Gronttupentuja tammikuulle
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle, 2 pentua vielä vapaana..
Kummalle Erina ja Violille tosiaan Erwin lähtee :)
Mitä sanoisitte, jos pennut syntyisivät 9. tammikuuta?
Mitä sanoisitte, jos pennut syntyisivät 9. tammikuuta?
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Tom
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 122
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:47 am
- Paikkakunta: Kortepohja
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Minulle käy hyvin. : )
-
Kumma
- Toistolla tehoa
- Viestit: 752
- Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
- Paikkakunta: Yka
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Mullekin käy (:
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
-
donga
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1707
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Eiköhän toi käy mullekin :3
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Hyvä hyvä :) Ja sivuja saa tehdä, jos siltä tuntuu vähänkin.
Käykös Nooralle pentujen syntymäpäivä?
Käykös Nooralle pentujen syntymäpäivä?
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Kumma
- Toistolla tehoa
- Viestit: 752
- Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
- Paikkakunta: Yka
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Erinalle väsäsin jo vähän sivuja. Kennelissä on vielä vähän remppa kesken, mutta tältä näyttää; Erina.
Sano jos jtn puuttuu tai on virheitä. Tuolla on myös alustavat kuvat Erinalle :) Tuota sukutaulua mietin, oisko sitä mahdollista saada kummankin vanhemman puolelta enemmän? Tai sitten jotain sukukatsausta...?
Sano jos jtn puuttuu tai on virheitä. Tuolla on myös alustavat kuvat Erinalle :) Tuota sukutaulua mietin, oisko sitä mahdollista saada kummankin vanhemman puolelta enemmän? Tai sitten jotain sukukatsausta...?
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
-
donga
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1707
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm
-
Kumma
- Toistolla tehoa
- Viestit: 752
- Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
- Paikkakunta: Yka
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Millonkas on pentujen luovutusaika? :)
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Kiitoksia sivuista molemmille. Hienoilta näyttää, enkä ainakaan löytänyt mitään korjattavaa :) Copelin pennuilla ei ole ikinä ollut mitään tiettyä luovutusaikaa, että on saanut alkaa kisaamaan heti syntymäpäivän jälkeen.
Nooraa tässä odotellaa edelleen.
// Pahoittelen, kun en huomannut Kumma kysymystäsi. Aloin tässä juuri päivittelemään pentuesivuja, joille tulee sukutaulu kahdelta polvelta. Nickyn vanhempien vanhemmat ovat tietääkseni kuolleet, samoin vanhemmat, eikä minulla ole heistä mitään tietoja (ellei donga halua sinulle paljastella). Mutta tosiaan pentuesivu on tässä, jota juuri päivitän.
Nooraa tässä odotellaa edelleen.
// Pahoittelen, kun en huomannut Kumma kysymystäsi. Aloin tässä juuri päivittelemään pentuesivuja, joille tulee sukutaulu kahdelta polvelta. Nickyn vanhempien vanhemmat ovat tietääkseni kuolleet, samoin vanhemmat, eikä minulla ole heistä mitään tietoja (ellei donga halua sinulle paljastella). Mutta tosiaan pentuesivu on tässä, jota juuri päivitän.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Noora
- Alkupalat
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Syys 28, 2008 7:56 am
- Paikkakunta: rauma
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle - Noora?
sorisorisori. Multa on jäänyt nyt tauolle nää.. Aloitan nyt tällä sekunnilla tekemään sivuja. Elisabeth olisi kia nimi.
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle - Noora?
Ehdin juuri laittaa Elizabethin myyntiin, mutta hyvä, kun nyt huomasin viestisi. Toivottavasti saat sivut pian valmiiksi :)
// Janita, pahoittelen suuresti. Laitan sinulle vielä yv'tä asiasta :s
// Janita, pahoittelen suuresti. Laitan sinulle vielä yv'tä asiasta :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Noora
- Alkupalat
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Syys 28, 2008 7:56 am
- Paikkakunta: rauma
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle
http://haseltaja.webs.com/belgielisa.htm sivut siinä. kuvat puuttuu ja luonne vajaa, mutta kumminkin :) Kuvat tulevat varmaankin toukokuun jälkeen koska silloin täällä on kv näyttelyt. Mahdollista ehkä saada myös ensikuun lopulla agikisoista mutta katsotaan. :P
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle
//täysi OT mutta jos haluat vaihtaa Nickyn emän Ahirun Jos Huomenna osoitteen toimivaan osoitteeseen niin tässäpä on: http://koti.mbnet.fi/misuno/Enkelit/Mimi.html vaikkei rouva olekaan enää elossa :<
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Gronttupentuja tammikuulle
^ Itsekin laitoin tuon nyt pentuesivuille. Otan osaa Mimin kuolemaan, vaikka aikaa tapahtumasta jo onkin. Hieno koirahan neiti oli..
Nooralle kiitos sivuista. Kuvien puuttuminen ei aluksi haittaa, kunhan ne jossain vaiheessa elämää ovat, että yksi näyttelytuloskin olisi mahdollinen. Ei siis aluksi tosiaan haittaa :)
Nooralle kiitos sivuista. Kuvien puuttuminen ei aluksi haittaa, kunhan ne jossain vaiheessa elämää ovat, että yksi näyttelytuloskin olisi mahdollinen. Ei siis aluksi tosiaan haittaa :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies