Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.
-
Mirzu
- Syvällistä
- Viestit: 685
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:54 pm
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Oho, mäki ihan unohtanut tän bortsupennun mun koulukiireiden ynnä muiden takia. Mietitään tuota nimeä vielä Odan kanssa. (: Syntyiskö pennut siis 23.02, ellen mä aivan hakoteille ole suksinut? Meille sopii ainakin tuo 23. päivä, eihän niiden syntymällä mikään kiire ole.
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
^ Juu, hyvä että sopii. Miettikää ihan rauhassa tuota nimeä vaan.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Halyn African Dancer is so pritty name! (: Mulle siis.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Halyn All Attractive vois olla kiva. (;
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Okei, laitan teille noi. Sivuja saa sitten tehdä, mutta niillä ei ole kiire :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Halyn After The Rain (sateen jälkeen) meille :)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
^ After The Rain teille, joo.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Pyritään saamaan Mirzun kanssa hiihtolomalla sivut valmiiksi 8--)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
^^ sigma, kiitos sivuista, oikein komea poika!
^ Oda, ei niillä ole kiire, kunhan kaksi viikkoa syntymän jälkeen saisin sivut.
Astutus onnistui ja nämä sitten syntyisi huomenna :D Toivotaan että synnytyskin menee hyvin.
^ Oda, ei niillä ole kiire, kunhan kaksi viikkoa syntymän jälkeen saisin sivut.
Astutus onnistui ja nämä sitten syntyisi huomenna :D Toivotaan että synnytyskin menee hyvin.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Hei kun nyt on näin, ettei toi Tuiverruksen ota kauheesti tuulta purjeisiinsa, että jos sitten tää meidän poika sais myöhemmällä muuttaa vähän aktiivisempaan kenneliini, joka on nyt suunnitteilla. Ilmoittaisin osoitteen ja kaikki ja muutenkin meidän rumba jatkuis samana, mut asuinpaikka vähän vain muuttuis. Mitä tuumaat Ciel, kuulostaako ihan mahdottomalta? Sais tääkin herra vähän enemmän kisautusta ja näin. =)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Yritän saada huomenna sivut tehtyä loppuun. Kunhan tullaan treenikentältä kotiin, niin sitten yritän saada jotain aikaseks :)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Oda, kyllä sopii hyvin, samoin Nettein asia on ok. Edelleenkään kiirettä ei ole :)
Joo, eli nämä sitten syntyi tänä aamuna, joskus seitsemän aikoihin. Synnytys meni oikein mukavasti, urokset syntyivät ensimmäisenä ja sitten nartut. Sekä Kira että pennut voivat nyt oikein hyvin. Kisailemisen saa siis nyt tosiaan aloittaa (ainakin ne kenellä on jo sivut). Kuulumisia siis olisi mukava kuulla ehkä kerran parissa kuukaudessa, useamminkin tietysti saa kertoilla jos tuntee sen tarpeelliseksi :D Halyn vieraskirjaan saa tulla kuulumisia kirjoittelemaan, mutta niitä saa myös lähettää pikarilla ja sähköpostiin.
/ pentuesivun koitan tässä tällä viikolla väsätä.
Joo, eli nämä sitten syntyi tänä aamuna, joskus seitsemän aikoihin. Synnytys meni oikein mukavasti, urokset syntyivät ensimmäisenä ja sitten nartut. Sekä Kira että pennut voivat nyt oikein hyvin. Kisailemisen saa siis nyt tosiaan aloittaa (ainakin ne kenellä on jo sivut). Kuulumisia siis olisi mukava kuulla ehkä kerran parissa kuukaudessa, useamminkin tietysti saa kertoilla jos tuntee sen tarpeelliseksi :D Halyn vieraskirjaan saa tulla kuulumisia kirjoittelemaan, mutta niitä saa myös lähettää pikarilla ja sähköpostiin.
/ pentuesivun koitan tässä tällä viikolla väsätä.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.
Noniin! http://www.pehko.net/moonmades/wii.htm luonne ja vähän muokkailua on tulossa sivuille mutta muuten valmis ((: Näyttävätkö kuvat samalta, kun olisi kiva saada kaksi kuvaa, eikä yhtä tohon kököttämään.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.
^ Kiitos Viivi, oikein mukavat sivut ja upeat kuvat! Ja näyttävät kyllä mielestäni samalta.
Btw, omistajat voivat sitten itse halutessaan rekisteröidä koiransa, ei ole pakko <:
Btw, omistajat voivat sitten itse halutessaan rekisteröidä koiransa, ei ole pakko <:
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
