Gronttupentuja tammikuulle

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle, 2 pentua vielä vapaana..

Viesti Kirjoittaja Miira »

Kummalle Erina ja Violille tosiaan Erwin lähtee :)

Mitä sanoisitte, jos pennut syntyisivät 9. tammikuuta?
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Tom
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 122
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:47 am
Paikkakunta: Kortepohja

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja Tom »

Minulle käy hyvin. : )
Kumma
Toistolla tehoa
Viestit: 752
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
Paikkakunta: Yka

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Mullekin käy (:
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
donga
Vuohenruokaa
Viestit: 1707
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja donga »

Eiköhän toi käy mullekin :3
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja Miira »

Hyvä hyvä :) Ja sivuja saa tehdä, jos siltä tuntuu vähänkin.

Käykös Nooralle pentujen syntymäpäivä?
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Kumma
Toistolla tehoa
Viestit: 752
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
Paikkakunta: Yka

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Erinalle väsäsin jo vähän sivuja. Kennelissä on vielä vähän remppa kesken, mutta tältä näyttää; Erina.
Sano jos jtn puuttuu tai on virheitä. Tuolla on myös alustavat kuvat Erinalle :) Tuota sukutaulua mietin, oisko sitä mahdollista saada kummankin vanhemman puolelta enemmän? Tai sitten jotain sukukatsausta...?
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
donga
Vuohenruokaa
Viestit: 1707
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja donga »

Copel Elijah "Heki".
Kumma
Toistolla tehoa
Viestit: 752
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
Paikkakunta: Yka

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Millonkas on pentujen luovutusaika? :)
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana

Viesti Kirjoittaja Miira »

Kiitoksia sivuista molemmille. Hienoilta näyttää, enkä ainakaan löytänyt mitään korjattavaa :) Copelin pennuilla ei ole ikinä ollut mitään tiettyä luovutusaikaa, että on saanut alkaa kisaamaan heti syntymäpäivän jälkeen.

Nooraa tässä odotellaa edelleen.

// Pahoittelen, kun en huomannut Kumma kysymystäsi. Aloin tässä juuri päivittelemään pentuesivuja, joille tulee sukutaulu kahdelta polvelta. Nickyn vanhempien vanhemmat ovat tietääkseni kuolleet, samoin vanhemmat, eikä minulla ole heistä mitään tietoja (ellei donga halua sinulle paljastella). Mutta tosiaan pentuesivu on tässä, jota juuri päivitän.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Noora
Alkupalat
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 7:56 am
Paikkakunta: rauma
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle - Noora?

Viesti Kirjoittaja Noora »

sorisorisori. Multa on jäänyt nyt tauolle nää.. Aloitan nyt tällä sekunnilla tekemään sivuja. Elisabeth olisi kia nimi.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle - Noora?

Viesti Kirjoittaja Miira »

Ehdin juuri laittaa Elizabethin myyntiin, mutta hyvä, kun nyt huomasin viestisi. Toivottavasti saat sivut pian valmiiksi :)

// Janita, pahoittelen suuresti. Laitan sinulle vielä yv'tä asiasta :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Gronttupentuja tammikuulle

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Noora
Alkupalat
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 7:56 am
Paikkakunta: rauma
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle

Viesti Kirjoittaja Noora »

http://haseltaja.webs.com/belgielisa.htm sivut siinä. kuvat puuttuu ja luonne vajaa, mutta kumminkin :) Kuvat tulevat varmaankin toukokuun jälkeen koska silloin täällä on kv näyttelyt. Mahdollista ehkä saada myös ensikuun lopulla agikisoista mutta katsotaan. :P
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

//täysi OT mutta jos haluat vaihtaa Nickyn emän Ahirun Jos Huomenna osoitteen toimivaan osoitteeseen niin tässäpä on: http://koti.mbnet.fi/misuno/Enkelit/Mimi.html vaikkei rouva olekaan enää elossa :<
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Gronttupentuja tammikuulle

Viesti Kirjoittaja Miira »

^ Itsekin laitoin tuon nyt pentuesivuille. Otan osaa Mimin kuolemaan, vaikka aikaa tapahtumasta jo onkin. Hieno koirahan neiti oli..

Nooralle kiitos sivuista. Kuvien puuttuminen ei aluksi haittaa, kunhan ne jossain vaiheessa elämää ovat, että yksi näyttelytuloskin olisi mahdollinen. Ei siis aluksi tosiaan haittaa :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Vastaa Viestiin