Marigoldin bortsupupsit maailmaan! LUKKOON
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
^ sopii mulle. Mulle kyllä kelpaa kaksikin, tai sitten en käytä Flytä jalostuksessa lainkaan. Aika näyttää sit sen. (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Joo siis, kun sanoin ettei tuloksia ihan hirveetä vauhtia tule, tarkoitin lähinnä ettei poika valioidu tyyliin tokossa kuukaudessa tai parissa, kun kuitenkin useassa lajissa kerrallaan kisataan ^^
Sivut kyhään tämän illan aikana nyt, kun mulla on kutsumanimikin selvillä.
Sivut kyhään tämän illan aikana nyt, kun mulla on kutsumanimikin selvillä.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Joo elikkäs toi max. kolme pentua olisi hyvä muille paitsi sitten sijoitusurokselle katellaan erikseen.
Frisky, joo niin mä vähän ajattelinkin. :) Ja ei sillä pentuasialle tosiaankaan ole mikään kiire enkä annakaan teettää pentuja vähään aikaan. Ihan rauhassa vaan! Ja sivuista olisin kiitollinen joo. ^__^
Eli onko tää jalostusasia kaikille nyt ihan selvä ja okei?
Frisky, joo niin mä vähän ajattelinkin. :) Ja ei sillä pentuasialle tosiaankaan ole mikään kiire enkä annakaan teettää pentuja vähään aikaan. Ihan rauhassa vaan! Ja sivuista olisin kiitollinen joo. ^__^
Eli onko tää jalostusasia kaikille nyt ihan selvä ja okei?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Siitä tuli pitkän harkinnan jälkeen Seri. Toivottavasti noi kuvat on sulle ok, tietysti vaihdetaan jos ne ei missään tapauksessa käy, mutta ainakin tahtoisin nähdä millaisia laatumainintoja noilla saa. Omaan silmääni ihan hyvännäköinen uros, vaikka kaula ehkä pitempi voisikin olla..
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Jalostusasia on mulle ainakin ihan ok! :--) Biiih, vielä kauheen pitkä aika, että saan kisata! x)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Mitens sasu saako nuilla kisata, jos katsoo, että kisojen päivämäärät ovat tuon 3.3. jälkeen? Mulla ja Ricealla ainakin ihan kamala hinku päästä tuloksia hankkimaan =D
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Frisky, kiitos sivuista! Hyvät kuvat on :)
Joo tästä mun pitikin mainita (silloin kun syntymäaika oli päätetty),mutta olen unohtanut. :D Eli saa ilmoitella sellaisiin kisoihin joiden päivämäärä on ton jälkeen. Mutta kisautuksen voi myös aloittaa vasta 3.3. jälkeen.
Ja mä en sitten rekisteröi pentuja, joten hoitakaa se itse jos teillä on tapana tehdä silleen.
Joanalta vielä sivuja odottelen!
// Joana, joo siis ei niillä vielä mitään kiirettä ole. :DD
Joo tästä mun pitikin mainita (silloin kun syntymäaika oli päätetty),mutta olen unohtanut. :D Eli saa ilmoitella sellaisiin kisoihin joiden päivämäärä on ton jälkeen. Mutta kisautuksen voi myös aloittaa vasta 3.3. jälkeen.
Ja mä en sitten rekisteröi pentuja, joten hoitakaa se itse jos teillä on tapana tehdä silleen.
Joanalta vielä sivuja odottelen!
// Joana, joo siis ei niillä vielä mitään kiirettä ole. :DD
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Joo kyllä sä ne sivut kohta saat... Mulla vaan ei oo nyt ollu aikaa ja ulkkaki pitäs vaihtaa ja äh.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Ja nämähän syntyi sitten eilen ja nyt saa aloittaa kisailun aktiivisesti ja toivoisin että kuulumisia tulisi välillä yv'll tai sähköpostilla tai vieraskirjan kautta. Toivotan onnea kaikille pennun omistajille tulevaisuuteen. :)
Joana, lähetätkö sivut mulle vaikka yv'llä, jos lukotan tän topiikin?
Niin ja Frisky mä lisäilin sut meseen. :D
Joana, lähetätkö sivut mulle vaikka yv'llä, jos lukotan tän topiikin?
Niin ja Frisky mä lisäilin sut meseen. :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! KAIKKI VIELÄ KUULOLLE
Sain ne nyt nettiin niin laittelen tähän vielä kun kerran auki on :) Dera tässä:)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! KAIKKI VIELÄ KUULOLLE
Joana, kiitos sivuista! Huhhuh, onpas Dera kertakaikkiaan upean näköinen :oo <3
Laitan tämän nyt sitten lukkoon ja ilmoitelkaa kuulumisia! ;))
Laitan tämän nyt sitten lukkoon ja ilmoitelkaa kuulumisia! ;))
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
