Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Odotellaan vielä muiden mielipiteitä. Koitan saada kuvan piirrettyä ensi viikon aikana. :)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Ei syntymä ajalla ole niin väliä 8)))
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Jup. Kaipaisimme vielä Nathia tänne :D
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Ooo, mie tulen! :D
Juu, vaihdas mulle sitteki vain uros, en nartuista löytänyt sopivia kuvia. Ja mulle sopii myös pentueen aikaistaminen :D
Juu, vaihdas mulle sitteki vain uros, en nartuista löytänyt sopivia kuvia. Ja mulle sopii myös pentueen aikaistaminen :D
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Alkaakos tämä olla kohta ajankohtainen? :)
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Kyllä kyllä. Pentue syntyy heti kun Vihta saa paimennuksen perusradan suoritettua, tai jos ei tunnu onnistuvan, niin sitten tämän kuun aikana joka tapauksessa.
Hmm... Kävisikö kaikille syntymäajaksi 15.3?
Hmm... Kävisikö kaikille syntymäajaksi 15.3?
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA
Mulle käy! :) Sain just uuden ulkoasun ja rupean vaihtamaan sitä niin teen sitten sivut ja ilmoittelen tänne. ^^
// EDIT. Kasvattajille esittäytyy ylpeänä ja kauniina Etälaulun Yksin Pimeydessä eli tutummin Fenni! :) Toivottavasti sivut kelpaa. Mitenkäs ton isän laita, onko tuntematon?
// EDIT. Kasvattajille esittäytyy ylpeänä ja kauniina Etälaulun Yksin Pimeydessä eli tutummin Fenni! :) Toivottavasti sivut kelpaa. Mitenkäs ton isän laita, onko tuntematon?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA
Nath, sopiiko syntymäaika sinullekin? :D
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA
^
Toki sopii :D Voisin kans alkaa kohta väsäämään sivuja, etteivät vain unohdu kiireen keskellä.
Toki sopii :D Voisin kans alkaa kohta väsäämään sivuja, etteivät vain unohdu kiireen keskellä.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA
Jeps.
16. päivä saa sitten kisautuksen aloitella. (:
16. päivä saa sitten kisautuksen aloitella. (:
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
Ovat siis syntyneet nyt, kisautusta saa aloitella. Nathilta odottelemme vielä sivuja.
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
^
Kuinkas kauan jaksaisit odotella sivuja? Olen juuri vaihtamassa palveluntarjoajaa, niin tekisin sivut vasta kunhan saan uuden webhotellin :)
Kuinkas kauan jaksaisit odotella sivuja? Olen juuri vaihtamassa palveluntarjoajaa, niin tekisin sivut vasta kunhan saan uuden webhotellin :)
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
Eihän tässä mikään kiire ole, tee sivut kun itsellesi sopii (: