Bordercolliepupseja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Hiiskatti, taas ihana kelpupentue. Mulla ois kivat kuvat pelpparille ja noin, mutten tiiä haluanko suvullisen koiran. 8D Otan aina hullut paineet kisauksesta, joten mää mietin tässä ja tuun kirjotteleen jotain lisää, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi. Tuo isä on jopa nätti nly-linjaseksi!

Nii ja mulla ois nimenomaan kuvia sitten wörkkereille, että käyvätkö ne vai pitääkö olla nlykuvat?
you know what i like about people?
their dogs
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Sikko, Ei sen kisautuksen tarvi kovin kummosta olla. Ja kuvat saa olla ihan working-linjasenki kuvat. Käyttölajit musta on kuitenki ne tärkeimmät.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Onko vielä pentujen syntymäajasta tietoa? Minusta ainakin Snobilla on tuloksia jo riittäviin, jos tämä HK3 ja flyball valio (puuttuu 15p). Mutta kävisikös vaikkapa tässä maaliskuussa tai huhtikuun alkupuolella ehkäpä? Nii ja RH-F A tuli myöskin äskettäin ;)
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mie haluisin vielä kisata Daxin käyttövalioksi, mutta eihän siltä puutu enään kuin yksi voi1 viestiltä niin sitten se onkin jo valio. Mut eiköhän nää viimeistään huhtikuun alussa sitten synny. Todennäköisesti sitten kyllä jo tän kuun puolella, jos varaajillekkin sopii ja kun sullekkin kerta sopii.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Tuo meitin pentu on tulossa mulle ja Carlyonille Comdamiin. Me koitetaan kattella tässä joku pvä tota sukupuolta (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Niin, onko pennuille vielä keksitty nimiä? Ootan niin innolla kun ihana nimiaihe &.&
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Ricea, Jeees

Go-meet-ta, Alotusviestissähän nuo nimet jo ovat. Sieltä vaan valkkaan kiva nimi.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Oi, onko ne ollu kauanki jo siellä? Mut joo Eahkedan Almmiravda sopis neidille täydellisesti. Voiskos sivuja jo alkaapi tekemään?
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

^ Eilen ne sinne lisäsin. ;) Sulle toi. Voi alkaa jo tekeen.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Olin niin innokas että väsersin jo neidille sivut, Eahkedan Almmiravda. Almaksi pentu ristittiin. On se vaan niin nätti <3_<3. Ihan emänsä näköinenkin XD. Niin eihän se haittaa vaikka neidillä jo etukäteen sivut ovat? Niin ja onko vielä tarkkaa syntymäaikaa tiedossa?
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

^ Kiitos sivuista. Tosi kivannäköinen koira tuli Almasta! Hyvä vaan että on jo sivut valmiina. (:

Ja lapparit astutetaan 18.3. ja pennut syntyisivät sitten 20.2. Käykö kaikille?
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (PÖPÖ) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mulle vois lähteä tuo Áhkáras :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

^ Sulle tuo nimi.

Omalla pennullanikin on nyt sivut. Biegga.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mut eikös Lapinlumon kennelistä saisi ottaa noita kuvia, en ole kyllä nähnyt sitä kieltomerkkiä, mutta mulla olisi tälläinen käsitys? (: Voin olla väärässäkin. Mää kyllä tahdon teiltä pennun, ehkä sitten seuraavasta!

/ Gomeetan meinaan!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

^ Kelle toi Lapinlumon juttu on? Mut seuraavaan pentueeseen sitten kestää piitkään. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Vastaa Viestiin