nii se sammaripentue tulis sitte kesälle... Maybe... maybe not ;D
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Viivi »

nooeell milloin teille tulee sammaripentue? :lol: ot½
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Apila »

No ei se oikeastaan olekkaan :) On mulla niin monta koiraa ettei sen pitäs haitata. Jos mä ottasin yhen tollasen sitte, keväällä? ;)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja noel »

Odottelen vielä, olisiko ketään kiinnostuneita :) Jos ei ole, katselen hieman, että kummalle voisin yhden pennun mieluummin päästää asumaan. Don on kuitenkin minulle hirmuisen tärkeä koira, niin haluan että sen viimeiset pennut pääsevät mahtaviin koteihin!

// Ei sitä Janita vielä koskaan tiedä :D
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jos Janita ja Apila haluavat todella pennut, voin oman pentuni luovuttaa jommalle kummalle (: Ei minun nyt aivan pakko ole saada itselleni shelttipentua ja saisi aivan varmasti paremman ja kisaavamman kodin Janitalta tai Apilalta.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja noel »

Susityttö, onko tuo nyt varma päätös, vai haluatko vielä miettiä? :o Minä en nyt päätökseesi kyllä voi vaikuttaa. Saat luovuttaa pentusi jos haluat, mutta pakkohan sinun ei ole.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Tuo on nyt sitten varma päätös (: Eli minun puolestani, tuon pennun voi nyt sitten antaa Janitalle tai Apilalle, mutta jos jompi kumpi peruu varauksensa, voin sitten tulla ja tarjota kotia pennulle.
Vastaa Viestiin