Mä voin auttaa etsimään ja kysymään kuvia ;)Susityttö kirjoitti:Mun tolloni nimeksi Petite's Elegant Ego :D Ääh, petitti kiinnostas, mutta ei ole kuvaa.
petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
-
Niisku
- Alkupalat
- Viestit: 64
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 3:03 pm
- Viesti:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Kauheasti vaati "taivuttelua"... Haluisitko antaa mulle Ukon seuraksi Jääkyyneleeseen petittiuroksen? Huomasin, että minulla on huonot kuvat, tosin ne pitäisi skannata koneelle yms. Mutta, jos haluisit auttaa mua ettimään urospennulle kuvia, niin olis tosi jees. Ja ennen tän pentueen "julkituloa", meinasin jo kysellä sulta petittiä. Nimeksi Petite's Art Of Royal eli Arto, jos mulle pentu lähtee.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Niisku
Varaan nimen sulle =)
Susityttö
Laitan huomenna tarkemmin asiasta YV:tä! Pennun saat ;)
Varaan nimen sulle =)
Susityttö
Laitan huomenna tarkemmin asiasta YV:tä! Pennun saat ;)
-
Niisku
- Alkupalat
- Viestit: 64
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 3:03 pm
- Viesti:
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Tällä viikollako pennut siis syntyy ?
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
^Jos vain asia teille sopii!
-
Niisku
- Alkupalat
- Viestit: 64
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 3:03 pm
- Viesti:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
käy, käy, mutta mun sivuissa saattaa kestää sitten jonkun aikaa.
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Äsh, hitsi kun myöhästyin :D Minun on jo kauan aikaa pitänyt kysyä, onko sulla tulossa lähiaikoina petit-pentueita, mutta ilmeisesti tämä tuleva petit-pentue on jo täyteen buukattu. Noh, ehkä ensi kerralla!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
^ Jos sulle pentu kelpaa niin voi kolme tulla =) Molemmat vanhemmat kuitenkin evm ja kumpaakaan ei tulla tämän jälkeen käyttämään jalostukseen. Kumpaa olet ajatellut? Päättämään nimeä vaan ;)
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
onko siis niin että vasta toukokuussa sprinkkuja tulossa?irkkulikka kirjoitti:Hmm, vasta toukokuussa sprinkkuja? Näin pitkän ajan takia en sitten voi luvata ihan sataprosenttisesti, että voisin koiran ottaa, koska tässä kyllä on aika monta kuukautta aikaa sattua kaiken laista ;--)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
^ Se oli alku heitto, koska en tiennyt kuinka paljon on kiinnostusta =) Mulle itselle sopisi vaikka heti xD
isänä tulee olemaan evm uros
isänä tulee olemaan evm uros
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Mahtavaa! Mulle kelpaisi uros tuon meidän Kiran seuraksi, kuvat sille taitavat löytyäkin jo :) Poju pääsisi tosiaan Helluvaan sekalaisen seurakunnan jatkoksi. Kisaulun aloittamisessahan menee pidemmän aikaa ikääntymisen vuoksi, mutta sitten kun sen aika tulee, kisautusta olisi ainakin MEJÄssä ja mäyräkoirien ajokokeissa, jos vA saadaan taas pystyyn.Jenna kirjoitti:^ Jos sulle pentu kelpaa niin voi kolme tulla =) Molemmat vanhemmat kuitenkin evm ja kumpaakaan ei tulla tämän jälkeen käyttämään jalostukseen. Kumpaa olet ajatellut? Päättämään nimeä vaan ;)
Nimi voisi olla Petite's Finn Royal :)
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
^ Poika sulle =) Kisautuksella ei ole mikään kiire!
EDIT/
Pentue syntyy 20.02.2009 jos kaikille kolmelle asia sopii?
EDIT/
Pentue syntyy 20.02.2009 jos kaikille kolmelle asia sopii?
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
^ siis tarkotatko petit vai sprinkkupentuetta? mun puolesta sopii että sprinkut syntyis aikasemmin (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016