Catahoula leopard dogit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Hieno juttu! Saako udella mistä kuvat ja millaisesta koirasta? :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Toki :) Evangeline Catahoulasilta on luvat, ja kuviksi ajattelin Pumpkin Hill’s Luziannen kuvia.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Hyvältä näyttää. Itselläni on samasta luvat, tosin minulle kun on luultavimmin uros tulossa niin varmaankin Category 5:den kuvat :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
No voi köppänä, kun yritin just kattoa sellaisia paikkoja, joista ei olisi kellään muulla lupia. Mutta tosi huonosti kyllä heruu lupia miltään cata-kasvattajalta, kaksi vastasi äärettömän kärtyisästi (ja toisen kohdalla mietin, että onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa, kun ilmeisesti luuli minun kopioineen kuvia jo ennen luvan kysymistä...) ja tuo Evangeline oli ainoa myöntävä vastaus :/ Mutta eiköhän me pärjätä!
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Joo mulla on siis Cat's Cradlesta ja Evangelinesta luvat. Huomasin ton kanssa että lupia oli hankala saada, eräälle selitin noin kymmenen sähköpostin verran ennen kuin se mitään tajusi, jonka jälkeen tuli sitten kielteinen vastaus. Harva vastasi ollenkaan. Mutta joo, en mä tuolta Evangelinesta aio luultavasti ottaa käyttöön kuin Category 5:den kuvat, joten kyllä me pärjätään :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Minkälaisia tavoitteita muuten annat sijoituskoiran omistajalle? (:
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Ei kannata ainakaan paineita ottaa sitten missään nimessä :D Agilityssähän sanoit kisaavasi, se kelpaa mainiosti, ja näyttelyihin tietenkin aina kun mahdollista. Muita lajeja sitten oman harkinnan mukaan. Pidät vaan kilpailuluokat mun tiedossa, niin lisäilen vaikka tota aina BT:n kisoihin kun niitä joskus järkkään. Kiirettä ei ole - ensin hoidan ainakin catahoulat pois alta ja jossain kesällä on vielä farkutkin. Eli pentue menee todellakin yli puolen vuoden päähän, ja vaikka vielä eteenpäinkin.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Viimeinen upitus shih tzuille! Kyllähän joku kaipailee iloista pikkukoiraa vastapainoksi ainaisille isoille? (:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
lonny
Alkupalat
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja lonny »

^ no mä voisin ottaa kissojen seuraks :D Jos käy. Oon aloittelia näissä koirissa mutta mutta. Ilmoittele jos saan pikku shihin :)
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Voisitko laittaa vaikkapa kennelin osoitetta tähän, ja kertoilla hieman kisailu- ja jalostussuunnitelmia? :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
lonny
Alkupalat
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja lonny »

Se tulisi Yksityiseen kissalaani (Perustamassa kissalaa mutta olemassa kohta yksityiskissala XD).

Kisausta sen verran että näyttelyissä käyttäisin, ehkä 1-2 penuetta perustaisin ja en ole mikään HIMO kisaaja mutta kisaan mielelläni. No enpä keksi muuta.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Kyllä mä voisin sulle pennun luovuttaa :) Jalostuksesta sen verran, että toivoisin maksimissaan viittä pentua koska rodun kanta on vielä pieni virtuaalimaailmassa. Kisoista esimerkiksi agility sopii näille hyvin, ja mineihin on melko helppoa mahtua mukaan, kuten myös maastoesteissä. Ja mullahan on tuo kisaputki menossa, lisäisin kasvattini mielelläni muutamaan kisaan :D
Nimet on tossa etusivulla, valitse siitä mieleinen ja sukupuoli. Nämähän syntyvät jo 20. päivä, mutta sivuilla ei ole kova kiire, siinä parin viikon kuluessa :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
lonny
Alkupalat
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja lonny »

Okei, käy. Se olisi uros ja nimi olisi Chrystian.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Hyvä homma, lisäilin varaajaksi. Meidän Aslakin sivut ovat tässä, sieltä voi katsella emän puolen sukua.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
lonny
Alkupalat
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja lonny »

Kiitti.
Vastaa Viestiin