Dwelin'sin sammarivauvat, synt. 21.3, peace sells!
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
tulin vain ilmoittamaan, että olisi narttu kyseessä.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Meidänkin pentu olisi narttu. :3
-
peace sells
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 184
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
- Paikkakunta: Hakunila, grrr
- Viesti:
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Mä voisin ottaa uroksen, ku narttuja näyttää olevan niin paljon : DDD
-
Pilvi
- Analysaattori
- Viestit: 2951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Löytyisiköhän tästä listasta mieluisia nimiä? Mikäli ei, niin omankin saa keksiä, ehdot että L-kirjaimella alettava sekä englannin kieli.
Dwelin's Let's Go
Dwelin's Last Word
Dwelin's Leave Home
Dwelin's Lost In Dream
Dwelin's Like Before
Dwelin's Love-Story
Dwelin's Love Potion
Dwelin's Likelihood
Dwelin's Little Finger
Dwelin's Lick Into Shape
Dwelin's Lap Of Luxury
Dwelin's Last Dance
Dwelin's Look Here
Dwelin's Let's See
Dwelin's Letter Of Thanks
Dwelin's Let's Go
Dwelin's Last Word
Dwelin's Leave Home
Dwelin's Lost In Dream
Dwelin's Like Before
Dwelin's Love-Story
Dwelin's Love Potion
Dwelin's Likelihood
Dwelin's Little Finger
Dwelin's Lick Into Shape
Dwelin's Lap Of Luxury
Dwelin's Last Dance
Dwelin's Look Here
Dwelin's Let's See
Dwelin's Letter Of Thanks

-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Saisiko tuon Like Before? (:
-
peace sells
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 184
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
- Paikkakunta: Hakunila, grrr
- Viesti:
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Mä otan Dwelin's Let's Go : D
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Mä tykkään tosta Dwelin's Last Dance :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
-
Pilvi
- Analysaattori
- Viestit: 2951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Nyt on kaikkien pentujen nimet merkattu ekaan viestiin. Vielä ei pentue ole todennäköisesti ihan syntymässä, josko vaikka tuossa maaliskuun puolessa välissä tai jotain, jos vaan maltatte odottaa. :)

-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Tottahan toki tätä pentuetta kannattaakin odottaa! :D Hirmuset täpinät päällä kun jo odottaa pentujen syntymää! Saako sivuja jo ryhtyä duunailemaan? :D
-
Pilvi
- Analysaattori
- Viestit: 2951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Sivuja saa toki tehdä.
Emäksi tulee evm. narttu Mustto Bailji Wei, hunden från Portugal. Kyseinen narttu astutetaan lauantaina 14.3 ja pennut syntyvät 21.3, jolloin pennuilla saa myös alkaa kisata. :) Sitä ennen ei pentua saa ilmoittaa kokeisiin, näyttelyihin jne.
Emäksi tulee evm. narttu Mustto Bailji Wei, hunden från Portugal. Kyseinen narttu astutetaan lauantaina 14.3 ja pennut syntyvät 21.3, jolloin pennuilla saa myös alkaa kisata. :) Sitä ennen ei pentua saa ilmoittaa kokeisiin, näyttelyihin jne.

-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Tässä meidän pennun sivut. Toivottavasti ei haittaa, kun tuo kutsumanimi on Tanssi - en huomannut, että tuon noelin pennun nimi on Last Dance.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Ei ainakaan itteäni haittaa yhtään :D
Unohin ihan kokonaan tän jutun, saat Pilvi sivuja ihan pian!
Unohin ihan kokonaan tän jutun, saat Pilvi sivuja ihan pian!
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Meijänkin pupsi ilmoittautuu:
Dwelin's Let's See // Xenia. Kuvia olen nyt ahkerasti kysellyt ja katsotaan vastaako kukaan.
Dwelin's Let's See // Xenia. Kuvia olen nyt ahkerasti kysellyt ja katsotaan vastaako kukaan.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Dwelin's Last Dance eli Devi esittelee itsensä ;)
