Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
-
- Syvällistä
Re: Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
^ Mun mielestäni lampureita oli ilmoitettu vaan noin kolme yksilöä tuonne vEUV'iin. Pakko myöntää, mutta noita vanhaenglanninlammaskoirakasvattajia ei tosiaankaan ole kovin montaa näkynyt, olen poikennut vain yhden kasvattajan luona ja sekin taitaa olla tällä hetkellä tauolla tai muuta sellaista.
- mio
- Floodari
tuohon mun KV-näyttelyyn on nyt ilmotettu 6 kpl lampureita. käy tsekkaamassa täältä.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Odea
- Höpsö veitikka
No hienoo että tonne mion näyttelyyn on osallistunu jo noinkin paljon lampureita, mut katotaan vielä hetki tota yhdistysjuttua, nimittäin eihän se nyt kovin mukavaa ois, jos pari kasvattajaa olis vaan oikeesti mukana yhdistyksessä ja koiriakin vaan parikymmentä. Yritetään yleistää tätä rotua, sekin sais paikkansa tässä virtuaalimaailmassa. :)
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
^ En ole varma, onko virtuaalimaailmassa yhtään aktiivista lampurikasvattajaa. Itse en ole törmännyt aikanaan sen jälkeen, kun nalle lopetti niiden kasvattamisen.
Mutta hienoa, että valkkariyhdistyksen asiat etenevät. Jos tarvitsette apua sen kanssa, niin olen kyllä käytettävissä.
Mutta hienoa, että valkkariyhdistyksen asiat etenevät. Jos tarvitsette apua sen kanssa, niin olen kyllä käytettävissä.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Joo, mun lampurikasvatus jäi siihen, kun loppui aika ja muutenkin virtuaalitouhut meni tauolle, ja nyt sitten palasin vain partisten kanssa..
Niin tosiaan, sitä olin tänne tulossa kyselemään, että mitenkäs partacollieiden laita? Meitä partiskasvattajia täältä löytyy tietääkseni pari kipaletta, ainaskin Mimmu, Dilli ja Kumma? Mehän oltiinkin jo tätä Dillin kanssa perustamassa mutta juttu jäi sitten jäihin, en tiedä mitä tapahtui, varmaan se oli suurimmaksi osaksi mun vika kun pidin aika pitkän tauon täältä.
Mutta niin, olisi hauskaa nähdä näitä partiaisia enempi täällä virtuaalimaailman puolella, käyttölajeissa ja näyttelyissä. (: Toisikohan tällainen yhdistys enempi rodun tutuksi, että mitä mieltä te muut olette, erityisesti partisihmiset? :> Nyt kun mullakin on vähempi kaikkea, niin olisi aikaa ja kiinnostusta tällaiselle yhdistykselle. (:
//No mähän olenkin tämän ketjun ahkera lukija :---D Joo, pahoittelen, en ole hirveästi seuraillut tämän ketjun tapahtumia viimeaikoina, siitä tämä vahinko. : D
Niin tosiaan, sitä olin tänne tulossa kyselemään, että mitenkäs partacollieiden laita? Meitä partiskasvattajia täältä löytyy tietääkseni pari kipaletta, ainaskin Mimmu, Dilli ja Kumma? Mehän oltiinkin jo tätä Dillin kanssa perustamassa mutta juttu jäi sitten jäihin, en tiedä mitä tapahtui, varmaan se oli suurimmaksi osaksi mun vika kun pidin aika pitkän tauon täältä.
Mutta niin, olisi hauskaa nähdä näitä partiaisia enempi täällä virtuaalimaailman puolella, käyttölajeissa ja näyttelyissä. (: Toisikohan tällainen yhdistys enempi rodun tutuksi, että mitä mieltä te muut olette, erityisesti partisihmiset? :> Nyt kun mullakin on vähempi kaikkea, niin olisi aikaa ja kiinnostusta tällaiselle yhdistykselle. (:
//No mähän olenkin tämän ketjun ahkera lukija :---D Joo, pahoittelen, en ole hirveästi seuraillut tämän ketjun tapahtumia viimeaikoina, siitä tämä vahinko. : D
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
- Toistolla tehoa
nalle: Just vasta kyselin tässä topassa tota partisliittoa, ja voin siis ilmottautua vappaaehtoiseksi mukaan! Kiva saaja näillekki otuksille omaa liittoa pystyyn (: Ois tosi kiva jos saatais lisää porukkaa partisten pariin partisliiton myötä ;D
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
-
- Kriisissä
Noista partiksista sen verran että mulla asustaa tällä hetkellä Milteinissä yksi partacollie narttu ja voin sanoa lähes varmasti ettei jää viimeiseksi partikseksi vaan odottelen jos syntyisi pentueita tai olisi myynnissä.
-
- Vuohenruokaa
Olen tekemässä saksanseisojille omaa liittoa, mutta se on kuitenkin vielä vailla ulkoasua ja kuvia. Myös tekstit ovat pikkuisen kesken.
Mutta kyllä se joskus tässä valmistuu : )
Pst. Pyynnöt ja tarjoukset-osiossa koitamme etsiä saksanseisojien kuvia, olen kysynyt jo parilta kenneliltäkin
Mutta kyllä se joskus tässä valmistuu : )
Pst. Pyynnöt ja tarjoukset-osiossa koitamme etsiä saksanseisojien kuvia, olen kysynyt jo parilta kenneliltäkin
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ Ei liitto, vaan yhdistys tai kerho tai muu vastaava. Rotuyhdistykset eivät missään muodossa ole liittoja. Multa löytyy satoja kuvia lk. saksanseisojista ja muutamia karkeakarvaisista, heitä PM:ää tai lisää messengeriin (elohopeaa@hotmail.com), jos kuvia kaipailet yhdistyksen sivuille.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
- Vuohenruokaa
^Mutta onhan esim. australian paimenkoiraliitto yms.
Lisäsin sut.
Lisäsin sut.
-
- Kriisissä
- Viesti:
IRL-aussieilla (ja muilla roduilla) on yhdistys (link), url ihmiset ovat vain evottaneet :--).jassu kirjoitti:^Mutta onhan esim. australian paimenkoiraliitto yms.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Vuohenruokaa
Niin on minusta saksanseisojillakin.Mona kirjoitti:IRL-aussieilla (ja muilla roduilla) on yhdistys (link), url ihmiset ovat vain evottaneet :--).jassu kirjoitti:^Mutta onhan esim. australian paimenkoiraliitto yms.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Saksanseisojakerho ryjassu kirjoitti:Niin on minusta saksanseisojillakin.Mona kirjoitti:IRL-aussieilla (ja muilla roduilla) on yhdistys (link), url ihmiset ovat vain evottaneet :--).jassu kirjoitti:^Mutta onhan esim. australian paimenkoiraliitto yms.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Vuohenruokaa
Vaihdoin jo sen VSSYksi, onko nyt hyvä?Mona kirjoitti:Saksanseisojakerho ryjassu kirjoitti:Niin on minusta saksanseisojillakin.Mona kirjoitti:IRL-aussieilla (ja muilla roduilla) on yhdistys (link), url ihmiset ovat vain evottaneet :--).jassu kirjoitti:^Mutta onhan esim. australian paimenkoiraliitto yms.
Vaikka joudunkin muuttaa tämän nimen tosi monilta sivuilta..
-
- Floodari
Tietääkö joku bichon frise yhdistyksen tilasta? Itse olen bichoneista innostunut, ja on harmi että yhdistys ei ole toiminnassa.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.